spot_img
HomeΑΓΩΝΕΣENDUROΠανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2009

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2009

Καιρός – Συνθήκες:  Ο χειμώνας πέρασε και οι συνθήκες μεταβλήκαν απότομα. Το τερρέν της Πάτρας δυσκόλεψε πολλούς αναβάτες που είχαν καιρό να οδηγήσουν σε στεγνό έδαφος. Η θερμοκρασία ξεπέρασε τους 27ο C και η σκόνη έκανε αισθητή την παρουσία της στην απλή διαδρομή του αγώνα. Το μόνο παρήγορο ήταν η συνεχής συννεφιά και οι ελάχιστες ψιχάλες βροχής που δυστυχώς δεν βοήθησαν τα νέα δεδομένα συνθηκών.

Διαδρομή – Ειδικές:  Είναι γνωστό ότι στην περιοχή της Πάτρας κυριαρχεί το πετρώδες έδαφος και αυτό το διαπιστώσαμε για μία ακόμη φορά. Το πρόβλημα όμως δεν ήταν το σκληρό τερρέν, όσον αφορά την απλή διαδρομή, αλλά οι συνεχείς φλαταδούρες σε χωματόδρομους, που σε τίποτα δεν θύμιζαν αγώνα  Enduro και κούρασαν περισσότερο ψυχολογικά παρά σωματικά τους οδηγούς. Ελάχιστες οι εναλλαγές με μονοπάτια και χαλαροί χρόνοι στα Σ.Ε.Χ., μιας και δεν γινόταν διαφορετικά λόγω σκόνης και συχνών διελεύσεων από χωριά της περιοχής.

Συμμετοχές – θεατές:  Οι συμμετοχές έφτασαν τις 60, ενώ οι θεατές δυστυχώς ήταν ελάχιστοι.

ENPASTART170509015

Οργάνωση:  Η λέσχη της Πάτρας έκανε προσπάθεια να διοργανώσει έναν επάξιο αγώνα, αλλά δυστυχώς υπήρξαν ουσιαστικές ελλείψεις. Ο σχεδιασμός της απλής δεν ήταν ιδανικός για αγώνα Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Το ουσιαστικό πρόβλημα όμως ήταν οι ειδικές διαδρομές. Χρόνια έχουμε να συναντήσουμε ειδικές με τόσες πολλές κομμένες κορδέλες, είτε από τον αέρα είτε από λάθη αναβατών. Ποιός όμως φέρει το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης γι’ αυτό? Πιστεύουμε οτι αν οι οδηγοί σεβόντουσαν τους συναθλητές τους και τον κόπο μιας λέσχης για την διεξαγωγή ενός αγώνα, δεν θα συνέβαιναν αυτά. Οι ίδιοι οι αναβάτες είναι αυτοί, που από οδηγικά τους λάθη καταστρέφουν μια ειδική και συγχρόνως τον κόπο αλλά και την προσπάθεια των συναθλητών τους.

Μέρος όμως της ευθύνης φέρει και η λέσχη. Έχουμε επισημάνει επανελλημένα ότι οι πάσαλοι οριοθέτησης μιας ειδικής πρέπει, τουλάχιστον στα καίρια σημεία, να πληρούν 2 προδιαγραφές, το ύψος τουλάχιστον 1 μέτρο πάνω από το έδαφος και η διατομή τους να είναι 4cm. Σε κανένα σημείο των ειδικών δεν υπήρξαν τέτοια πασαλάκια. Οι κριτές να σημειώνουν σε χαρτί ποιός οδηγός και γιατί έκοψε μια κορδέλα. Δεν θυμόμαστε να δόθηκε ποτέ ποινή σε αναβάτη γι’ αυτό το λόγο. Δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι όλες οι κορδέλες κόπηκαν από τον όντως δυνατό αέρα. Και ούτε υπάρχει απαίτηση να υπάρχουν κριτές σε κάθε στροφή μιας ειδικής. Αρκεί η ειδική να είναι στημένη σύμφωνα με κάπιοες προδιαγραφές και όσοι κριτές υπάρχουν να σημειώνουν τους παραβάτες.

ENPA170509031

Αποτελέσματα

Ε1

Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Λευτέρη Πανέτη (KTM,125), κερδίζοντας όλες τις ειδικές του αγώνα, που τον φέρνει να προηγέιται στην κατηγορία με 1 βαθμό από τον σταθερό Δημήτρη Χελιώτη (HONDA, 16) που μετρά τρίτο βάθρο στην 2η θέση για φέτος. Φαίνεται ότι το πρωτάθλημα θα παιχτεί μεταξύ των 2 και του Ανδρεά Γκλαβά (KTM, 115) που τερμάτισε 4ος στον αγώνα, αλλά παραμένει ψηλά στην βαθμολογία. 3η θέση για τον Φοίβο Κολιοπάνο (SUZUKI, 18) που δειχνεί να συνέρχεται από τις μικροατυχίες των προηγούμενων αγώνων, όπου μια πτώση στην τελευταία ειδική του στέρησε την 2η θέση. 5ος ο Γιάννης Κολιγλιάτης (HONDA,119) που τα 2΄ καπέλο δεν τον επηρέασαν βαθμολογικά, με 6ο τον Μίνω Κονίδη (KTM,146). Ατυχος ο Κώστας Χαχάγιας (KTM, 199) που ενώ οδηγούσε καλά εκγατέλειψε στο 4ο γύρο.

ENPA170509051

Ε2

Δυνατή κόντρα εξελίχθηκε μεταξύ Σταμάτη Μαντά (BMW,24) και Δημήτρη Κόκκινου (HUSABERG, 299), με νικητή τον πρώτο, που κέρδισε τις περισσότερες ειδικές και έκανε τα λιγότερα λάθη. Ενώ βρισκόταν κοντά ο Δ.Κόκκινος 2 λάθη τον έφεραν στην 2η θέση, με 3ο τον Μιχάλη Προβιά (HUSABERG,25) που δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό των 2 πρώτων.

Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Θανάσης Αργυρόπουλος (GAS GAS, 278), Καπώνης Γιώργος (KTM, 229) και Μάρκελος Γιώργος (HUSKY,209) που δεν προσαρμόστηκε εύκολα στις νέες συνθήκες.

Ε3

Χωρίς αντίπαλο δείχνει να προχωρά φέτος προς την κατάκτηση του τίτλου ο Γιώργος Μανωλίδης (HUSABERG,333) με τρίτη συνεχόμενη νίκη στο πρωτάθλημα. Πλησιάσε σε κάποιες ειδικές ο Παναγιώτης Θερριός (KTM,35) αλλά παρέμεινε στην 2η θέση συνεχίζοντας την καλή πορεία του φέτος. Βάθρο και 3η θέση για τον Φώτη Σκαρή (GAS GAS,34). 4η θέση για τον Ματαράγκα Θεόδωρο (KTM,346) και 5η για τον Ιωάννου Διονύση (GAS GAS, 345).

ENPA170509119

EJ

Πολύ δυνατά οδήγησε ο Κίμων Καράμπελας (KTM,424) και κέρδισε άξια τον αγώνα. Ωραία η παρουσία του Δημήτρη Πετρόπουλου (GAS GAS,418) που θα θέλαμε να τον βλέπουμε πιό συχνά σε αγώνες, 3η θέση για τον Μιχάλη Κόπανο (KTM,410) και 4η για τον Μαριόλα Παναγιώτη (KTM,409).

EV

Αλλή μία νίκη πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Στρατής Μυρογιάννης (KTM,51), με 2ο αυτή την φορά τον Παπαγεωργίου Κώστα (HUSABERG,573) και 3ο τον Τηλέμαχο Τριβέλα (TM,507). Την εξάδα ολοκλήρωσαν οι Παπαδημητρίου Βασίλης (KAWASAKI,550), Λαβασάς Μιχάλης (HONDA,54) και Αναγνωστόπουλος Νίκος (SUZUKI,571).

ENPA170509133

EW

Νίκη για την Αγελαδοπούλου Ελένη (KTM,753) που κέρδισε όλες τις ειδικές, αφήνοντας στην 2η θέση την Βασιλάκη Μαρία (HONDA,71) που κατάφερε και ανταπεξείλθε και σε αυτόν τον αγώνα.

EB

Νικητής αναδείχτηκε ο Γιαννικόπουλος Γιάννης (KTM,621), με 1΄ διαφορά από τον 2ο Δημόπουλο Χάρη (KTM,609). Το βάθρο συμπλήρωσε ο Δημόπουλος Αρης (KTM,610), ενώ την 4η θέση κατέλαβε ο Κουέλης Παύλος (KTM,639). Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Μπαλτάς Δημήτρης (KTM,622) και Κατσαρός Γιώργος (KTM,641)

 

Φωτογραφίες Αγώνα

Αγώνας

START

Απονομές

Αποτελέσματα

 

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO