spot_img

YAMAHA YZF600 R6

Αναγeννηση στα SS600

Και πάνω εκεί που λέγαμε πως τα supersport 600 έχουν τελματώσει, έρχεται η Yamaha και ξαναβάζει φωτιά στην κατηγορία

2017_YAMAHA_YZF600R6_06Κυκλοφορούσε ένα teaser στο διαδίκτυο εδώ και περίπου ένα μήνα, υπογραμμίζοντας την έλευση ενός νέου “R” και οι περισσότεροι (κακώς) υπέθεσαν ότι θα δούμε ένα νέο R1 ή τέλος πάντων μια νέα έκδοσή του. Στο σαλόνι της Κολωνίας δεν εμφανίστηκε κάτι σχετικό και πάλι άρχισαν οι υποθέσεις για αποκάλυψή του στο ερχόμενο σαλόνι του Μιλάνου, που θεωρείται και πιο σημαντικό από αυτό της Γερμανίας. Κι όμως, η Yamaha φρόντισε να δώσει ένα τέλος σε προσμονή και υποθέσεις, ανεβάζοντας σήμερα στο site της πλήρες ενημερωτικό υλικό για ένα πλήρως ανανεωμένο R6. Παραθέτουμε όλο το υλικό έτσι όπως το δημοσίευσε η Υamaha και πραγματικά ανυπομονούμε να δούμε πόσο καλό θα είναι το νέο SS600 της Yamaha και στην πράξη.

Τελειοποιημένο, Ανασχεδιασμένο, Εντυπωσιακό
2017_YAMAHA_YZF600R6_09Με περισσότερες από 160.000 πωλήσεις στην Ευρώπη -και έχοντας κερδίσει 3 φορές το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Supersport μέσα στα τελευταία 7 χρόνια- το YZF-R6 έχει γραφτεί στην ιστορία ως μία από τις πιο δημοφιλείς και extreme μοτοσυκλέτες supersport που κατασκεύασε ποτέ η Yamaha. Αυτό το εμβληματικό μοντέλο των 600 κ.εκ. είναι ελαφρύ, ευκίνητο και γρήγορο και αποτελεί την πρώτη επιλογή όσων αναζητούν σήμερα τις συγκινήσεις που προσφέρει η οδήγηση μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας, η οποία μπορεί να τους ανεβάσει γρήγορα στις κορυφαίες θέσεις της κατάταξης των αγώνων supersport. Για να τονιστεί η ολοκληρωτική αφοσίωση της εταιρείας στον τομέα των μοντέλων supersport, η οποία παραμένει σημαντική συνιστώσα του σπορ αγωνιστικού DNA της Yamaha, η κορυφαία Ιαπωνική κατασκευάστρια εταιρεία θα παρουσιάσει ένα νέο YZF-R6 για το 2017 με ριζοσπαστικά στυλ, που δημιουργήθηκε με χρήση ορισμένων από τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες της YZF-R1 και υπερσύγχρονων ηλεκτρονικών συστημάτων.

R για Racing
Κάθε μοντέλο της σειράς YZF-R είναι μια πρόσκληση για να μπείτε στον κόσμο των αγώνων μοτοσυκλέτας και μια ευκαιρία να γίνετε αναπόσπαστο κομμάτι μιας από τις πιο φημισμένες ομάδες στην κατηγορία supersport. Στον “κόσμο της Yamaha”, η συμμετοχή σε αγώνες και η κατάκτηση της νίκης είναι τρόπος ζωής βαθιά συνυφασμένος με το DNA της. Στον “δικό της κόσμο”, κάθε μοντέλο supersport YZF αποτελεί απευθείας απόγονο της πολυπρωταθλήτριας στο MotoGP αγωνιστικής μοτοσυκλέτας YZR-M1. Και στον “δικό μας κόσμο” πιστεύουμε ότι πρέπει να δίνεται στον καθένα η ευκαιρία να βιώσει το πραγματικό νόημα των επιδόσεων μιας μοτοσυκλέτας supersport. Κανένας άλλος κατασκευαστής δεν μπορεί να προσφέρει μια τόσο μεγάλη γκάμα μοντέλων supersport υψηλής τεχνολογίας, που ξεκινούν από τα 125 κ.εκ. και φτάνουν έως τα 1.000 κ.εκ. Από την YZF-R1M έως τις YZF-R1, YZF-R6, YZF-R3 και YZF-R125, κάθε μοντέλο της σειράς R είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο με την πιο προηγμένη τεχνολογία αγωνιστικών μοτοσυκλετών. Ο κόσμος του R είναι ανοιχτός σε κάθε αναβάτη που εκτιμά τη νικηφόρα ιστορική κληρονομιά αλλά και τη φημισμένη τεχνική αρτιότητα των μοντέλων της Yamaha. Και ο κόσμος του R παρέχει στους ιδιοκτήτες μοντέλων της σειράς YZF-R την ευκαιρία να αναδείξουν το πραγματικό ταλέντο τους ως αναβάτες στο δρόμο αλλά και στην πίστα. Ο “δικός μας κόσμος” είναι εδώ. Ο κόσμος του R είναι το σήμερα.

Εμβληματική σχεδίαση εμπνευσμένη από την M1, με δυνατότητες ελέγχου νέας γενιάς
To YZF-R6 βρισκόταν ανέκαθεν στην πρώτη γραμμή της σχεδίασης των μοτοσυκλετών extreme supersport. Μετά από μια δεκαετία από την πρώτη κυκλοφορία της, το σημερινό μοντέλο εξακολουθεί να είναι μια από τις πιο δυναμικές εμφανίσεις στην κατηγορία του, προσελκύοντας τους πιστούς και αφοσιωμένους οπαδούς αυτής της μοτοσυκλέτας. Για το 2017, η Yamaha ανασχεδίασε εντελώς αυτήν την εμβληματική μοτοσυκλέτα supersport μεσαίας κατηγορίας και το YZF-R6 υιοθετεί μια ριζοσπαστικά νέα εμφά2017_YAMAHA_YZF600R6_01νιση, ξεκάθαρα εμπνευσμένη από την YZF-R1 τελευταίας γενιάς. Με το άνοιγμα εξαναγκασμένης εισαγωγής αέρα στο κέντρο -όπως στην M1- και τους χωνευτούς διπλούς προβολείς LED, η επιθετική και εκθαμβωτική όψη της μπροστινής πλευράς της μοτοσυκλέτας εξασφαλίζει ότι θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως μέλος της οικογένειας μοντέλων της σειράς R. Για να ενισχυθεί το δέος που προκαλεί η παρουσία του, το R6 είναι εξοπλισμένο με λεπτά φώτα θέσης, που χαρίζουν ξεχωριστή ποιότητα και ιδιαίτερη προσωπικότητα στη δυναμική μπροστινή όψη. Το στυλ και η θέση αυτών των φώτων θέσης δημιουργούν μια συναρπαστική εικόνα, η οποία, παρότι μαρτυρά τη συγγένεια με την οικογένεια μοντέλων R, παρέχει στην YZF-R6 μια ιδιαίτερη, ξεχωριστή όψη. Το DNA της νέας γενιάς μοντέλων R είναι εμφανές στη κομψή και επιθετική σχεδίαση, η οποία διαθέτει μια σειρά πλευρικών αεραγωγών και ρέουσες οριζόντιες γραμμές που τονίζουν την αεροδυναμική υπεροχή της μοτοσυκλέτας. Το νέο στυλ YZF-R1 στο πίσω μέρος ενισχύει το αγωνιστικό στυλ και, παρότι η εμφάνιση αυτού του δυναμικού μοντέλου supersport είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένη από τη ναυαρχίδα YZF-R1, το R6 διαθέτει το δικό του μοναδικό χαρακτήρα και το δικό του προφίλ.

Η αποτελεσματικότατη αεροδυναμική
Η ομάδα σχεδίασης μοντέλων supersport της Yamaha εργάζεται ασταμάτητα για να επιτύχει ανώτερα επίπεδα επιδόσεων σε όλους τους τομείς, οπότε το YZF-R6 του 2017 είναι εξοπλισμένο με νέο μπροστινό φέρινγκ και ανεμοθώρακα με την πλέον αποτελεσματική αεροδυναμική που επιτεύχθηκε ποτέ σε αυτό το μοντέλο. Το μπροστινό φέρινγκ χαμηλής οπισθέλκουσας αναπτύχθηκε με χρήση ορισμένων σημαντικών στοιχείων του YZF-R1 και η τελευταία σχεδίαση παρέχει σημαντική βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης κατά 8%. Όπως το ανασχεδιασμένο μπροστινό φέρινγκ και ο ανεμοθώρακας, τα νέα φώτα φλας τύπου LED της μοτοσυκλέτας είναι ενσωματωμένα στους πλευρικούς καθρέφτες ώστε να μειώνεται ο στροβιλισμός του αέρα και η οπισθέλκουσα δύναμη.

Υπερσύγχρονη ηλεκτρονική τεχνολογία ελέγχου
Το YZF-R6 ήταν μία από τις πρώτες μοτοσυκλέτες στις οποίες υιοθετήθηκε η χρήση προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων, που εξασφαλίζουν έλεγχο ακριβείας. Σε αυτά περιλαμβάνεται το ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) και η ηλεκτρονική εισαγωγή YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake). Για να ε2017_YAMAHA_YZF600R6_02πιτευχθεί ακόμα μεγαλύτερη δυνατότητα ελέγχου υπό διάφορες συνθήκες, το νέο R6 είναι εξοπλισμένο με προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), το οποίο ρυθμίζεται από ένα διακόπτη στο τιμόνι. Αναγνωρίζοντας ότι το R6 προσελκύει μια μεγάλη γκάμα αναβατών που δίνουν σημασία στις επιδόσεις και έχουν διάφορα επίπεδα δεξιοτήτων και εμπειρίας, το νέο TCS διαθέτει 6 επίπεδα επιλέξιμης παρέμβασης, καθώς και μια λειτουργία OFF (απενεργοποίησης). Το έξυπνο λογισμικό του TCS είναι σχεδιασμένο για να διασφαλίζει ότι, όταν παρεμβαίνει, ο αναβάτης δεν θα έχει οποιαδήποτε αφύσικη αίσθηση. Το σύστημα αντισταθμίζει επίσης τη φθορά του πίσω ελαστικού, ώστε να παρέχει σταθερές επιδόσεις. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ένα νέο σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (QSS), που εξασφαλίζει ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων. Αυτό το σύστημα είναι παρόμοιο με το αντίστοιχο σύστημα του R1 και ακυρώνει ακαριαία την κινητήρια ροπή όταν εντοπίζεται ανέβασμα ταχύτητας. Με αυτόν τον τρόπο επιτρέπει ανεβάσματα ταχυτήτων με το γκάζι στο τέρμα και χωρίς συμπλέκτη και εξασφαλίζει εξαιρετική επιτάχυνση μέσω του κιβωτίου 6 ταχυτήτων με τις κοντές σχέσεις.

Πιρούνι α λα R1
Δεν είναι μόνο η επιθετική όψη του μπροστινού μέρους, η οποία είναι εμπνευσμένη από το R1, που ενισχύει τις στενές σχέσεις με τη ναυαρχίδα τ2017_YAMAHA_YZF600R6_04ων μοντέλων supersport, καθώς το R6 του 2017 είναι επίσης εξοπλισμένο με νέο ανάποδο πιρούνι KYB από το R1. Αυτή η υψηλών προδιαγραφών μπροστινή ανάρτηση περιλαμβάνει σωλήνες μεγάλης διαμέτρου 43mm -σε σύγκριση με τη διάμετρο των 41 mm στο προηγούμενο μοντέλο- για πιο σταθερή αίσθηση, ιδίως κατά το φρενάρισμα και στην κίνηση σε στροφές. Ο άξονας τους μπροστινού τροχού έχει επίσης αυξημένη διάμετρο στα 25mm για βελτιστοποιημένο χειρισμό.Το πιρούνι υψηλών προδιαγραφών προσφέρει πλήρεις δυνατότητες ρύθμισης και επιτρέπει στον αναβάτη να ορίζει με πληκτρολόγηση την επιθυμητή σκληρότητα. Αυτό, σε συνδυασμό με το ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ KYB νέας σχεδίασης, επιτρέπει τη ρύθμιση του πλαισίου YZF-R6 για άμεση απόδοση υψηλής ακριβείας κατά το χειρισμό και ανάλογα με τις διάφορες συνθήκες.

Μπροστινά φρένα α λα R1
Το νέο R6 επωφελείται επίσης από τη χρήση ενός συστήματος ακτινικού μπροστινού φρένου τύπου YZF-R1, το οποίο είναι ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα που τοποθετούνται σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα παραγωγής της Yamaha. Οι διπλοί δίσκοι των 320mm είναι εξοπλισμένοι με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων τοποθετημένες αντικριστά, οι οποίες παρέχουν εξαιρετική αίσθηση και εντυπωσιακή ισχύ πέδησης.

2017_YAMAHA_YZF600R6_05Λεπτό πίσω υποπλαίσιο μαγνησίου
Η δυνατότητα μετακίνησης του αναβάτη είναι σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη ευκινησίας και ακρίβειας υψηλού επιπέδου κατά το χειρισμό και το R6 διαθέτει σέλα και πίσω υποπλαίσιο νέας σχεδίασης, που επιτρέπει στον αναβάτη να μετατοπίζει το βάρος του σώματός του γρήγορα και εύκολα. Το υποπλαίσιο κατασκευάζεται από ανθεκτικό και ελαφρύ μαγνήσιο CF χυτευμένο υπό πίεση και είναι στενότερο κατά 20mm στο μπροστινό μέρος, ώστε να επιτρέπει στον οδηγό να πλησιάζει το σώμα του πιο κοντά στο ρεζερβουάρ για βελτιωμένη αεροδυναμική. Η σέλα έχει το ίδιο ύψος με εκείνη του σημερινού μοντέλου, αλλά έχει ελαφρώς ανοδική κλίση προς το πίσω μέρος για περισσότερη υποστήριξη κατά την επιτάχυνση και αυξημένη ελευθερία κινήσεων.

2017_YAMAHA_YZF600R6_08Ελαφρύ ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
Μια άλλη σημαντική αλλαγή στο μοντέλο του 2017 είναι η τοποθέτηση ενός όμορφα σχεδιασμένου ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο προσφέρει ορισμένα σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι της σχεδίασης του προηγούμενου μοντέλου. Αυτό το ελαφρύ και αεροδυναμικά διαμορφωμένο ρεζερβουάρ κατασκευάζεται από αλουμίνιο και διαθέτει βαθιές εσοχές για τα γόνατα, που επιτρέπουν στον αναβάτη να γραπώνει γερά τη μηχανή και να βρίσκει μια ιδανική θέση ανάλογα με το σωματότυπο και το στυλ οδήγησής του. Η Yamaha χρησιμοποίησε μια ειδική τεχνολογία συγκόλλησης (Ψυχρή μεταφορά μετάλλου – CMT) για να δημιουργήσει το σμιλευμένο σχήμα του νέου ρεζερβουάρ και η διαδικασία κατασκευής περιλαμβάνει ένα συνδυασμό ερμητικά σφραγισμένων συγκολλήσεων που γίνονται αρχικά από ρομπότ, αλλά ολοκληρώνονται από ειδικευμένους συγκολλητές ώστε να επιτυγχάνεται ένα αποκλειστικό, χειροποίητο φινίρισμα. Καθώς ζυγίζει 1,2kg λιγότερο από την αντίστοιχη ατσάλινη έκδοση -και παρέχει βελτιωμένη θέση οδήγησης με μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων για γρήγορη μετατόπιση του βάρους κατά την είσοδο και έξοδο από τις στροφές- αυτό το ποιοτικό ρεζερβουάρ καυσίμου τονίζει τις κορυφαίες στην κατηγορία προδιαγραφές του YZF-R6.

Βελτιωμένη θέση οδήγησης
Ο συνδυασμός του νέου ρεζερβουάρ καυσίμου με το νέο λεπτότερο υποπλαί2017_YAMAHA_YZF600R6_03σιο και τη μεγαλύτερη κλίση της σέλας δημιουργείμια βελτιωμένη θέση οδήγησης, η οποία έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μεγαλύτερη αίσθηση ελέγχου στο δρόμο αλλά και στην πίστα. Το κατά 20mm λεπτότερο κεντρικό τμήμα της “μέσης” παρέχει βελτιωμένη εργονομία και διευκολύνει το πάτημα των ποδιών στο έδαφος, ενώ η σέλα και οι βαθιές εσοχές για τα γόνατα στο σμιλευτό αλουμινένιο ρεζερβουάρ καυσίμου επιτρέπουν στον οδηγό να προσαρμόζει το σχήμα του σώματός του πλησιάζοντας πιο κοντά στη μοτοσυκλέτα. Το αποτέλεσμα είναι μια αρμονική θέση οδήγησης, η οποία παρέχει μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων για αποτελεσματική μετατόπιση του βάρους του σώματος. Αυτό, με τη σειρά του, επιτρέπει στον αναβάτη να εκμεταλλεύεται πλήρως τα υψηλότερα επίπεδα χειρισμού, πέδησης και επιτάχυνσης που παρέχονται από το νέο πιρούνι, τα μπροστινά δισκόφρενα και την ηλεκτρονική τεχνολογία ελέγχου.

Όργανα της σειράς R
Η νέα οθόνη στον πίνακα οργάνων, η οποία αναπτύχθηκε με βάση το σχέδιο της οθόνης του R1, διαθέτει στροφόμετρο με αναλογικό στυλ και ψηφιακό ταχύμετρο, αλλά και μια ένδειξη πολλαπλών λειτουργιών που περιλαμβάνει την κατάσταση των TCS και ABS.

Βασικά χαρακτηριστικά της νέας YZF-R6

  • Σχεδίαση σειράς R νέας γενιάς
    Εμβληματική μπροστινή όψη εμπνευσμένη από R1
    Καθαρόαιμο αγωνιστικό DNA για κορυφαίο στυλ και επιδόσεις στην κατηγορία
    Η καλύτερη αεροδυναμική που επιτεύχθηκε ποτέ σε YZF-R6
    Υπερσύγχρονη ηλεκτρονική τεχνολογία ελέγχου
    TCS 6 επιπέδων κατάλληλο για μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης
    Σύστημα QSS για ταχύτερα ανεβάσματα ταχυτήτων με τέρμα το γκάζι και χωρίς συμπλέκτη
    Μπροστινό πιρούνι 43mm τύπου YZF-R1 με ειδικές ρυθμίσεις
    Μπροστινά φρένα διαμέτρου 320mm τύπου YZF-R1 με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες 4 εμβόλων
    Λεπτό πίσω υποπλαίσιο μαγνησίου
    Νέα σέλα με κλίση
    Ελαφρύ ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
    Βελτιωμένη θέση οδήγησης
    ABS
    D-Mode
    Συμμόρφωση με το πρότυπο EU4

 

Σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά της YZF-R6

  • Υγρόψυκτος, 4βάλβιδος, τετράχρονος, 4κύλινδρος κινητήρας 599 κ.εκ. με 2ΕΕΚ, διαστάσεων 67×42,5mm
    Έμβολα από σφυρήλατο αλουμίνιο, λόγος συμπίεσης 13,1:1
    Βαλβίδες εισαγωγής/εξαγωγής από τιτάνιο
    Σύστημα εισαγωγής αέρα και ηλεκτρονική εισαγωγή YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake)
    Ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) με διπλό μπεκ
    Μονόδρομος συμπλέκτης (slipper)
    Κιβώτιο 6 ταχυτήτων κοντών σχέσεων
    Καλύμματα κυλινδροκεφαλών και περιβλήματος από μαγνήσιο
    Βαλβίδες EXUP που συνεισφέρουν στην επίτευξη εξαιρετικών χαρακτηριστικών καμπυλών ροπής
    Σιγαστήρας εξάτμισης από τιτάνιο
    Πλαίσιο και ψαλίδι από αλουμίνιο

Τεχνικά Χαρακτηριστικά YAMAHA YZF600 R6

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO