Μια πολύ σημαντική απόφαση ανακοινώθηκε και ξεκινά η υλοποίηση της. Το I.D. το concept αυτοκίνητο BUZZ της Volkswagen ετοιμάζεται να περάσει στην γραμμή παραγωγής. Οι πρόεδροι του Διοικητικού Συμβουλίου των εμπορικών σημάτων Volkswagen και Volkswagen για τα εμπορικά οχήματα, Dr Herbert Diess και Dr Eckhard Scholz, ανακοίνωσαν χθες την πολύ σημαντική αυτή είδηση στην Concours d’Elegance στην Pebble Beach της Καλιφόρνιας.
Ήταν μια πολύ προσεγμένη εκδήλωση, μια μοναδική παράσταση για τα εξαιρετικά ιστορικά αυτοκίνητα, Νέα οχήματα του ομίλου. “Ακριβώς το σωστό μέρος για το I.D. BUZZ”, εξηγεί ο Diess. “Το όχημα είναι ένας σημαντικός πυλώνας στην πρωτοβουλία ηλεκτρικής κίνησης της Volkswagen και φέρνει στο μέλλον την αίσθηση οδήγησης του Microbus.”
Θα είναι διαθέσιμο το 2022
Η Volkswagen έχει θέσει ως ημερομηνία έναρξης για το I.D. BUZZ, αμέσως μετά την άφιξη στις εκθέσεις του επισήμου δικτύου του compact τετράθυρου I.D, δηλαδή το 2022. Μέσω αυτής της κίνησης, η εταιρεία απευθύνεται κυρίως στις αγορές της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης και της Κίνας, τόσο με το I.D. BUZZ και του 4θυρου I.D.
“Μετά τις παρουσιάσεις στις παγκόσμιες εκθέσεις αυτοκινήτων στο Ντιτρόιτ και τη Γενεύη, λάβαμε μεγάλο αριθμό επιστολών και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από πελάτες που ανέφεραν ότι« κατασκευάστε αυτό το αυτοκίνητο », δήλωσε ο CEO της Volkswagen, Herbert Diess στο Pebble Beach. Δεν είναι επίσης τυχαίο το γεγονός ότι το Διοικητικό Συμβούλιο επέλεξε την Pebble Beach ως την τοποθεσία για να κάνει την ανακοίνωσή της, εξήγησε η Diess.
Οι συσσωρευτές στο πάτωμα
Όπως συνέβη με το “Show Car of the Year” στο Ντιτρόιτ, το μοντέλο παραγωγής θα έχει επίσης τις μπαταρίες του τοποθετημένες στο πάτωμα του οχήματος. Η ηλεκτρική μονάδα δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο, πράγμα που σημαίνει ότι οι εμπρόσθιοι και οπίσθιοι άξονες μπορούν να τοποθετηθούν πολύ μακριά ο ένας από τον άλλο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένα μακρύ μεταξόνιο με μικρές προεξοχές, γεγονός που εξοικονομεί περισσότερο χώρο στο εσωτερικό. “Το όχημα, επομένως, μοιάζει με ένα μικρό συμπαγές βαν στο εξωτερικό, ακόμα κι αν προσφέρει τον γενναιόδωρο εσωτερικό χώρο ενός μεγαλύτερου λεωφορείου”, εξήγησε ο Diess. Το αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικό “πακέτο” άνετων χώρων για όλους τους επιβάτες.
Με επίπεδο autonomus 3
Πέρα από επιβατικό, θα προκύψει και ειδική έκδοση για επαγγελματίες. Θα είναι ιδανικό για παραδόσεις εμπορευμάτων με μηδενικούς ρύπους.
“Παράλληλα με την έκδοση μίνι-λεωφορείου, θα προσφέρουμε και μια έκδοση ID BUZZ Cargo για λειτουργίες παράδοσης μηδενικών εκπομπών σε όχημα αυτονομίας επιπέδου”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Commercial Vehicles Dr Eckhard Scholz. “Είναι ιδανική ιδέα ηλεκτρικών van, ιδιαίτερα για τα μεγάλα αστικά κέντρα.”
Πριν από 70 χρόνια
Ο Ben Pon, του οποίου η οικογένεια είναι πολύ επιτυχημένοι εισαγωγείς οχημάτων της Volkswagen στις Κάτω Χώρες, εξέφρασε το μεγάλο ενδιαφέρον του για το I.D. BUZZ στην Καλιφόρνια. Ήταν ο πατέρας του Pon που ενέπνευσε την ανάπτυξη του πρώτου VW Bulli (T1) με ένα σκίτσο που έκανε πριν από περισσότερα από 70 χρόνια.
Θα είναι βασισμένο πάνω στην φιλοσοφία του VW Bulli (T1), με μήκος 4.942 mm, πλάτος 1.976 mm και ύψος 1.963 mm. Η έκδοση παραγωγής, η οποία βασίζεται στη νέα “ολο-ηλεκτρική αρχιτεκτονική”, θα ενσωματώνει πολλές ιδέες σχεδίασης από το concept car. Θα περιλαμβάνει επίσης μεταβλητό κάθισμα, διαδραστική συνδεσιμότητα και πολύ αυτοματοποιημένη οδήγηση.
Η επέκταση της σειράς ηλεκτρικών οχημάτων αποτελεί μέρος της στρατηγικής 2025 της Volkswagen, η οποία προβλέπει μέχρι σήμερα περισσότερα από 30 ηλεκτροκίνητα μοντέλα.