Διαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Bonneville Bobber, το πρώτο που σκέφτεσαι είναι πως δεν θα τρίζουν τα κόκκαλα των προγόνων του..
Μπορεί να άργησε σχεδόν …80 χρόνια, αλλά σίγουρα το τελικό αποτέλεσμα θα μας κάνει να το ξεχάσουμε. Κάπου στα περίχωρα του Λονδίνου, η Triumph αποφάσισε το απόγευμα της 19ης Οκτωβρίου να επαναφέρει στο προσκήνιο ένα μοντέλο που εμφανίστηκε λίγο πριν τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο. Ένα μοντέλο που δημιούργησε το δικό του θρύλο στις τάξεις των άτακτων μοτοσυκλετιστών, μια ματιά στην εμφάνισή του αρκεί για να του δώσουμε τον ορισμό “αλήτικο”. Και επειδή στις μέρες μας “αλήτικες” κατασκευές αγοράζουν (ή φτιάχνουν) κάθε λογής αναβάτες, το άρτι αφιχθέν Bobber με το σχεδιασμό του θα τους κάνει να το δουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Κινητήρας από Τ120 μεν, νέο πλαίσιο δε..
Το Bobber χρησιμοποιεί τον υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά 1200άρη κινητήρα της σειράς Bonneville T120, με τον ένα επικεφαλής εκκεντροφόρο και τις τετραβάλβιδες κεφαλές. Η Triumph δεν ανακοίνωσε ιπποδύναμη, παρά μόνο πως στο Bobber έχει χρησιμοποιηθεί ένα φιλτροκούτι διπλού θαλάμου και πως έχουν γίνει οι απαραίτητες ρυθμίσεις για ακόμα περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές. Πάντως, η συνολική του απόδοση εκτιμάται ότι θα είναι ίδια, θα κυμαίνεται δηλαδή στους 80Hp. To πλαίσιο είναι αυτό που αλλάζει ολοκληρωτικά, το πιρούνι είναι καινούργιο και στην πίσω ανάρτηση θα δούμε μια ξεχασμένη εικόνα στα καλύτερά της. Είναι τύπου “hard tail” αλλά ..χωρίς να είναι, αφού κάτω από τη σέλα φιλοξενείται μονό αμορτισέρ σε σχεδόν οριζόντια διάταξη. Και μια που είπαμε για σέλα, να διευκρινήσουμε ότι βρίσκεται στα 690mm από το έδαφος, είναι ρυθμιζόμενη και στηρίζεται σε ένα αρθρωτό αλουμινένιο “έλασμα”, το οποίο λειτουργεί -με τη σειρά του- σαν ανάρτηση. Η ρύθμισή της είναι τόσο στον κάθετο όσο και στον οριζόντιο άξονα, αφού το μικρό της μέγεθος δεν επιτρέπει μετατοπίσεις του αναβάτη μπροστά – πίσω.
Πολλά τα τεχνολογικά καλούδια
Το στρογγυλό όργανο, που μπορεί να ρυθμιστεί όσον αφορά την κλίση του(!), στην ουσία είναι ένα μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο και μια ψηφιακή οθόνη όπου μπορούν να εμφανίζονται σχεδόν τα πάντα. Από στροφόμετρο και λειτουργία χαρτογράφησης, μέχρι αυτονομία και ρυθμίσεις του TRC. Όπως συμβαίνει και με την υπόλοιπη οικογένεια Bonneville T από φέτος, έτσι και η τεχνολογία και τα καλούδια του Bobber πάνε “αντίθετα” με τη συνολική vintage εικόνα του. Πάνω του θα βρείτε ABS τελευταίας γενιάς, γκάζι ride-by-wire, ρυθμιζόμενο traction control, συμπλέκτη torque assist και ρυθμιζόμενη σε δύο στάδια χαρτογράφηση κινητήρα.
Η μοτοσυκλέτα πατάει πάνω σε ελαστικά της Avon που είναι ειδικά για αυτήν κατασκευασμένα και γενικά έχει δοθεί τεράστια σημασία στη λεπτομέρεια, μια ματιά στο κουτί της μπαταρίας ή/και στα φάλτσα τελικά της εξάτμισης αρκεί για να το καταλάβει και ο πλέον αδαής. Είναι ξεκάθαρο πως το νέο Bobber στοχεύει στο κοινό των Harley Sportster Forty-Eight και Moto Guzzi V9 Bobber, όπως ξεκάθαρο είναι και πως θα δημιουργήσει μια εξαίρετη βάση προσέλκυσης ενός διαφορετικού κοινού. Η τιμή της αναμένεται να ανακοινωθεί στα τέλη του 2016 και η άφιξή της θα γίνει νωρίς το 2017. Το M&R ευελπιστεί και εύχεται να το οδηγήσει σύντομα, παρακαλούμε να μείνετε συντονισμένοι.