νίκη πήγε στον George Russell, ενώ η McLaren διατήρησε τον τίτλο των Κατασκευαστών. Αυτός είναι ο τίτλος του Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης. Ο οδηγός της Mercedes μετέτρεψε τη pole position σε νίκη καθώς ουσιαστικά δεν απειλήθηκε ποτέ. Μόνο κατά τη διάρκεια των πιτ στοπ παραχώρησε στιγμιαία το προβάδισμα, το οποίο είχε πάρει από την πρώτη στροφή. Αυτή είναι η πέμπτη νίκη στην καριέρα του Άγγλου, η δεύτερη φέτος. Ταυτόχρονα έγινε ο όγδοος οδηγός που γράφει το όνομά του στο τρόπαιο του νικητή σε αυτόν τον αγώνα. Ήταν η έκτη νίκη για τη Mercedes, στη Σιγκαπούρη και η 131η συνολικά. Η McLaren συγκέντρωσε 27 βαθμούς, χάρη στην τρίτη θέση του Lando Norris και στην τέταρτη του Oscar Piastri, διατηρώντας έτσι τον τίτλο των Κατασκευαστών για δεύτερη συνεχή χρονιά, το δέκατο πρωτάθλημά της. Η ομάδα του Woking είχε να κερδίσει δύο συνεχόμενους τίτλους Κατασκευαστών από το διάστημα 1988 -1991 όπου είχε πάρει 4 συνεχόμενους. Η McLaren βρίσκεται πλέον μόνη της στη δεύτερη θέση των κατασκευαστών, πίσω από τη Ferrari που αριθμεί 16 πρωταθλήματα.

Ο Max Verstappen δεν έχει καταφέρει ακόμη να πετύχει την πρώτη του νίκη στη Σιγκαπούρη, καθώς αυτή είναι η τρίτη φορά που τερματίζει δεύτερος, και η τέταρτη που ανεβαίνει στο βάθρο.
ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
Οι γόμες που επιλέχθηκαν για την εκκίνηση του αγώνα ήταν η μέση και η μαλακή. Όπως αναμενόταν, οι περισσότεροι οδηγοί (14) επέλεξαν την μέση γόμα (C4), ενώ έξι οι Verstappen, Tsunoda, Stroll, Alonso, Colapinto και Hadjar προτίμησαν την μαλακή γόμα (C5). Η χρήση της σκληρής γόμας στην αρχή αποκλείστηκε, καθώς η πίστα ήταν ακόμα λίγο υγρή μετά τη βροχή που έπεσε αργά το απόγευμα. Η σκληρή γόμα ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή για το δεύτερο μέρος του αγώνα. Η μαλακή γόμας επίσης συνέχισε να χρησιμοποιείται, καθώς τρεις οδηγοί, οι Lawson, Albon και Sainz, έκαναν το δεύτερο μέρος αγώνα με την C5. Τρεις οδηγοί, οι Hamilton, Gasly και Hulkenberg, έκαναν δύο pit stop. Συνολικά, οι C3 και C4 έκαναν παρόμοια ποσότητα δουλειάς, με τη μέση γόμα να συμπληρώνει 508 γύρους, και τη σκληρή γόμα τέσσερις λιγότερους (504). Σε σύγκριση με πέρυσι, η μαλακή γόμα έκανε περισσότερους από τους διπλάσιους γύρους, πηγαίνοντας από το 8,67% του συνόλου των γύρων που ολοκληρώθηκαν το 2024, στο 17,66% φέτος.
ΜΑRIO ISOLA – ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ PIRELLI:
«Πρώτα απ’ όλα, συγχαρητήρια στον Τζορτζ Ράσελ για τη νίκη του και στη McLaren για τον τίτλο των Κατασκευαστών! Όσον αφορά στον αγώνα, είχαμε μια ακόμη επιβεβαίωση ότι η τρέχουσα γενιά μονοθεσίων έχει φτάσει σε ένα τόσο προηγμένο επίπεδο εξέλιξης που το προσπέρασμα είναι πραγματικά περίπλοκο, ειδικά σε μια διαδρομή όπως η Σιγκαπούρη, η οποία από τη φύση της δεν διευκολύνει τα προσπεράσματα. Επιπλέον, οι ομάδες και οι οδηγοί βελτιώνονται συνεχώς στη διαχείριση των ελαστικών, είναι τόσο ικανοί πλέον, που είδαμε με ένα σετ ελαστικών 50 γύρους με τη μέση γόμα και 38 γύρους με τη μαλακή γόμα. Για να είμαι ειλικρινής, ακόμα κι αν είχαμε φέρει μια θεωρητική γόμα C8 εδώ, δεν θα είχε κάνει μεγάλη διαφορά στον τρόπο που εξελίχθηκε ο αγώνας! Όπως περιμέναμε, και οι τρεις γόμες ήταν ανταγωνιστικές. Στην αρχή, η μαλακή αποτέλεσε ενδιαφέρουσα επιλογή, εν μέρει λόγω της βροχής που έπεσε λίγο πριν στηθούν τα μονοθέσια στη γραμμή εκκίνησης. Εν συνεχεία αποδείχθηκε πολύ γρήγορη, όπως έδειξαν οι Hamilton και Sainz καθώς κέρδισαν θέσεις. Συνολικά, η μέση γόμα προσέφερε την καλύτερη ισορροπία μεταξύ σταθερότητας και απόδοσης, αλλά και η σκληρή είχε επίσης καλή απόδοση».



Ο αγώνας ήταν πολύ συναρπαστικός, με τη βροχή να κάνει την εμφάνισή της στα τελικά στάδια. Μετά την έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, μερικές οδηγοί επέλεξαν να μπουν στα πιτ για ελαστικά βροχής, ενώ οι πρωτοπόρες προτίμησαν να παραμείνουν στην πίστα με τα σλικ. Αυτό οδήγησε σε έναν πολύ συναρπαστικό τελευταίο γύρο, με μια μονομαχία ανάμεσα στις δύο διεκδικήτριες του τίτλου οδηγών, την Doriane Pin και τη Maya Weug. Η οδηγός της Scuderia Ferrari επικράτησε, με μια εκπληκτική κίνηση προσπέρασης ακριβώς στο τέλος, για να τερματίσει μπροστά από την αντίπαλό της με Mercedes-Prema με διαφορά μικρότερη από μισό δευτερόλεπτο. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε η Ella Lloyd (McLaren-Rodin).
Απομένει μόνο ένας γύρος και μόλις εννέα βαθμοί χωρίζουν την Pin (151 βαθμοί) από τη Weug (142 βαθμοί). Η Lloyd (101 βαθμοί) βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση, έχοντας περάσει την Chloe Chambers (99 βαθμοί).
Οι ενημερώσεις είναι διαθέσιμες και στα επίσημα κανάλια της Pirelli στα social Media