Η αναγέννηση της ιστορικής μάρκας Loryc με έδρα τη Μαγιόρκα, 90 και πλέον χρόνια από την ίδρυσή της είναι γεγονός. ‘Πατέρας’ του νέου Loryc Electric Speedster είναι ο Karl-Heinz “Charly” Bosch, ο οποίος ανακατασκεύασε το Loryc ως ηλεκτρικό και το εφοδίασε με 24 εξαρτήματα του Opel ADAM. Η εμπρός ανάρτηση, ο πίσω άξονας, τα δισκόφρενα και το χειρόφρενο του νέου Loryc, ενός προϊόντος χειροποίητης ποιότητας, προέρχονται από το επιτυχημένο μοντέλο της Opel.
Πρωταθλητής εξατομίκευσης, μοντέλο lifestyle και τώρα δωρητής εξαρτημάτων για ένα ηλεκτρικό όχημα με ρετρό, σπορ εμφάνιση: το Opel ADAM προσθέτει ένα ακόμα κεφάλαιο στο σχεδόν ατελείωτο ρεπερτόριό του.
«Η ασφάλεια και η αξιοπιστία ήταν κορυφαίες προτεραιότητες για εμένα. Γι’ αυτό στράφηκα πρώτα στην Opel όταν έψαχνα εξαρτήματα για το νέο Loryc,» σχολιάζει ο Bosch, ο οποίος ήθελε να δώσει στο αυτοκίνητο μία vintage εμφάνιση συνδυασμένη με την πιο σύγχρονη τεχνολογία. Για να κρατήσει το βάρος και την κατανάλωση όσο το δυνατόν πιο χαμηλά, ο Γερμανός απόδημος σκόπιμα ζήτησε εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στο Opel ADAM: «Τα πανάλαφρα εξαρτήματα του ADAM είχαν δύο ουσιαστικά πλεονεκτήματα. Μπορούσαν να αυξήσουν την αυτονομία και να εξασφαλίσουν την κυκλοφορία του Loryc στους δρόμους του σήμερα.» Και αυτό επειδή για να πάρει Ευρωπαϊκή έγκριση τύπου, το ηλεκτρικό όχημα των 20 ίππων έπρεπε να ζυγίζει μόνο 449 kg χωρίς τη μπαταρία. «Η μεγαλύτερη πρόκληση στο project ήταν να γίνει ‘δίαιτα’ και στο παραμικρό γραμμάριο βάρους,» θυμάται ο Bosch. Τελικά, το πρωτότυπο πέρασε άνετα και τα 120 τεστ και ο Bosch έφτιαξε το πρώτο του όχημα μαζικής παραγωγής.
Τα πράγματα κύλησαν πολύ ταχύτερα με την Opel: «Όταν ο κύριος Bosch μας μίλησε για τα σχέδιά του και ζήτησε στήριξη, αμέσως ενεργοποιηθήκαμε. Είμαστε τόσο περήφανοι που αποτελούμε μέρος αυτού του project,» δήλωσε ο Andreas Apel, Διευθυντής Εμπορικών Καναλιών στην Opel. «Το ενδιαφέρον για τα εξαρτήματα του ADAM γίνεται όλο και μεγαλύτερο, με τη δημοτικότητά τους να αυξάνεται κυρίως για project ηλεκτρικών οχημάτων. Η πώληση των ευπροσάρμοστων εξαρτημάτων μας είναι ένας σημαντικός επιχειρηματικός τομέας με τον οποίο πολύ συχνά μπαίνουμε σε νέα τμήματα της αγοράς.»
Ο Bosch θέλει να κατακτήσει ένα τμήμα αυτής της αγοράς τα επόμενα χρόνια στη Μαγιόρκα. Σύντομα, τρία ακόμα Loryc θα κυκλοφορήσουν από το εργαστήριό του στη Santa Ponça, τα οποία θα προσφέρει για τουριστικές περιηγήσεις ή για πώληση. Ο Bosch δεν στοχεύει να φτάσει τις σημερινές πωλήσεις του ADAM που αγγίζουν τις 215.000 μονάδες, αλλά εάν το θελήσει, με τη βοήθεια της Opel, θα γράψει τη δική του επιτυχημένη ιστορία.
Video
Loryc