spot_img
HomeAUTOΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠόσο σκληρά δοκιμάζονται τα αυτοκίνητα

Πόσο σκληρά δοκιμάζονται τα αυτοκίνητα

Seat test models 10Σκοπός των δοκιμών των αυτοκινήτων είναι η επιβεβαίωση της αντοχής κάθε μέρους και η ασφάλεια του. Οι δοκιμές σε πρωτότυπα μπορούν να προβλέψουν τη φθορά των υλικών στις πιο αντίξοες συνθήκες, ενώ σε ακραίες δοκιμές υποβάλλονται τα αμορτισέρ, καθίσματα και πόρτες, πριν την κυκλοφορία του αυτοκινήτου στην αγορά.

Τους “αλλάζουνε” τα φώτα
Μανία εξόντωσης πιάνει τους τεχνικούς της SEAT, καθώς όλα τα εξαρτήματα των αυτοκινήτων της υποβάλλονται πραγματικά σε ακραίες δοκιμές πριν την κυκλοφορία τους στην αγορά:

– οι πόρτες ανοιγοκλείνουν 30.000 φορές,Seat test models 11
– τα προσκέφαλα και οι πλάτες των καθισμάτων βουρτσίζονται 20.000 φορές και
– κάθε κουμπί πιέζεται 5.000 φορές

Αυτά είναι μερικά μόνο παραδείγματα των πιο σοβαρών δοκιμών που ένα αυτοκίνητο πρέπει να περάσει πριν το αποκτήσει ο μελλοντικός ιδιοκτήτης του. Οι περισσότερες από αυτές τις δοκιμές πραγματοποιούνται σε πρωτότυπα μοντέλα. Άλλες εκτελούνται σε όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής, αμέσως πριν την έξοδο τους από το εργοστάσιο. Στόχος είναι να διασφαλιστεί η ποιότητα και η αξιοπιστία των εξαρτημάτων καθώς και του αυτοκινήτου στο σύνολο του.

Τέσσερις φορές ο γύρος του κόσμου
Τροχοί που κάνουν τον γύρο του κόσμου τέσσερις φορές: περίπου 50 μηχανικοί δοκιμάζουν τα πρωτότυπα οδηγώντας πάνω από 1.200.000 χιλιόμετρα το χρόνο σε ακραίες συνθήκες εδάφους, οδήγηση που ισοδυναμεί σε τέσσερις φορές το γύρο του κόσμου. Όλα τα τμήματα των τροχών πρέπει να Seat test models 12ανταπεξέλθουν στις συνθήκες παγετού των ρωσικών δρόμων και στη καυτή ζέστη των 50 βαθμών της μαροκινής ερήμου.

Τα πετροβολούν…
3.000 χλμ. με χτυπήματα χαλικιών: Εκατοντάδες χιλιάδες θραύσματα βράχου χτυπάνε το αμάξωμα του αυτοκινήτου, τους θόλους των τροχών ή τους προφυλακτήρες κατά τη φάση δημιουργίας ενός μοντέλου. Στόχος είναι να εξεταστεί η αντοχή τους σε 3.000 χιλιόμετρα οδήγησης σε ανώμαλο έδαφος.

Μπαινοβγαίνουν
20.000 κινήσεις τριβής ανά κάθισμα: είσοδος και έξοδος από τη καμπίνα του αυτοκινήτου 20.000 φορές στη σειρά. Οι ενέργειες αυτές αναπαράγονται από ένα μηχάνημα που προσομοιώνει τον οδηγό και τους επιβάτες που κάθονται στο ύφασμα των καθισμάτων. Seat test models 14Επιπλέον, οι πλάτες των καθισμάτων διπλώνουν έως και 20.000 φορές σε κάθε μοντέλο για έλεγχο αντοχής.

Επί τρία χρόνια πατάνε τα κουμπιά…
Μέχρι και 5.000 πιέσεις ανά κουμπί: κάθε κουμπί και μηχανισμός ελέγχου και επιλογής, πρέπει να μεταδίδει μία αίσθηση ποιότητας και ακρίβειας στην υφή. Για το λόγο αυτό, τα κουμπιά στην οθόνη πλοήγησης, το ραδιόφωνο και ο επιλογέας κλιματισμού πιέζονται έως και 5.000 φορές. Το αρμόδιο Τμήμα Haptics, εκτελεί αυτές τις δοκιμές τρία χρόνια πριν το λανσάρισμα των μοντέλων.

Ανοιγοκλείνουν…
Κλείσιμο θυρών 30.000 φορές το χρόνο: εκτελούνται 30.000 ενέργειες κλεισίματος θυρών για να διασφαλιστεί πως ο ήχος του κλεισίματος είναι απαλός, μεταφέροντας όμως παράλληλα την αίσθηση ότι η καSeat test models 13μπίνα είναι πλήρως σφραγισμένη.

Δεν τα λυπούνται…
2 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμής δρόμου: Στόχος αυτής της δοκιμής είναι να ελέγξει τη σωστή λειτουργία του συστήματος πέδησης και να επαληθεύσει ότι δεν προκαλεί ενοχλητικούς θορύβους. Αυτή είναι η τελική δοκιμή πριν τα αυτοκίνητα παραδοθούν στις αντιπροσωπείες. Οι οδηγοί που εκτελούν την τελευταία αυτή πρόκληση για τα αυτοκίνητα καλύπτουν συνολικά 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα ετησίως σε ανώμαλες επιφάνειες και σε άλλες με κλίση, λιθόστρωτα και σε έξι συνολικά διαφορετικούς τύπους οδοστρώματος.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO