Πέρασαν 33 χρόνια από τότε που το Ténéré 600 έφερε τον κόσμο πιο κοντά στο πνεύμα της περιπέτειας και -όπως φαίνεται- από το 2018 θα επιχειρήσει να το επαναλάβει με τον δικύλινδρο απόγονό του..
Το πνεύμα των μοντέλων Ténéré βρίσκεται και πάλι στο DNA της Yamaha και είναι σίγουρα αυτό που γοήτευσε μια μεγάλη γκάμα αναβατών τις τελευταίες δεκαετίες. Αναβατών που επέλεξαν -και επιλέγουν- συνειδητά μοτοσυκλέτες με σκληροτράχηλο διττό χαρακτήρα, για να κινηθούν από το σημείο Α στο σημείο Β χωρίς να τους απασχολεί τι είδους οδοστρώματα θα συναντήσουν στο διάβα τους. Στα πρώτα 10 χρόνια της κυκλοφορίας του, μεταξύ 1984 και 1994, το Ténéré 600 πέτυχε 61.000 πωλήσεις και η εταιρεία ευελπιστεί πως η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Τ7 θα είναι αυτή που θα τις πολλαπλασιάσει.
Μια αφοσιωμένη ομάδα, που αποτελείται από μηχανικούς, σχεδιαστές και δημιουργούς προϊόντων της Yamaha Official Rally Team στη Γαλλία, το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης στην Ιταλία και η GK Design στην Ολλανδία είναι οι φυσικοί αυτουργοί για το όλο κόνσεπτ. Κοινή επιθυμία τους, να δημιουργήσουν κάτι που θα μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες του περιπετειώδη ταξιδιώτη και που θα αντιπροσωπεύει το όραμα της φίρμας του Iwata για την επόμενη γενιά μοτοσυκλετών περιπέτειας.
Το πρωτότυπο μοντέλο T7 δημιουργήθηκε με χρήση του αγωνιστικού DNA που έκανε τη Yamaha ένα από τα πιο επιτυχημένα ονόματα στον κόσμο των αγώνων ράλι.
Είναι ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο, που αναπτύχθηκε για να πετύχει την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην εντός και εκτός δρόμου χρήση. Βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο, που σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει μια ειδικά εξελιγμένη έκδοση του γνωστού 2κύλινδρου εν σειρά κινητήρα CP2 700 (χρησιμοποιείται ήδη στα μοντέλα MT-07, XSR700). Το πρωτότυπο που μας έδειξε η Yamaha στο Μιλάνο διαθέτει αλουμινένιο δοχείο καυσίμου, προβολείς LED, φέρινγκ και ποδιά από ανθρακονήματα, εξάτμιση Akrapovič και ανάρτηση KYB υψηλών προδιαγραφών. Υπομονή ένα χρόνο ακόμα για να το δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους, ασφαλτοστρωμένους και χωμάτινους..
Video