Η BMW δεν ξεχνά τα “μικρά” της GS και κάθε χρόνο όλο και κάτι κάνει για να τα βελτιώνει
Και στους δύο κινητήρες έγιναν οι απαραίτητες επεμβάσεις προκειμένου να προσαρμοστούν στις προδιαγραφές ρύπων EU4. Οπτικά, παρατηρούμε νέας σχεδίασης τελικό εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι, ενώ η sport HP της Akrapovič έχει ανασχεδιαστεί και διατίθεται σαν γνήσιο αξεσουάρ της BMW Motorrad.
Οι μοτοσυκλέτες διαθέτουν πλήρες σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού E-Gas ride-by-wire και οδηγικά modes “Rain”, “Road”, “Enduro” και “Enduro Pro ”. Ένα σύστημα περνά τώρα τις εντολές του αναβάτη απευθείας από έναν αισθητήρα του γκριπ στο σύστημα ελέγχου του κινητήρα που ελέγχει την πεταλούδα γκαζιού.
Το αποτέλεσμα είναι ακόμα καλύτερος έλεγχος και βελτιωμένη απόκριση. Ταυτόχρονα, αυτό επιτρέπει τη χρήση των νέων στάνταρ modes “Rain” και “Road” για βρεγμένες ή στεγνές επιφάνειες, καθώς “Enduro” και “Enduro Pro” διατίθενται σαν προαιρετική επιλογή (για τα F800GS – F800GS Adventure μόνο).
Ένα παρατηρητικό μάτι θα προσέξει πως τα όργανα έχουν νέες και πλέον ευανάγνωστες ενδείξεις, αλλά και ακόμα περισσότερες πληροφορίες.
Η Adventure, τέλος, φέρει νέα γαλβανισμένα ένθετα ψυγείου, ένα νέο κάλυμμα αεραγωγού εισαγωγής και επίσης νέο κέλυφος κλειδαριάς ανάφλεξης.