Την πρώτη του εμφάνιση στα ορυχεία της Δ.Ε.Η. στην Πτολεμαΐδα έκανε το νέο Unimog EuroVI.
Το Mercedes-BenzUnimog οφείλει την πολλών δεκαετιών επιτυχία του στο θρυλικό σχεδιασμό του σασί του. Από τη δεκαετία του 1950, ο σχεδιασμός του Unimog είναι συνώνυμο της υψηλής μηχανικής αριστοτεχνίας καθώς και της μέγιστης στιβαρότητας και πρόσφυσης σε εκτός δρόμου συνθήκες.
Έτσι, η νέα γενιά οχημάτων Unimog θέτει τα πρότυπα στα θέματα φιλικότητας προς το περιβάλλον και αποδοτικότητας. Επιπλέον, τα μηχανικά σύνολα διακρίνονται επίσης για τα μεγάλα διαστήματα μεταξύ των συντηρήσεων, το πανίσχυρο premium μηχανόφρενο και την ταχύτητα οδήγησης έως 90 km/h σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους.
Διαθέτει γωνία ράμπας έως 34μοίρες, γωνία προσέγγισης έως 44μοίρες, γωνία αποχώρησης έως 51μοιίρες, γωνία ανατροπής 38μοίρες, μέγιστη κλίση αναρρίχησης 45μοίρες και διέλευση από νερό από 0,80 – 1,20 μέτρα. Με μικτό βάρος 14,5 τόνους φιλοξενεί κινητήρα τετρακύλινδρο σε σειρά, τετράχρονο πετρελαιοκινητήρα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro VI με σύστημα ψεκασμού Common Rail. Έχει χωρητικότητα 5.132 κ. εκ. με ισχύ 231PS στις 2.200 1/min και ροπή 900Nm στις 1200-1600 1/min. Με αυτοματοποιημένο κιβώτιο διαθέτει βασικό κιβώτιο με 8 σχέσεις εμπροσθοπορείας και 6 σχέσεις οπισθοπορείας, κιβώτιο OFF Road με 8 σχέσεις εμπροσθοπορείας και 6 σχέσεις οπισθοπορείας, συνολικά 16 σχέσεις εμπροσθοπορείας και 14 σχέσεις οπισθοπορείας.