spot_img

2020 Aprilia RS 660

2020 Aprilia RS 660 side

Όπως είχε υποσχεθεί η Aprilia από πέρυσι η πρώτη μοτοσυκλέτα της με τον νέο κινητήρα των 660 κυβικών είναι πλέον μοντέλο παραγωγής και μας την έδειξε στην EICMA. H RS 660 σχεδιάστηκε με την αγωνιστική τεχνολογία που διαθέτει η εταιρεία. Είναι μια supersport μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού για να γεφυρώσει το χάσμα που υπάρχει στην γκάμα της ανάμεσα στις μικρές μοτοσυκλέτες των 125 κυβικών με τα κορυφαία της μοντέλα.

2020_APRILIA_RS669_12

Ο νέος κινητήρας βασίζει την ύπαρξή του στον μεγάλο V4 χρησιμοποιώντας το εμπρός ζευγάρι των κυλίνδρων του. Είναι λοιπόν άλλος ένας δικύλινδρος σε σειρά, όπως συνηθίζουν όλο και περισσότεροι κατασκευαστές. Σίγουρο είναι ότι οι διαστάσεις της διαμέτρου και της διαδρομή των εμβόλων θα είναι διαφορετικές από του V4 των 1077 κυβικών με πιθανότερο να είναι και τις δυο αυτές κρίσιμες διαστάσεις μεγαλύτερες για να φθάσει ο κυβισμός στα 660 κυβικά ή κάπου εκεί γύρω.

2020_APRILIA_RS660_07

H Aprilia δεν ανακοίνωσε με λεπτομέρειες τα τεχνικά χαρακτηριστικά κατά την παρουσίαση της, εκτός από την απόδοση που θα είναι 100 ίπποι. Μεγάλη ισχύς από τέτοιο κυβισμό! Εκτός από ισχυρός ο κινητήρας αυτός, που θα αποτελέσει την αιτία για την δημιουργία μιας γκάμας μοτοσυκλετών που θα τον χρησιμοποιήσουν σαν σύγχρονης σχεδίασης που είναι καλύπτει τις νεώτερες προδιαγραφές Euro 5.

Ο στρόφαλος έχει τα κομβία του σε γωνία 270ο , διάταξη που προσομοιάζει σε λειτουργία και απόδοση με V2 90ο.

Ο δικύλινδρος βιδώνεται άκαμπτα στο πλαίσιο, αποτελώντας ενεργό μέρος, με την ακαμψία του να συμβάλει στην συνολική. Αποτελεί και σημείο έδρασης για το ασύμμετρο ψαλίδι. Το πλαίσιο δυο δοκών και το ψαλίδι είναι από αλουμίνιο με τις βουρτσισμένες επιφάνειές τους να το αναδεικνύουν, όπως έκανε η Aprilia σε προηγούμενες μοτοσυκλέτες με τα αρχικά RS στα φαίρινγκ τους. Εκτός από την αξιοπρόσεκτα υψηλή ισχύ που ανακοινώθηκε για τον κινητήρα άλλο ένα στοιχείο από τα λίγα που ανακοινώθηκαν αφορά το βάρος της RS 660 που σταματά στα 169 κιλά, άδεια.

2020_APRILIA_RS660_05

Το αντεστραμμένο πιρούνι έχει καλάμια διαμέτρου 41 χιλιοστών, της Kayaba με διαθέσιμες ρυθμίσεις ενώ το επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ αναρτά το ψαλίδι χωρίς να χρησιμοποιεί μοχλικό. Tα φρένα είναι της Brembo με τα εμπρός δισκόφρενα να έχουν διάμετρο 320 χιλιοστά με τις δαγκάνες να είναι ακτινικές όπως και η τρόμπα τους. Ξεχωριστό σημείο του σχεδιασμού της αποτελεί και το φαίρινγκ που αναπτύσσεται σε δυο στρώματα για να δημιουργηθούν τα επιθυμητά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά.

2020_APRILIA_RS660_02

Πρώτης γραμμής είναι και το πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων με επίκεντρο τόσο από το Ride by Wire ψεκασμό όσο και την μονάδα μέτρησης της αδράνειας. Έτσι ο αναβάτης της RS 660 έχει στην διάθεσή του ρυθμιζόμενο cornering ABS, πέντε χάρτες για την απόδοση του κινητήρα, τρεις για χρήση στον δρόμο και άλλους δυο χρήση σε πίστα, quick shifter τόσο για ανεβάσματα όσο και για τα κατεβάσματα, έλεγχο σούζας, έλεγχο για το φρένο από τον κινητήρα στο κλείσιμο του γκαζιού.

Μια έγχρωμη οθόνη TFT με δυο επιλεγόμενες απεικονίσεις – μια για δρόμο η άλλη για την πίστα – εμφανίζει τις ενδείξεις, με αυτόματη ρύθμιση του φωτισμού της και δυνατότητα διασύνδεσης με smart phone μέσω της νέας πλατφόρμας MIA της Aprilia για χρήση πολυμέσων. Mε τα φώτα της να είναι όλα Led h RS 660 έρχεται να προσφέρει μια νέα επιλογή στις σπορ μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού και συγχρόνως να σηματοδοτήσει την νέα οικογένεια μοτοσυκλετών που θα δημιουργηθούν γύρω από αυτόν τον κινητήρα.

2020_APRILIA_RS669_20

Το Tuono 660 εκτέθηκε ήδη σαν project, το Tuareg εμφανίστηκε καμουφλαρισμένο και ο χρόνος θα δείξει αν θα δούμε και κάτι άλλο.

Δείτε παρακάτω περισσότερες φωτογραφίες απο τη καινούργια 2020 Aprilia RS600: 

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO