spot_img
HomeAUTOΙΣΤΟΡΙΑSubaru 100 χρόνια ιστορίας

Subaru 100 χρόνια ιστορίας

«Εάν πρόκειται να κατασκευάσεις ένα αυτοκίνητο, τότε κατασκεύασε ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο».
Subaru story 21Αυτή ήταν η άποψη του πρώτου προέδρου της Fuji Heavy Industries Ltd. της εταιρίας που εξελίχθηκε στην κορυφαία Subaru. Άποψη που ακόμη και σήμερα εφαρμόζεται στην κατασκευή των μοντέλων της μάρκας, τα οποία όντας πραγματικά ολοκληρωμένα προσφέρουν τα μέγιστα στους τομείς της ποιότητας, των επιδόσεων και φυσικά της οδικής συμπεριφοράς.

Η αρχή έγινε το 1917
Η Fuji Heavy Industries Ltd.είναι ο διάδοχος της εταιρίας κατασκευής αεροσκαφών Subaru story 24Nakajima Aircraft, η οποία αρχικά ιδρύθηκε ως Ερευνητικό Εργαστήριο Αεροσκαφών το 1917 από τον Chikuhei Nakajima (1884-1949) στην επαρχία Gunma στην τοποθεσία που βρίσκεται σήμερα η βάση παραγωγής της Subaru. Ο Nakajima ήταν ο μεγαλύτερος γιος ενός αγρότη από την επαρχία Gunma. Σε ηλικία 19 ετών, αφού έγινε δεκτός σε μια σχολή πολεμικού ναυτικού, έμαθε τα νέα της πρώτης Nakajima KI-44 03επιτυχημένης πτήσης που πραγματοποιήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες από τους αδελφούς Ράιτ. Ο Nakajima γοητεύτηκε από το όνειρο και το μυστηριώδες θέλγητρο των ουρανών. Ασχολήθηκε με την κατασκευή αεροσκαφών για το ιαπωνικό ναυτικό, αλλά αντί να αφοσιωθεί στην ανάπτυξη και στην παραγωγή τους έφυγε από το ναυτικό για να ιδρύσει το Ερευνητικό Εργαστήριο Αεροσκαφών. Αρχικά, η εταιρία ασχολήθηκε με την ανάπτυξη μηχανοκίνητων σκούτερ και αμαξωμάτων λεωφορείων, απ’ όπου η εταιρία μετεξελίχθηκε σε κανονικό κατασκευαστή αυτοκινήτων.

Subaru Global – History of Subaru Video

Από τη Fuji Sangyo στην Fuji Heavy Industries
Το 1950, η Fuji Sangyo χωρίστηκε σε 12 εταιρίες σύμφωνα με το νόμο περί εταιρικής Subaru story 04πιστωτικής αναδιευθέτησης. Στη συνέχεια, το 1953 δημιουργήθηκε η Fuji Heavy Industries Ltd. ως εταιρία κατασκευής, πώλησης και συντήρησης αεροσκαφών μέσω επενδύσεων από πέντε από τις παραπάνω εταιρίες: την Fuji Kogyo, κατασκευαστή προϊόντων όπως σκούτερ, την Fuji Jidosha, η οποία ασχολούνταν κυρίως με την κατασκευή αμαξωμάτων λεωφορείων και την ανάπτυξη του μικρού Subaru story 01πρωτότυπου αυτοκινήτου P-1, την Omiya Fuji Kogyo, κατασκευαστή κινητήρων, την Utsunomiya Sharyo, κατασκευαστή τροχαίου εξοπλισμού που, εκείνη τη στιγμή, ήταν έτοιμη να ξεκινήσει πάλι την παραγωγή αεροσκαφών, και την Tokyo Fuji Sangyo, μια εμπορική εταιρία η οποία πωλούσε προϊόντα όπως λεωφορεία, τραμ και γεννήτριες. Δύο χρόνια αργότερα, αυτοί οι πέντε επενδυτές συγχωνεύτηκαν με την FHI και ξεκίνησαν το σύνολο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της FHI που σήμερα γνωρίζουμε.

Subaru Brand Story

Subaru – Πλειάδες η ονομασία της
Όταν το πρώτο αυτοκίνητο της FHI κατασκευάστηκε, το P-1, ο κ. Kita είχε ζητήσει από την Subaru story 05εταιρεία προτάσεις σχετικά με το όνομα που θα δινόταν, αλλά καμία δεν τον είχε ικανοποιήσει. Στο τέλος, ο κ. Kita έδωσε στο αυτοκίνητο ένα ωραίο ιαπωνικό όνομα που αγαπούσε πολύ: Subaru. Η ονομασία αυτή αναφέρεται σε μια συναστρία στον αστερισμό του Ταύρου. Έξι από τα άστρα αυτά είναι ορατά με γυμνό μάτι, ενώ οι 250 γαλάζιες αποχρώσεις μπορούν να εντοπιστούν μόνο με τη βοήθεια τηλεσκόπιου. Στη Δύση αυτή η συναστρία καλείται Πλειάδες, στην Κίνα Mao και στην Ιαπωνία Subaru (“κυβερνώ” ή “συγκεντρώνω”).

P1 το πρώτο αυτοκίνητο
Το Φεβρουάριο του 1954, η FHI παρουσίασε το πρωτότυπο επιβατικό αυτοκίνητο με την Subaru story 1951-P1 06ονομασία P-1, το οποίο την επόμενη χρονιά ονομάστηκε Subaru 1500 και χρησιμοποιούσε το πρώτο αυτοφερόμενο αμάξωμα ιαπωνικής κατασκευής. Αυτό το επιβατικό αυτοκίνητο παρείχε εξαιρετική άνεση στους επιβάτες και σταθερότητα στην οδήγηση, καθώς στους μπροστινούς τροχούς διέθετε ανεξάρτητη ανάρτηση ψαλιδιών, με ελικοειδή ελατήρια και αμορτισέρ λαδιού διπλής δράσης, ενώ στους πίσω τροχούς διέθετε ανάρτηση άκαμπτου άξονα με τριπλά φύλλα σούστας και αμορτισέρ λαδιού διπλής δράσης.

Subaru story 1958 Subaru 360 29Subaru 360
Το 1958 παρουσιάστηκε το ελκυστικό επιβατικό Subaru 360. Εκείνη την εποχή, οι Ιάπωνες εργάζονταν στην εξέλιξη μικρών αυτοκινήτων βάσει ενός σχεδίου που απαιτούσε την παραγωγή «αυτοκινήτων για τα λαϊκά στρώματα», όπως συνιστούσε το Υπουργείο Διεθνούς Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ιαπωνίας. Εκείνη την εποχή, τα επιβατικά Subaru-360 07αυτοκίνητα ήταν πολύ ακριβά και απρόσιτα για τους περισσότερους ανθρώπους. Η κατασκευή ενός μικρού, οικονομικά προσιτού αυτοκινήτου με καλή απόδοση αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολη υπόθεση από τεχνολογικής άποψης και πολλοί κατασκευαστές δίσταζαν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Ωστόσο, η Subaru δέχτηκε την πρόκληση και δημιούργησε το τετραθέσιο μικρό 360, το οποίο αποτέλεσε ορόσημο στην ιστορία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Subaru 1000
Το 1966 παρουσιάστηκε το Subaru 1000, το πρώτο όχημα που χρησιμοποιούσε το βασικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που αποτελεί το εντυπωσιακό χαρακτηριστικό των σημερινών Subaru story 1965 Subaru 1000 08Subaru, η μετάδοση κίνησης στους εμπρόσθιους τροχούς (FWD) με επίπεδο κινητήρα οριζόντιας διάταξης. Εκείνη την εποχή, πολλοί μηχανικοί μελετούσαν την τεχνολογία FWD, η οποία προσέφερε πολύ καλό έλεγχο χειρισμών και σταθερότητα κατά την κίνηση του αυτοκινήτου. Όμως, στα προσθιοκίνητα συστήματα υπήρχαν προβλήματα, η επίλυση των οποίων δεν ήταν εύκολη και κανένας άλλος κατασκευαστής στην Ιαπωνία δεν κατάφερε να παρουσιάσει κάποια καινοτομία. Η Subaru επέλεξε τον επίπεδο κινητήρα οριζόντιας διάταξης, ο οποίος ήταν πολύ δημοφιλής στη βιομηχανία αεροσκαφών, πετυχαίνοντας το δικό της ιδανικό συμμετρικό προσθιοκίνητο σύστημα.

Subaru story Subaru 360 R2 28Subaru R-2
Το Subaru R-2 παρουσιάστηκε το 1969. Ήταν ένα μίνι σεντάν το οποίο προσέλκυσε μεγάλο ενδιαφέρον. Οι επιδόσεις του R-2 ήταν καλές και ταίριαξε καλά στην εποχή των εθνικών οδών στην οποία εισερχόταν η Ιαπωνία. Την ίδια στιγμή, το πολύ καλό του ζύγισμα, έκανε εύκολη την οδήγηση του R-2 σε δύσκολους δρόμους.

Subaru Leone
Έκανε την εμφάνισή του το 1971 και το 1972 ακολούθησε το τετρακίνητο στέισον Subaru Subaru story Subaru Leone 10Leone. Μέχρι τότε, η τετρακίνηση (4WD) χρησιμοποιούνταν μόνο στα οχήματα εκτός δρόμου. Η Subaru έσπασε αυτό το κατεστημένο παρουσιάζοντας μια τετρακίνητη έκδοση μαζικής παραγωγής σε ένα κανονικό επιβατικό όχημα. Όταν το αυτοκίνητο εισήχθη στην αγορά για πρώτη φορά, η ζήτηση οφειλόταν κατά κύριο λόγο στις ειδικές εφαρμογές στις οποίες μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το αυτοκίνητο, όπως η επαγγελματική χρήση σε χιονισμένες και ορεινές περιοχές.

Subaru story Subaru Domingo 11Subaru Domingo
Το 1983 έκανε την εμφάνισή του το Domingo, όχημα ενός όγκου που όχι μόνο χωρούσε επτά επιβάτες σε ένα συμπαγές αμάξωμα, αλλά επίσης προσέφερε τη δυνατότητα μεταβολών στις θέσεις των καθισμάτων, χάρη στα πρώτα ιαπωνικά περιστρεφόμενα και πτυσσόμενα καθίσματα.

Subaru story Subaru_justy 12Subaru Justy
Παρουσιάστηκε το 1984, ενώ το 1987 προσαρμόστηκε στο μοντέλο ένα προηγμένο αυτόματο σύστημα μετάδοσης: ο πρώτος παγκοσμίως ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης (ECVT), ο οποίος ονομάστηκε Subaru ECVT. Ο 3-κύλινδρος κινητήρας του Justy 998 κ.εκ. απέδιδε 63 ίππους και πρόσφερε καλές επιδόσεις το αμάξωμα μόλις 640 κιλών.

Subaru story Subaru Alcyone_ 1985 13Subaru Alcyone
Πήρε το όνομά του από ένα πολύ φωτεινό άστρο στο σύμπλεγμα αστέρων Πλειάδες. Παρουσιάστηκε το 1985 είχε ως ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τη σχεδίασή του που αναπαριστά το αεροδυναμικό σχήμα ενός γερακιού ή ενός αετού. Το καμπύλο, σφηνοειδές σχήμα του Alcyone και οι πλήρως στρογγυλεμένες καμπύλες του βοήθησαν στην επίτευξη της μικρότερης αεροδυναμικής αντίστασης παγκοσμίως, 0,29 CD. Χρησιμοποιούσε οριζόντιο Turbo κινητήρα 1.781 κ.εκ. απόδοσης 135 ίππων.

Subaru story Subaru Legasy 1989 14Subaru Legacy
Με το Legacy, το οποίο παρουσιάστηκε το 1989, η Subaru έκανε το πρώτο βήμα στην κατηγορία των 2-λιτρων αυτοκινήτων. Χρησιμοποιήθηκε ένας επίπεδος κινητήρας οριζόντιας διάταξης με σύστημα μετάδοσης κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, ακολουθώντας με αυτόν τον τρόπο τις παραδοσιακές τεχνολογίες της Subaru.

Subaru story Subaru Impreza 1992 15Subaru Impreza
Το Impreza που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1992 γνωρίζει τεράστια επιτυχία, έχοντας συνδέσει το όνομα του με τις επιτυχίες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και τις εκρηκτικές επιδόσεις στις κορυφαίες εκδόσεις WRX και STi. Ο κινητήρας, οι αναρτήσεις και η μετάδοση κίνησης στους τέσσερις τροχούς χαρίζουν κορυφαία αίσθηση οδήγησης, με αποκορύφωμα τις turbo εκδόσεις του.

Subaru story Subaru Forester 16Subaru Forester
Εμφανίστηκε το 1997 και συνδύαζε τα δυνατά σημεία ενός σπορ οχήματος SUV και ενός επιβατικού αυτοκινήτου ως όχημα της νέας γενιάς με τη φιλοσοφία «καλύτερο και στα δύο». Τα εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά του σε κάθε είδους οδοστρώματα έκαναν το Forester ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Η τεχνολογία Subaru
Η Subaru έχει αφιερώσει περισσότερα από 40 χρόνια στην πραγματοποίηση του οράματός Subaru story Subaru Symmetrical AWD 17της για το απόλυτο αυτοκίνητο. Η τεχνολογία Symmetrical AWD που ενσωματώνει σε κάθε της αυτοκίνητο είναι πρωτοποριακή. Πέρα από τη συμβατική κίνηση και τα συστήματα 4-κίνησης ή AWD (ALL Wheel Drive), η προηγμένη τεχνολογία Symmetrical AWD είναι χαρακτηριστική της Subaru, συνώνυμη της ενεργητικής οδήγησης και της ενεργητικής ασφάλειας. Είναι τεχνολογική καινοτομία.

Συνδυάζει κινητήρες boxer
Το Symmetrical AWD συνδυάζει κινητήρες boxer, απόλυτα συμμετρική διάταξη και Subaru story Boxer engine 18τετρακίνηση. Η Subaru με την τεχνολογία αυτού του συστήματος επέβαλε ένα νέο είδος απολαυστικής οδήγησης με μεγάλη ασφάλεια. Είναι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που κατάφερε να κερδίσει τρεις φορές το παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών WRC. Η ιστορία ξεκίνησε να γράφεται με τη συμμετοχή του Legacy και συνεχίστηκε με τους θρύλους του Impreza, αποκτώντας παγκόσμια φήμη και Subaru story 23αναγνώριση της υπεροχής της σε τεχνολογία. Οι επίπεδοι κινητήρες της Subaru, είναι εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένοι από ελαφρύ κράμα αλουμινίου και εξαιτίας της διάταξής τους παρουσιάζουν πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, το οποίο, σε συνδυασμό με τη συμμετρική κατανομή των υπόλοιπων μηχανικών μερών, είναι υπεύθυνο για τη σωστή και ουδέτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου που αναδεικνύει την απόλαυση της οδήγησης. Στις υψηλές ταχύτητες και σε κάθε έδαφος αναδεικνύεται η υπεροχή της συμμετρικής τετρακίνησης-symmetrical AWD.

Short Stories “Horror”

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO