Το νέο MT-10 SP διαθέτει ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση από την Öhlins και όργανα με τεχνολογία TFT και ρυθμιζόμενο χρωματισμό. Έτσι, φέρνει το εξωτικό R1M στον κόσμο των ακραίων streetfighters
Πριν καλά καλά συνηθίσουμε την ύπαρξη του ΜΤ-10 2016 (που μπήκε Νοέμβριος κι ακόμα να το οδηγήσουμε).
Η Yamaha παρουσιάζει αναβαθμισμένη έκδοσή του για το 2017 (με quick-shifter στο κιβώτιο) αλλά και μια αντίστοιχη special ονόματι SP, που αυτόματα και δικαιωματικά παίρνει τον τίτλο του πιο προηγμένου μοντέλου της σειράς Hyper Naked της εταιρείας. Η ηλεκτρονική ανάρτηση του SP ελέγχεται από μια μονάδα ελέγχου (SCU) που αναλύει δεδομένα από μια σειρά αισθητήρων σε καίρια σημεία της μοτοσυκλέτας.
Η SCU υπολογίζει τις βέλτιστες ρυθμίσεις συμπίεσης και απόσβεσης επαναφοράς για τις εκάστοτε ισχύουσες συνθήκες και προσαρμόζει ακαριαία το σετάρισμα σε αμορτισέρ και πιρούνι.
Το SP είναι εξοπλισμένο με όργανα τεχνολογίας TFT (Thin Film Transistor), τα οποία επιτρέπουν στον αναβάτη να παρακολουθεί και να συνοψίζει μια μεγάλη γκάμα πληροφοριών. Αυτός ο πολυλειτουργικός πίνακας τύπου YZF-R1M με οθόνη LCD παρέχει ενδείξεις με εξαιρετικά υψηλή ευκρίνεια.
Παράλληλα ο αναβάτης μπορεί να επιλέγει τόσο το χρώμα όσο και την εμφάνιση των ενδείξεων σε “σκούρο” ή ανοιχτόχρωμο φόντο. Το MT-10 SP, σε μια προσπάθεια ανάδειξης του ξεχωριστού τoυ χαρακτήρα, διαθέτει φινίρισμα με χρωματικό συνδυασμό εμπνευσμένο από το YZF-R1M περιορισμένης έκδοσης. Περιλαμβάνει μπλε τροχούς, μαύρο μπροστινό φτερό, χρυσαφί πιρούνι και ασημί πάνελ. Στο στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (QSS), TCS, D-Mode και μονόδρομος συμπλέκτης (slipper) με υποβοήθηση (A&S). Η διαθεσιμότητα του νέου ΜΤ SP θα ξεκινήσει σταδιακά από τον ερχόμενο Φεβρουάριο και η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί.