Συνδυάζει πλέον μικρότερο diesel κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο.
Ήταν καιρός η Opel να κάνει την σωστή κίνηση. Τώρα το συμπαγές χαρισματικό Mokka εξοπλίζεται, πλέον, με έναν νέο αλουμινένιο ντίζελ κινητήρα 1,6 λίτ. ισχύος 110 και 136 ίππων, αντικαθιστώντας τον παλαιότερο ντίζελ 1,7.
Εσωτερικά ξεχωρίζουν τα καλής ποιότητας υλικά, η θέση του οδηγού που βολεύει με την πρώτη κάθε σωματότυπο, η εργονομία, το σύστημα πολυμέσωνIntelliLink με πολλές λειτουργίες και καλά γραφικά, συνδέοντας όλες τις«έξυπνες» συσκευές. Οι διαθέσιμοι χώροι δε είναι επαρκείς για 4 επιβάτες με το χώρο αποσκευών να φτάνει 356 λίτρα.
Και με αυτόματο κιβώτιο
Ο 16βάλβιδος τούρμπο κινητήρας των 1.598 κ. εκ. με τους δύο εκκεντροφόρους και με άμεσο ψεκασμό common rail αποδίδει 136 ίππους/3.500-4.000 σ.α.λ. με ροπή 32,6 kgm/2.000-2.250 σ.α.λ. Η οδηγική αίσθηση με το νέο κινητήρα και το αυτόματο 6άρι κιβώτιο είναι ότι οι αλλαγές σχέσεων γίνονται σχετικά γρήγορα αλλά ιδιαίτερα ομαλά με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει και τη χειροκίνητη λειτουργία. Τότε οι αλλαγές γίνονται σαφώς γρηγορότερα, αν αναζητεί κανείς την πιο σπορτίφ οδήγηση. Οι επιδόσεις του δεν είναι καθόλου κακές, επιταχύνοντας τα 0-100 κάτω από τα 11 δευτ. και με την μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 6,6 λιτ/100 χλμ. κι εκπέμποντας 129 γρμ/χλμ. CO2.
Στην πράξη
Τώρα με το αυτόματο κιβώτιο το Mokka αναδεικνύει ακόμη περισσότερο τα
ταξιδιάρικα χαρακτηριστικά του, συνδυάζοντας και την εξαιρετική ρύθμιση της ανάρτησης. Φρένα και τιμόνι δεν προβληματίζουν, ενώ το ευχάριστο εσωτερικό του προδιαθέτει οδηγό και επιβάτες. Αποτελεί ένα πακέτο πρόταση το οποίο θα εκτιμήσουν πολλοί υποψήφιοι ιδιοκτήτες του αν αποφασίσουν να ξοδέψουν 19.632 ευρώ γα το 1,4 και από 22.480 ευρώ για την έκδοση 1,6..