Από το πρώτο κάμπριο του 1899, στο Kapitän και στο Cascada
Στην υπεραιωνόβια ιστορία της η Opel, δημιούργησε 13 μοντέλα κάμπριο. Η ιστορία αυτή ξεκίνησε με το πρώτο Opel Patent Motor Car, System Lutzmann του 1899, για να φτάσει στο σημεριό Cascada. Το Cascada συνεχίζει την παράδοση της Opel, όπως το διάσημο Opel Kapitän που παρουσιάστηκε πριν από 75 χρόνια, το οποίο κυκλοφόρησε σαν δίθυρο / τετράθυρο sedan και cabrio στο ντεμπούτο του το 1938.
Εν αρχή ην … το cabrio
Το πρώτο Opel ήταν cabrio. Όπως όλα τα μοντέλα που κατασκευάστηκαν στο ξεκίνημα της εποχής του αυτοκινήτου, το Opel PatentMotor Car, System Lutzmann του 1899 έκανε την αρχή. Το Opel 10/18 hp του 1908 και το 6/12 hp του 1910 επίσης δεν διέθεταν οροφή. Η Adam Opel AG παρουσίασε δύο καινοτόμα οχήματα με πρωτοποριακή σχεδίαση στις 17 Φεβρουαρίου του 1937: το Super 6 και το premium Admiral. Και τα δύο εφοδιάζονταν με προηγμένη τεχνολογία κινητήρων με βαλβίδες επικεφαλής.
Το δημοφιλές Opel Kapitän
Ένα cabrio για πιο απαιτητικά γούστα είναι το Kapitän cabrio του 1937. Το πρώτο Opel Kapitän – οι διάδοχοι του οποίου ήταν από τα δημοφιλέστερα 6κύλινδρα αυτοκίνητα της Γερμανίας στις αρχές της δεκαετίας του 1960 – σημείωσe πωλήσεις 25.374 μονάδων, από τις οποίες 4.563 ήταν cabrio. Τα Super 6, Admiral και Kapitän ήταν τα τελευταία cabrio που προσέφερε η εταιρία την εποχή εκείνη.
Το θρυλικό Olympia
Αντίθετα με ένα κανονικό cabrio, το Olympia cabrio sedan είχε σταθερά πλαίσια παραθύρων συνδεδεμένων στο παρμπρίζ – ένα προπολεμικό στυλ ανοιχτού αυτοκινήτου που είχε καθιερωθεί μεταξύ των κατασκευαστών και ήταν δημοφιλές στους αγοραστές. Το 1956, το τελευταίο αυτοκίνητο τέτοιας σχεδίασης με τη μορφή του Olympia Rekord έφυγε από τη γραμμή παραγωγής.
30 συλλεκτικά Rekord A
Η Karl Deutsch μετέτρεψε το Rekord A του 1963 σε cabrio, όπως έκανε με το Rekord C το 1966 και το σπορ αδερφάκι του Commodore A. Μόνο 30 ανοιχτά μοντέλα Rekord A και B κατασκευάστηκαν, ενώ η παραγωγή των Rekord C και Commodore A cabrio έφτασε περίπου τα 50 οχήματα έως το 1972. Αντί για μεσαίο sedan, η εταίρος της Opel, Keinath , επέλεξε το σπορ Monza coupé σαν βάση για τη μετατροπή στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Το προηγμένο Keinath C5 – με 2 καθίσματα Recaro στο πίσω τμήμα της τροποποιημένης notchback καμπίνας – προσφερόταν με 4κύλινδρους ή 6κύλινδρους κινητήρες ισχύος μέχρι 180 hp.
Cascada με 170 ίππους
Η παράδοση των μεγάλων cabrio ξαναγεννιέται με το νέο Opel Cascada. Διατίθεται με μία πλούσια γκάμα οικονομικών, τεχνικά προηγμένων κινητήρων με κορυφαίο το νέο βενζινοκινητήρα 1.6 SIDI Turbo ECOTEC με 170hp και άμεσο ψεκασμό.