spot_img
HomeΝΕΑΑΓΩΝΕΣPIRELLI:Ο Leclerc κράτησε το Verstappen και επέστρεψε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου

PIRELLI:Ο Leclerc κράτησε το Verstappen και επέστρεψε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου

PIRELLI:Ο Leclerc κράτησε το Verstappen και επέστρεψε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου

 

  • Ο Charles Leclerc κέρδισε στο Αυστριακό Grand Prix, φέρνοντας τη Ferrari ακόμη μια φορά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, μετά τη νίκη του Sainz στο Silverstone την προηγούμενη βδομάδα. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Leclerc από την Αυστραλία. Όπως στο Silverstone έτσι και εδώ είχαμε έναν συναρπαστικό αγώνα με μάχες, διαφορετικές στρατηγικές και εκπλήξεις όλο το Σαββατοκύριακο. Ο Leclerc έβαλε ένα τέλος στην κυριαρχία του Max Verstappen και της Red Bull στην Αυστρία. Ο Ολλανδός είχε πάρει την pole την Παρασκευή και είχε κερδίσει στον αγώνα sprint το Σάββατο.
  • Οι Leclerc και Verstappen ακολούθησαν πανομοιότυπη στρατηγική: Εκκίνησαν με την P Zero κίτρινη/μέση γόμα και μετά έβαλαν δυο σετ σκληρής γόμας. Στο φινάλε χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα εκμεταλλευόμενοι την παρουσία του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.
  • Η ποικιλία στρατηγικών δεικνύει την απόδοση των ελαστικών που ήταν διαθέσιμα στο Spielberg. Οι οδηγοί της Mercedes τερμάτισαν στην 3η και 4η θέση με διαφορετικές στρατηγικές (μέση/σκληρή/μέση για το Lewis Hamilton και μέση/σκληρή/σκληρή για το George Russell). Έτσι είχαμε τρεις διαφορετικές στρατηγικές στους πρώτους τέσσερις στην τελική κατάταξη.
  • Οι περισσότεροι οδηγοί πραγματοποίησαν δυο αλλαγές. Είδαμε εντυπωσιακές μάχες για όλες τις θέσεις της κατάταξης: Υπήρξε μια μάχη πέντε οδηγών μεταξύ του Mick Schumacher και του Kevin Magnussen με Haas, του Fernando Alonso με Alpine του Guanyu Zhou με Alfa Romeo και του Lando Norris με McLaren. Όλοι τους άλλαζαν θέσεις κατά τη διάρκεια ενός ολόκληρου γύρου, η δράση ήταν συναρπαστική.
  • Μια βδομάδα μετά τους πρώτους του βαθμούς στη F1 με την 8η θέση, ο Schumacher τερμάτισε 6ος το καλύτερο μέχρι σήμερα αποτέλεσμά του, με στρατηγική μέση/σκληρή/σκληρή γόμα.
F1 Pirelli GP Austria 2022 review (1)

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ Η ΚΑΘΕ ΓΟΜΑ

ΣΚΛΗΡΗ C3: Παρουσίασε μεγαλύτερη πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης, απ’ ότι περιμέναμε. Έπαιξε ρόλο ότι οι ομάδες δεν την δοκίμασαν αρκετά στις ελεύθερες δοκιμές. Τέσσερις οδηγοί επέλεξαν αυτή τη γόμα στην εκκίνηση. Ανάμεσά τους ο Alonso, το μεγάλο πρώτο μέρος που πραγματοποίησε είχε καθοριστικό ρόλο στην άνοδό του στην κατάταξη (τερμάτισε στους βαθμούς παρότι εκκινούσε τελευταίος).

MEΣΗ C4: Η πλειοψηφία των οδηγών τη χρησιμοποίησε στην εκκίνηση. Οι οδηγοί της Ferrari πραγματοποίησαν ένα μεγάλο πρώτο μέρος μ’ αυτή τη γόμα, έτσι εδραίωσαν την κυριαρχία τους εμπρός. Ο ταχύτερος γύρος επετεύχθη με μέση γόμα από το Verstappen λίγο πριν το τέλος του αγώνα.

ΜΑΛΑΚΗ C5: Διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο πριν τον αγώνα αλλά δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου σ’ αυτόν. Παρουσίαζε μεγάλη πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης στο Spielberg και δεν προσφέρονταν για μεγάλες αποστάσεις.

F1 Pirelli GP Austria 2022 review (2)

Είμαστε ευχαριστημένοι από το σημερινό αγώνα. Όλες οι γόμες έδειξαν αντοχή και απόδοση σε διαφορετικά μονοθέσια και σεταρίσματα. Ήταν τρεις απαιτητικές μέρες με αγώνα σπριντ σε μια μοναδική διαδρομή όπως το Spielberg. Αυτό ήρθε μια βδομάδα μετά το Silverstone: Δυο πίστες που διαφέρουν όσο περισσότερο γίνεται αλλά ο συνδυασμός μονοθεσίων και ελαστικών εξασφάλισε μια ακόμη σπουδαία παράσταση. Η μέση γόμα επέδειξε εξαιρετική απόδοση, αλλά στη σκληρή γόμα, η πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν μεγαλύτερη απ’ ότι περιμέναμε στον αγώνα: Πιθανόν επειδή οι ομάδες δεν είχαν χρόνο να την δοκιμάσουν επαρκώς σε συνθήκες αγώνα κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών λόγω του προγράμματος που έχει το τριήμερο με αγώνα σπριντ. Επίσης σημαντικό μέρος της πτώσης απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης που καταγράφηκε, οφείλετε στο μικρής απόστασης γύρο και στο κυκλοφοριακό καθώς οι μάχες για θέση επιβαρύνουν ενεργειακά τα ελαστικά. Είμαι χαρούμενος για τα καλά σχόλια όσον αφορά στη δουλειά που κάναμε εδώ αλλά και πίσω στην έδρα μας στο Μιλάνο, δεν υπάρχει όμως χρόνος για ξεκούραση: Παραμένουμε στο Red Bull Ring για δοκιμές εξέλιξης ελαστικών του 2023 με τη βοήθεια 4 ομάδων που θα μοιραστούν τη δουλειά Τρίτη και Τετάρτη.”

Formula 2

Ο οδηγός της Prema, Jehan Daruvala πήρε τη νίκη στο κανονικό αγώνα της Formula 2 που διεξήχθη σε μεικτές συνθήκες ενόσω η πίστα στέγνωνε, καθώς ο οδηγός της Trident, Richard Verschoor, που τερμάτισε πρώτος, αποκλείστηκε. Μετά την πρωινή βροχούλα είχε δημιουργηθεί μια στεγνή γραμμή με κάποια νοτισμένα σημεία οπότε είχαμε διαφορετικές επιλογές ελαστικών. Συνολικά 12 οδηγοί εκκίνησαν με slick ελαστικά ανάμεσά τους και οι Verschoor, Daruvala (εκκινούσε 11ος) ενώ οι υπόλοιποι έβαλαν βρόχινα ελαστικά ανάμεσά τους και ο πρώτος στην εκκίνηση, Juri Vips (Hitech).

Formula 3

Ο οδηγός της Hitech, Isack Hadjar που εκκινούσε από την pole, κέρδισε στον αγώνα της Formula 3 υπό βροχή. Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τα Cinturato Blue βρόχινα ελαστικά. Η εκκίνηση ήταν πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, που χρησιμοποιήθηκε και κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο Hadjar χειρίστηκε καλά τις απαιτητικές και μεταβαλλόμενες συνθήκες. Δημιουργήθηκε μια στεγνή αγωνιστική γραμμή, αλλά ευτυχώς τα βρόχινα ελαστικά προσαρμόζονται σε μια ευρεία γκάμα μεικτών συνθηκών.

 

Οι ενημερώσεις είναι διαθέσιμες και στα επίσημα κανάλια της Pirelli στα social Media

 

 

Twitter @Pirellisport

Instagram/pirelli_motorsport

Facebook/PirelliMotorsport

The Racing Spot: Racingspot.pirelli.com

Pirelli F1 Press Area: f1pressarea.pirelli.com

 

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO