spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣΠου το πάει η Hyundai?

Που το πάει η Hyundai?

Hyundai GenesisΌλα δείχνουν ότι ο κορεάτικος κολοσσός έχει χαράξει πλώρη για μεγάλα λιμάνια…Όχι μόνον έχει μεταφέρει σχεδιαστικά κέντρα και παραγωγή στην Ευρώπη, αλλά τολμά και κάνει τεράστια ανοίγματα στην παγκόσμια αγορά. Πρόσφατο παράδειγμα η παρουσίαση στο σαλόνι της Γενεύης της τριπλής «πράσινης» πρότασης Ionig, η οποία βάλει ευθέως στην υβριδική «αυτοκρατορία» της Toyota.

Ξεφοντάρει από τον σκληρό ανταγωνισμό, στοχεύοντας σε συγκεκριμένους νέους πελάτες οι οποίοι δημιουργούνται από τα στρατηγεία του marketing και το ενδιαφέρον τους για καθαρότερο περιβάλλον και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Από την άλλη, η πρόταση Genesis, η δημιουργία δηλαδή μιας νέας παγκόσμιας premium μάρκας κάτω από την «ομπρέλα» Hyundai, δημιουργεί νέα δεδομένα στην αγορά. Με σειρά απόλυτα στοχευμένων κινήσεων θέλει να καταδείξει ότι «παίζει διαφορετικά το παιχνίδι της προώθησης».

Hyundai GenesisΠιο συγκεκριμένα το γεγονός ότι η εταιρεία επέλεξε έναν παγκοσμίου εμβέλειας βρετανό εξερευνητή, τον David de Rothschild, να παρουσιάσει στη Γενεύη το τριπλό της μοντέλο Ionig, δείχνει ξεκάθαρα τον οικολογικό της προσανατολισμό. Η πρόταση Ioniq είναι καινοτόμα, αφού βασισμένη πάνω στο ίδιο πλαίσιο προσφέρει τρεις εναλλακτικές προτάσεις, τρία συστήματα μετακίνησης.

Ionig υβριδικό, plug-in υβριδικό, αλλά και ηλεκτρικό. Κινούνται από τον 1.6 GDI κινητήρα βενζίνης με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, απόδοσης 105 ίππων και ροπής 15 kgm. Ένας ηλεκτροκινητήρας 43,5 ίππων (Ioniq Hybrid) αντλεί ισχύ από μπαταρίες ιόντων λιθίου πολυμερών. Αποτέλεσμα η συνολική ισχύς να αγγίζει τους 141 ίππους, με εκπομπές ρύπων CO2 79 γρμ/χλμ. όταν το ανταγωνιστικό Toyota Prius εκπέμπει 70 γρμ/χλμ. Οι μπαταρίες χωρητικότητας 8,9 kWh του Ioniq Plug-in φορτίζουν από κοινή πρίζα, και ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 61 ίππους με εκπομπές ρύπων 32 γρμ/χλμ. Να σημειώσουμε ότι το ηλεκτρικό Ioniq διαθέτει κινητήρα των 120 ίππων με μπαταρίες 28 kWh, προσφέροντας αυτονομία κίνησης 250 χλμ. και άνω.

Η Genesis αναπτύσσεται

Hyundai GenesisΚαι σα να μην έφταναν αυτά η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η μάρκα Genesis στοχεύει στην παγκόσμια αγορά πολυτελών αυτοκινήτων τοποθετώντας στο τιμόνι της μια εξέχουσα προσωπικότητα που μετέτρεψε τη Lamborghini σε μάρκα πολυτελών οχημάτων.

Η Hyundai ανέθεσε στον Manfred Fitzgerald, πρώην Brand και Design Director της Lamborghini, τη διοίκηση της μάρκας Genesis. Με έδρα τα κεντρικά γραφεία της Hyundai στη Σεούλ, ο Fitzgerald θα είναι υπεύθυνος για τη κατάρτιση και την εκτέλεση των στρατηγικών της μάρκας Genesis, ως Senior Vice President. Με σκοπό η μάρκα να κερδίσει μια ισχυρή θέση στην παγκόσμια αγορά πολυτελών αυτοκινήτων, θα διατελέσει ένα κεντρικό ρόλο στη στρατηγική, το marketing και άλλες επιχειρησιακές λειτουργίες της μάρκας Genesis. Θα συνεργάζεται με τον Luc Donckerwolke, ο οποίος ηγείται της διεύθυνσης Prestige Design της μάρκας Genesis ως επικεφαλής του Κέντρου Σχεδίασης της Hyundai Motor.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO