baby Fiesta
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν “baby Fiesta”, αφού “πατάει” πάνω στο πάτωμα του Fiesta. Σίγουρα όμως, σύμφωνα με την Ford, στοχεύει στο “love road again”. Το KA+ που είναι σαφώς μεγαλύτερο από το απερχόμεο Ka, αποτελεί μία ελκυστική εναλλακτική πρόταση για όσους φλερτάρουν ένα στυλάτο, πλούσια εξοπλισμένο και ποιοτικό μικρό αυτοκίνητο σε προσιτή τιμή. Έχει δοθεί δε βαρύτητα στην οδική του συμπεριφορά.
Το 5θυρο hatchback βασίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα μικρών αυτοκινήτων της Ford, και προσφέρει άφθονους χώρους για πέντε άτομα, έχοντας συνολικό μήκος κάτω από 4 μ. Είναι ελαφρώς μικρότερο από το Fiesta, αλλά 29 χιλ. ψηλότερο, προσφέροντας κορυφαίο χώρο για το κεφάλι των εμπρός επιβατών και τα πόδια των πίσω αντίστοιχα. Διασφαλίζει δε πρακτικότητα σε καθημερινή χρήση με χώρο αποσκευών 270 λίτρα και 21 αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα σε όλη την καμπίνα.
Υιοθετεί, εξωτερικά, τη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα με μεγάλους προβολείς ‘τραβηγμένους’ προς τα πίσω, με λεπτομέρειες χρωμίου στη μάσκα, σε συνδυασμό με προφυλακτήρες, λαβές θυρών και εξωτερικούς καθρέπτες βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Στο εσωτερικό, κυριαρχεί ένα ελκυστικό ‘σαγρέ’ φινίρισμα στο ταμπλό και ανθεκτικές, σύγχρονες ταπετσαρίες σε μοντέρνα σκούρα, ανθρακί απόχρωση.
Εξοπλίζεται με τον βενζινοκινητήρα 1.2- Duratec που διατίθεται σε εκδόσεις 70 και 85 ίππων, από την ίδια οικογένεια με τον 1.25L του Fiesta, με τεχνολογία διπλού, μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρων για βελτίωση των επιδόσεων, της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Σε συνδυασμό με το στάνταρ, πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει ομαλά και άμεσα την ισχύ του, με μία πλατιά καμπύλη ροπής.
Η βελτιωμένη οικονομία καυσίμου οφείλεται στη βελτιστοποιημένη χαρτογράφηση, το λιπαντικό χαμηλής τριβής και το σύστημα έξυπνης φόρτισης που εξοικονομεί καύσιμο διατηρώντας υψηλά επίπεδα φόρτισης στη μπαταρία του οχήματος ανακτώντας ηλεκτρική ενέργεια κατά το ρολάρισμα ή φρενάρισμα.
Και οι δύο εκδόσεις κινητήρων πετυχαίνουν εκπομπές CO2 114 g/km, με κατανάλωση μικτού κύκλου 5,0 l/100 km. Μία πρόσθετη, πολύ αποδοτική έκδοση 85 ίππων διατίθεται σε ορισμένες αγορές με μακρύτερη σχέση τελικής μετάδοσης και διαφορετική χαρτογράφηση ώστε οι εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν τα 110g/km.
Εξελιγμένο με γνώμονα τις προσδοκίες των Ευρωπαίων πελατών, υιοθετεί ένα πλαίσιο μοναδικών προδιαγραφών με ειδικές ρυθμίσεις σε τιμόνι, ελατήρια και αμορτισέρ, εμπρός αντιστρεπτική δοκό, ημιάκαμπτο πίσω άξονα και ελαστικά σε συνδυασμό με ένα αναθεωρημένο εμπρός υποπλαίσιο και βάσεις κινητήρα.
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από δύο εκδόσεις KA+, το στάνταρ μοντέλο των 70 PS και μία έκδοση 85 ίππων που διαθέτει επιπλέον: μηχανικό σύστημα κλιματισμού A/C, σύστημα επικοινωνίας & ψυχαγωγίας Ford SYNC με φωνητική ενεργοποίηση και AppLink που παρέχει φωνητικό έλεγχο ποικίλων εφαρμογών του smartphone,
Ford MyKey, που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ελέγχουν τη μέγιστη τελική ταχύτητα και ένταση ήχου και να εμποδίζουν την απενεργοποίηση των συστημάτων ασφαλείας. Το MyKey είναι ιδανική τεχνολογία για τους γονείς που επιτρέπουν σε νέους και άπειρους οδηγούς τη χρήση του αυτοκινήτου τους. Το νέο Ford Ka+ στην πρώτη του βασική έκδοση κοστίζει 10.970 ευρώ και στην αμέσως πλουσιότερη με κινητήρα 85 ίππων φτάνει στα 11.470 ευρώ.