Nissan
Η δεν μπορεί να παραμείνει με δεμένα τα χέρια. Συνεχώς εξελίσσεται και παρουσιάζει νέες τεχνολογίες καθαρές προς το περιβάλλον. Τώρα παρουσιάζει το εντελώς νέο Note e-POWER. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή πρόταση την οποία πρωτοείδαμε και στα Opel Ampera / Chevrolet Volt.
Το νέο Note e-POWER δεν είναι μια 100% ηλεκτροκίνητη πρόταση. Δεν είναι όμως και μια υβριδική πρόταση. Το Note e-POWER δεν είναι μηδενικών ρύπων και αυτό συμβαίνει διότι η συγκεκριμένη πρόταση εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο κινεί αποκλειστικά τους εμπρός τροχούς, ενώ στο όχημα βρίσκεται τοποθετημένος κι ένας κινητήρας βενζίνης εσωτερικής καύσης των 1.200 κ. εκ.
Ο κινητήρας αυτός αποστολή έχει να λειτουργεί σαν γεννήτρια, ώστε να φορτίζει συνεχώς τους συσσωρευτές. Αποτέλεσμα αυτής της πρότασης είναι το αυτοκίνητο να μην έχει ανάγκη από φόρτιση σε ειδικό σημείο ανεφοδιασμού ρεύματος. Χωρίς πρίζα μπορεί να κινείται αυτόνομα, σε αντίθεση με το 100% ηλεκτρικό Leaf. Τώρα οι συσσωρευτές Note e-POWER έχουν μέγεθος μόλις το 1/20 του Leaf και βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από τα εμπρός καθίσματα. Με την διαρρύθμιση αυτή δεν επηρεάζεται καθόλου ο χώρος αποσκευών. Οι κατασκευαστές του ορίζουν τη μέση κατανάλωση καυσίμου, με βάση τον ιαπωνικό κύκλο, από 2,7 έως και 2,9 λίτρα / 100 χλμ.
Το e-POWER αποδίδει τεράστια ροπή σχεδόν αμέσως, γεγονός που βελτιώνει την κύλιση του οχήματος, προσφέροντας ομαλές επιταχύνσεις. Επίσης, το σύστημα λειτουργεί πολύ ήσυχα, σαν ένα κανονικό EV. Επειδή το e-POWER βασίζεται στον κινητήρα πολύ λιγότερο σε σχέση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο, η οικονομία καυσίμου είναι συγκρίσιμη με εκείνη των κορυφαίων συμβατικών υβριδικών, ειδικά σε λειτουργία αστικού κύκλου. Το σύστημα e-POWER επιτρέπει στον οδηγό του να απολαύσει όλα τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου, χωρίς να χρειάζεται να ανησυχεί για τη φόρτιση της μπαταρίας.
video: