Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Φεβρουάριο 2025.
21
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
Φεβρουάριος 2025
Φεβρουάριος 2024
Μεταβολή 2025/2024
Καινούργια επιβατικά
9.818
11.451
-14,3%
Καινούργια φορτηγά(ελαφρά και βαρέα)
755
912
-17,2%
Καινούργια λεωφορεία
71
23
208,7%
Ιανουάριος – Φεβρουάριος2025
Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2024
Μεταβολή 2025/2024
Καινούργια επιβατικά
20.477
24.203
-15,4%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)
1.526
2.087
-26,9%
Καινούργια λεωφορεία
204
70
191,4%
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Φεβρουάριο, έχει ως εξής:
Segment
Φεβρουάριος 2025
Φεβρουάριος 2024
Διαφορά(μονάδες μεριδίου)
Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2025
Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2024
Διαφορά(μονάδες μεριδίου)
A
4,7%
6,3%
-1,7
4,3%
5,9%
-1,5
A-SUV
2,4%
1,4%
+0,9
2,4%
2,0%
+0,4
(A TOTAL)
(7,0%)
(7,8%)
(-0,8)
(6,7%)
(7,9%)
(-1,2)
B
20,0%
26,0%
-5,9
20,4%
27,4%
-7,0
B-SUV
36,5%
33,6%
+2,9
36,0%
31,7%
+4,3
(B TOTAL)
(56,5%)
(59,6%)
(-3,0)
(56,5%)
(59,1%)
(-2,6)
C
7,3%
8,2%
-0,8
8,0%
8,5%
-0,5
C-SUV
21,1%
15,2%
+5,9
21,1%
16,5%
+4,6
(C TOTAL)
(28,4%)
(23,4%)
(+5,1)
(29,1%)
(25,0%)
(+4,1)
D
1,1%
2,6%
-1,5
1,2%
2,0%
-0,8
D-SUV
4,7%
4,6%
+0,2
4,5%
4,2%
+0,3
(D TOTAL)
(5,9%)
(7,1%)
(-1,3)
(5,7%)
(6,2%)
(-0,5)
E
0,1%
0,1%
-0,1
0,1%
0,1%
-0,0
E-SUV
0,5%
0,3%
+0,2
0,5%
0,3%
+0,2
(E TOTAL)
(0,5%)
(0,4%)
(+0,1)
(0,6%)
(0,4%)
(+0,2)
F-G
0,1%
0,1%
+0,1
0,2%
0,1%
+0,1
F-G-SUV
0,3%
0,4%
-0,1
0,2%
0,3%
-0,1
(F-G TOTAL)
(0,4%)
(0,5%)
(-0,0)
(0,4%)
(0,4%)
(+0,0)
SPORTS
0,1%
0,1%
-0,1
0,1%
0,1%
-0,0
MPV
0,0%
0,0%
+0,0
0,0%
0,0%
+0,0
MPV-M/COMBI
1,1%
1,1%
+0,0
1,0%
0,9%
+0,1
(SUV TOTAL)
(65,4%)
(55,5%)
(+10,0)
(64,7%)
(55,0%)
(+9,6)
100,0%
100,0%
0,0
100,0%
100,0%
0,0
Φεβρουάριος 2025
Φεβρουάριος 2024
Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2025
Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2024
Διαφορά(μονάδες μεριδίου)
Μερίδιο αγοράςστην ΕΕΙαν. ‘25
Βενζίνη
31,7%
39,1%
-7,3
33,1%
39,9%
-6,7
29.,4%
Πετρέλαιο
2,4%
11,2%
-8,7
3,4%
11,9%
-8,5
10,0%
Υβριδικά (HEV)
50,9%
38,8%
+12,1
49,4%
37,3%
+12,1
34,9%
Plug in Υβριδικά (PHEV)
6,2%
4,6%
+1,6
6,7%
5,5%
+1,2
7,4%
Αμιγώς Ηλεκτρικά (BEV)
7,3%
5,1%
+2,2
6,1%
4,3%
+1,8
15,0%
Φυσικό αέριο(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)
0,0%
0,1%
-0,1
0,0%
0,1%
-0,1
3,3%
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)
1,4%
1,2%
+0,2
1,3%
1,1%
+0,1
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Ιανουάριο ως εξής: