Η SsangYong αποκάλυψε το Rexton DKR το οποίο θα αγωνιστεί στο Ράλι Ντακάρ 2019, τον πιο σκληρό αγώνα του κόσμου, ακολουθώντας την επιτυχημένη προσπάθεια της μάρκας ενός αυτοκινήτου εμπνευσμένου από την Tivoli στον αγώνα του 2018.
Εξελίχτηκε από την SsangYong Motorsport στην Ισπανία και το νέο Rexton DKR δείχνει εξαιρερικά “άγριο” και μυώδες. Το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο για να είναι ισχυρό, γρήγορο και ελαφρύ, προκειμένου να ξεπεράσει τις πολλές διαφορετικές προκλήσεις που ορίζει ο αγώνας.
Το 11 ημερών του 2019 Ντακάρ ξεκινά στο Περού στις 6 Ιανουαρίου, καταλήγοντας στη Λίμα στις 17 του ίδιου μήνα. Με 10 σκληρές διαδρομές, του συνολικού μήκους 5.000 χιλμ. αγώνα , το 70% αυτών είναι σε αμμόλοφους, με 3.000 χιλιόμετρα να είναι σκληρές ειδικές διαδρομές. Αυτό είναι το 40ο Ράλι Ντακάρ και το δέκατο μετά τη μετάβασή του στη Λατινική Αμερική.
Το Rexton DKR έχει κίνηση στους πίσω τροχούς και θα ανταγωνιστεί στην κατηγορία T1-3 (βενζινοκίνητα δικήνητα οχήματα). Τροφοδοτείται από έναν κινητήρα V8 με 450 ίππους, και με βάρος κάτω από 1.900 κιλά, επιταχύνει από 0 σε 100 km / h σε 4,4 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα 195 km / h (122 mph).
Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε οπίσθια κεντρική θέση για ισορροπημένη κατανομή βάρους μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα και χρησιμοποιεί ένα νέο προγραμματιζόμενο διακόπτη MoTeC για να επιτρέπει αλλαγές χαρτογράφησης του κινητήρα σε πραγματικό χρόνο.
Υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο Sadev SL90-23 των 6 ταχυτήτων, ένα κεραμικό συμπλέκτη με ροπή στρέψης 1.500 Nm και ένα διαφορικό αυτόματου κλειδώματος Torsen.
Είναι εξοπλισμένο με ελαστικά 17 ιντσών Yokohama Geolandar M / T G003 37X12.50R17 για ανθεκτικότητα, πρόσφυση και απορρόφηση στο πιο δύσκολο έδαφος, τα οποία τοποθετούνται σε ζάντες αλουμινίου Raceline 17×7.
Εξοπλίζεται ακόμη με ελαφρές δεξαμενές καυσίμου Pyrotect.
Η ανάρτηση διαθέτει διπλούς βραχίονες, αμορτισέρ και ελικοειδή ελατήρια, με φρένα AP που εξασφαλίζουν καλή διάχυση θερμότητας και αντοχή στην εξασθένιση.
Το αυτοκίνητο θα οδηγηθεί από τον Ισπανό οδηγό Óscar Fuertes με τον Diego Vallejo ως συνοδηγό, την ίδια ομάδα που συναγωνίστηκε επιτυχώς στο Rally Dakar του περασμένου έτους σε ένα αυτοκίνητο ράλι με βάση το SsangYong Tivoli.