spot_img
HomeMOTOΕΙΔΗΣΕΙΣRide A Sherco ΜΥ2018

Ride A Sherco ΜΥ2018

Ride a Sherco 10To διήμερο 28-29 Οκτωβρίου η Sherco Hellas πραγματοποίησε την πρώτη της επίσημη παρουσίαση στην Ελλάδα δίνοντας την ευκαιρία σε συνεργάτες, δημοσιογράφους και κοινό να δοκιμάσουν τα δημοφιλέστερα μοντέλα του 2018 της γαλλικής Sherco.

Περισσότεροι από πενήντα συμμετέχοντες βρέθηκαν στον εκπληκτικό χώρο του οινοποιείου “Τζιβάνη” στην Ριτσώνα και οδήγησαν στην ειδικά σχεδιασμένη διαδρομή του πάρκου “Hard Enduro Park Τζιβάνη” τα μοντέλα Ride a Sherco 45300 SE-R Racing MY2018 και 300 SE-F Racing MY2018.

H Sherco Hellas θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους όσους συμμετείχαν στην ξεχωριστή παρουσίαση τους συνεργάτες, τους δημοσιογράφους, την ομάδα του “Hard Enduro Park Τζιβάνη” και το εκπληκτικό οινοποιείο “Τζιβάνη” για την εξαιρετική φιλοξενία, και προπάντων τους ανθρώπους που ήρθαν από Ride a Sherco 52μακρινές περιοχές για να βρεθούν στην εκδήλωση. Θα είναι στην ευχάριστη θέση να εξυπηρετήσει τους ενδιαφερόμενους για τα προϊόντα της Sherco αλλά και των συνεργατών της εταιρείας Drakos Engineering(ZRP, Athena, Wossner, Pro-X) Drakos Digital(Go Pro, Ogio), Tzortzopoulos(Shoei, MSR, FLY, Leat, Sidi) και Igol, στο νέο κατάστημα της Sherco Hellas στην Παπαδιαμάντη 28 στην Μεταμόρφωση Αττικής.

Σύντομο ιστορικό Sherco
H ιστορία της Sherco είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον ιδρυτή και μεγαλοεπενδυτή της εταιρείας τον Γάλλο Marc Tessier που απογείωσε το πάθος του για το trial και την χωμάτινη Ride a Sherco 12μοτοσυκλέτα δημιουργώντας δικές του μοτοσυκλέτες και μονάδες παραγωγής. Η πορεία του δημιουργού μοτοσυκλετών Tessier ξεκίνησε το 1993 όπου μαζί με τον Joel Domerque ξεκινούν την εταιρεία της Scorpa στο Ales της Γαλλίας, κατασκευάζοντας trial μοτοσυκλέτες με Rotax κινητήρες. Βασισμένη στο trial, η Scorpa θα κατασκευάσει αρκετά μοντέλα προσφέροντας καινοτομίες στον χώρο μέχρι και το 1998, όπου αλλάζει συνεργασία στον τομέα των κινητήρων και από την Rotax περνάει στην Yamaha.

Ride a Sherco 14Η χρονιά είναι σημαντική για τον Τessier καθώς το 1998 δημιουργεί την Sherco φτιάχνοντας το όνομα από ένα θρυλικό μοντέλο της ιστορίας του trial, το Bultaco Sherpa. Από τον πρώτο χρόνο παραγωγής η Sherco βγάζει στην αγορά μοτοσυκλέτες πρωτοποριακές με πολλές καινοτομίες που ακολούθησε ο ανταγωνισμός και κράτησε διαχρονικά τα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας για τα επόμενα χρόνια.

Το 2002 η Sherco θα ξεκινήσει την είσοδο της στις μοτοσυκλέτες enduro και supermoto αγοράζοντας την HRD, μια εταιρεία που κατασκεύαζε μοτοσυκλέτες 50cc κυρίως, για τους Ride a Sherco 54έφηβους της Ευρώπης που μπορούσαν να κυκλοφορούν με τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες. Την ίδια χρονιά, η Sherco αποκτά δύο εργοστάσια σε δύο χώρες τα οποία κινούν την παραγωγή των μοτοσυκλετών της μέχρι και σήμερα. Στο εργοστάσιο στην Nims της Γαλλίας, κατασκευάζονται και συναρμολογούνται οι μοτοσυκλέτες enduro και supermoto ενώ 30 χιλιόμετρα έξω από την Βαρκελώνη στον Caldes de Montbui της Ισπανίας κατασκευάζονται και συναρμολογούνται οι μοτοσυκλέτες trial, συστεγάζοντας παράλληλα τις εγκαταστάσεις διανομής των ανταλλακτικών.

Ride a Sherco 33Με την παραγωγή στο trial να γνωρίζει μεγάλη επιτυχία η Sherco ανέπτυξε πολλά μοντέλα σε κυβισμούς 80, 125, 200, 290 και ήταν από τις πρώτες εταιρείες που παρήγαγαν τετράχρονη trial μοτοσυκλέτα κερδίζοντας μάλιστα και τίτλους, με πιο γνωστό τον τίτλο του Βρετανικού Πρωταθλήματος Trial το 2009 με τον Graham Jarvis.

Το 2003 η Sherco σχεδιάζει και βγάζει στην παραγωγή την πρώτη της αγωνιστική enduro μοτοσυκλέτα η οποία είναι τετράχρονη και εξοπλισμένη με τροφοδοσία ψεκασμού κάτι που για την εποχή ήταν πρωτοποριακό για τις χωμάτινες μοτοσυκλέτες.

Ride a Sherco 35Για τα επόμενα χρόνια την εξέλιξη των μοντέλων trial θα ακολουθήσουν και τα αντίστοιχα enduro ενώ το 2009 στον όμιλο της Sherco θα ενταχθεί και η Scorpa, μετά την χρεωκοπία της εταιρείας και αγοράς της από τον Marc Tessier. Οι δύο εταιρείες θα συνεχίσουν την παρουσία τους στην αγορά του trial μοιράζοντας τα ίδια μοντέλα trial της Sherco, ντυμένα στα λογότυπα και χρώματα των δύο κατασκευαστών.

Οι φιλοδοξίες της γαλλικής Sherco θα συνεχιστεί και στους αγώνες ταχύτητας παρουσιάζοντας το 2015 μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα Moto3 που δοκιμάζεται μέχρι και Ride a Sherco 18σήμερα στο γαλλικό πρωτάθλημα ταχύτητας αλλά και με την είσοδο της στο Rally Dakar με δύο οδηγούς, εντυπωσιάζοντας μάλιστα στα πρώτα σκέλη του φετινού διάσημου αγώνα.

Το 2017 η Γαλλική εταιρεία παρουσίασε στο αγοραστικό κοινό, την πρώτη της μοτοσυκλέτα enduro των 125cc κάτι που συνδυάστηκε μοναδικά, με την πρώτη επίσημη αντιπροσώπευση της στην Ελλάδα από την Sherco Hellas.

Παγκόσμια ΠρωταθλήματαRide a Sherco 36
2008 – Trial Junior… Loris Gubian
2012 – Trial Junior… Alexander Ferrer
2014 – Trial Γυναικών ….Emma Bristow
2015 – Trial Γυναικών ….Emma Bristow
2016 – Trial Γυναικών ….Emma Bristow
2017 – Trial Γυναικών ….Emma Bristow
2016 – Enduro E2 …Matthew Phillips

Εδώ θα δείτε όλες τις φωτογραφίες του άρθρου

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO