Το Polo 6ης γενιάς αναμένεται να συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του. Με περισσότερα από 14 εκατομμύρια αυτοκίνητα να έχουν πουληθεί παγκοσμίως μέχρι σήμερα, το Polo είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα οχήματα στην κατηγορία του.
Είναι “κτισμένο” πάνω στην εξελιγμένη πλατφόρμα MQB A0. Μακρύτερο και χαμηλότερο σε ύψος από την προηγούμενη γενιά, το νέο Polo είναι επίσης μεγαλύτερο στο εσωτερικό. Μήκος: 4,053 mm (+81 mm), μεταξόνιο: 2,548 mm (+92 mm), χωρητικότητα φορτίου: 351 λίτρα (+71 λίτρα).
Χάρη στο MQB Α0 θέτει πρότυπα στην κατηγορία του. Χαρακτηριστικά όπως το Front Assist, το Blind Spot Monitor, το ACC, το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά από σύγκρουση και οι προβολείς LED είναι γνωστά μόνο σε υψηλότερες κατηγορίες οχημάτων.
Με ψηφιακό πίνακα οργάνων
Είναι το πρώτο Polo με ψηφιακά όργανα. Η δεύτερη γενιά Active Info Display γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο νέο Polo. Η νέα εξωτερική σχεδίαση χαρακτηρίζεται από εκφραστικό δυναμισμό με αρρενωπή προσωπικότητα. Τώρα τα πακέτα Trendline, Comfortline, Highline, GTI, Beats και lifestyle έχουν ως αποτέλεσμα ένα ευρύ φάσμα εκδόσεων. Επιπλέον, θέτει πρότυπα στην εξατομίκευση: 14 χρώματα αμαξώματος και οκτώ χρώματα dashpad προσφέρουν σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες. Το νέο Polo θα εφοδιάζεται για πρώτη φορά με φυσικό αέριο. Οι κινητήρες αποδίδουν ένα ευρώ φάσμα ισχύος μεταξύ 48 kW / 65 PS και 147 kW / 200 PS με το Polo TGI (φυσικό αέριο) να αποδίδει 66 kW / 90 PS. Το νέο Polo ξεκινάει ως 4πορτο και Front Assist (Polo 1.0 Trendline με 48 kW / 65 PS1) με τιμή στη Γερμανία τις 12.975 ευρώ. Προς το τέλος του έτους θα είναι έτοιμο και το Polo GTI 2.
Τεχνολογίες κινητήρων & κιβώτια
Το νέο VW Polo εφοδιάζεται με κινητήρες MPI, TSI, TGI, TDI και DSG κιβώτια. Η Volkswagen εξοπλίζει το Polo με κινητήρα φυσικού αερίου για πρώτη φορά με το νέο 1.0 TGI με 66 kW / 90 PS. Ακόμη η έκδοση 1.5 TSI ACT με Active Cylinder Management και 110 kW / 150 PS διαθέτει έναν από τους πιο προηγμένους βενζινοκινητήρες στον κόσμο. Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, ο τετρακύλινδρος κινητήρας απενεργοποιεί δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους για να εξοικονομήσει καύσιμο. Τα 1.0 TGI και 1.5 TSI ACT είναι δύο από τα συνολικά εννέα κινητήρες για το νέο Polo. Οι πέντε τρίκυκλοι και τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες κυμαίνονται από το 1,0 MPI με 48 kW / 65 PS έως τα 2,0 TSI με 147 kW / 200 PS. Όλοι οι βενζινοκινητήρες με ισχύ μέχρι 150 PS και ο νέος κινητήρας φυσικού αερίου ανήκουν στην αποδοτική οικογένεια κινητήρων EA211.
Με καύσιμο ντίζελ το Polo θα κυκλοφορήσει με δύο κινητήρες 1.6 TDI των 59 kW / 80 PS και 70 kW / 95 PS, αντίστοιχα. Και οι δύο τετρακύλινδροι κινητήρες ανήκουν στην οικογένεια κινητήρων EA288 και διαθέτουν καταλυτικό μετατροπέα SCR. Όλοι οι κινητήρες είναι εφοδιασμένοι με σύστημα stop & start και λειτουργία πέδησης με ανατροφοδότηση. Οι κινητήρες TSI και TDI με ισχύ 95 PS ή και περισσότερο μπορούν να εφοδιαστούν και με 7-τάχυτο DSG.
Φυσικό αέριο
1.0 TGI2, 66 kW / 90 PS, 3-κύλινδρο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων
Βενζινοκινητήρες
1.0 MPI1, 48 kW / 65 PS, 3 κυλίνδρων, κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων
1.0 MPI3, 55 kW / 75 PS, 3-κύλινδρο κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων
1.0 TSI4, 70 kW / 95 PS, 3 κυλίνδρων, κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων / DSG με 7 ταχυτήτων
1.0 TSI2, 85 kW / 115 PS, 3-κύλινδρο, 6 σχέσεων κιβωτίου ταχυτήτων / 7 ταχυτήτων DSG
1.5 TSI ACT2, 110 kW / 150 PS, 4-κύλινδρο, 6 σχέσεων κιβωτίου ταχυτήτων / DSG 7 ταχυτήτων
2.0 TSI2, 147 kW / 200 PS, 4-κύλινδρο, 6 σχέσεων κιβωτίου ταχυτήτων / 6 ταχυτήτων DSG
Κινητήρες ντίζελ
1.6 TDI2, 59 kW / 80 PS, 4κύλινδρο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων
1.6 TDI2, 70 kW / 95 PS, 4-κύλινδρο, 5 σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων / 7-ταχυτήτων DSG.
Στη χώρα μας το αναμένουμε προς το τέλος της χρονιάς με άγνωστη προς το παρόν τιμή.