Ανανεωμένο παρουσιάζεται στην αγορά μας σε πολλούς τομείς το Nissan X-Trail. Το crossover των πέντε ή επτά θέσεων στοχεύει σε οικογένειες που αγαπούν την περιπέτεια, ενώ θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τον Οκτώβριο με τιμές που θα ανακοινωθούν εντός των προσεχών ημερών.
Στην “καρδιά” της επανασχεδιασμένης μπροστινής όψης βρίσκεται η τελευταία ενσάρκωση της γνωστής “εικονικής” μάσκας “V-motion” της Nissan, η οποία πλαισιώνει το νέο σήμα της φίρμας. Σε κάθε πλευρά της μάσκας υπάρχει μια νέα συστάδα προβολέων αλογόνου στις εκδόσεις Energy, Acenta και N-Connecta και των εξ ολοκλήρου LED στην Techna (ή προαιρετικά στην N-Connecta).
Σύστημα Προσαρμοσμένου Φωτισμού (AFS)
Για τις εκδόσεις με τον πλήρη φωτισμό LED, το X-Trail διαθέτει πλέον το Σύστημα Προσαρμοσμένου Φωτισμού (AFS) με δυναμικής κατεύθυνσης λαμπτήρες που λειτουργούν σε συνδυασμό με τις εισόδους ταχύτητας και διεύθυνσης του οχήματος. Το συγκεκριμένο σύστημα AFS με High Beam Assist εφαρμόζεται για πρώτη φορά (μαζί με το Qashqai) σε μοντέλα της Nissan στην Ευρώπη. Με εξελιγμένους προβολείς ομίχλης αλλαγές έχουν δεχθεί και οι μπροστινοί αισθητήρες στάθμευσης. Στο πίσω μέρος ο προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί και τα πίσω φώτα να έχουν αναβαθμιστεί με LED.
Η μεγαλύτερη αλλαγή στο προφίλ του νέου X-Trail είναι η προσθήκη επενδύσεων χρωμίου στη βάση των δύο θυρών. Μια νέα σειρά από ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών (Energy και Acenta) και 18 ιντσών (N-Connecta και Techna) είναι στάνταρ, ενώ διατηρούνται (ως προαιρετικός εξοπλισμός) και οι τροχοί 19 ιντσών από το προηγούμενο μοντέλο.
Οι αναβαθμίσεις έχουν οδηγήσει σε μια πολύ μικρή αλλαγή στο συνολικό μήκος του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα το μήκος του X-Trail έχει υποστεί μια αύξηση των 50mm, γεγονός που σημαίνει ότι είναι τώρα 4.690mm από τον εμπρόσθιο έως και τον πίσω προφυλακτήρα. Το πλάτος έχει μείνει αμετάβλητο (1.830mm), όπως το ύψος (1.710mm) και το μεταξόνιο (2.705mm). Οι εξωτερικές αλλαγές δεν επηρέασαν ούτε τη νέα αεροδυναμική απόδοση του X-Trail, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,32.
Στοχευμένες εσωτερικές παρεμβάσεις
Το νέο τιμόνι διαθέτει το χαρακτηριστικό σχήμα D με την οριζόντια βάση και διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο του οδηγού, ενώ παράλληλα προσδίδει μια πιο σπορ εμφάνιση και αίσθηση.
Είναι μικρότερο από πριν με τρεις λεπτές ακτίνες, προσφέροντας χώρο στο πάνω από αυτό μέρος, μεγαλύτερο κατά 17%, βελτιώνοντας την ορατότητα στον πίνακα οργάνων ενώ και οι διακόπτες τεσσάρων κατευθύνσεων για τον χειρισμό των λειτουργιών είναι καινούργιοι.
Με θερμαινόμενα καθίσματα
Τόσο στις εκδόσεις των 5 όσο και των 7 θέσεων, διαθέτει στην έκδοση Techna δερμάτινο σαλόνι. Τα θερμαινόμενα καθίσματα τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες (εκτός της τρίτης σειράς καθισμάτων) είναι πλέον στάνταρ στην κατηγορία Techna. Διαθέτει έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους και πρακτικά χαρακτηριστικά, όπως τα λειτουργικά καθίσματα της δεύτερης σειράς με δυνατότητα ολίσθησης / κλίσης. Στις εκδόσεις των 7 θέσεων, οι οποίες αποτελούν το 40% στο μίγμα πωλήσεων του μοντέλου στην Ευρώπη, η πρόσβαση στην τρίτη σειρά καθισμάτων είναι απλή.
Πόρτα χώρου αποσκευών hands-free
Η ηλεκτρική πίσω πόρτα έχει αναβαθμιστεί με λειτουργία hands-free. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός ή και οι επιβάτες μπορούν να ανοίξουν αυτόματα την πίσω πόρτα απλά περνώντας το πόδι τους κάτω από το κέντρο του προφυλακτήρα του αυτοκινήτου.
Τώρα ο αποθηκευτικός χώρος αυξήθηκε από 550 λίτρα σε 565 λίτρα στην έκδοση των πέντε θέσεων με όλα τα καθίσματα σε λειτουργική θέση. Στην έκδοση με τις επτά θέσεις, η χωρητικότητα (445 λίτρων) παραμένει αμετάβλητη, ενώ ο συνολικός χώρος με όλα τα καθίσματα διπλωμένα αυξάνεται στα 1.996 λίτρα.
Με νέο ηχοσύστημα BOSE Premium
Τώρα η έκδοση Τechna αποκτά ένα εντελώς νέο ηχοσύστημα οκτώ ηχείων της BOSE με δύο tweeters 25mm, ένα μπάσο 165mm και ένα ηχείο μεσαίου εύρους 130mm σε κάθε πίσω πόρτα. Επιπλέον, δύο woofer των 115mm εδράζονται σε ένα 7.7 λίτρων ειδικά διαμορφωμένο περίβλημα, επιμελώς τοποθετημένο στη θέση της ρεζέρβας. Τέλος, ένας ψηφιακός ενισχυτής της BOSE με οκτώ κανάλια εξειδικευμένης προσαρμογής και επεξεργασίας ψηφιακού σήματος, βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού.
Παράλληλα, βελτιώσεις έχουν γίνει και στο σύστημα ψηφιακού ραδιοφώνου DAB που είναι πλέον στάνταρ, ενώ η δορυφορική πλοήγηση NissanConnect με οθόνη αφής (στάνταρ από την έκδοση N-Connecta, προαιρετική στην Acenta) διαθέτει νέο διαισθητικό μενού με εμφάνιση που επικεντρώνεται στις εφαρμογές.
Νέα έκδοση N-Connecta
Η γκάμα του X-TRAIL εκτός των Energy, Acenta και Techna, τώρα προσφέρει και την N-Connecta. Αυτή επικεντρώνεται στο στυλ, στις έξυπνες τεχνολογίες οδήγησης και στην πρακτικότητα. Εκτός από τα χαρακτηριστικά της Acenta, η τεχνολογία της N-Connecta διαθέτει το σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας NissanConnect, το Intelligent Around View Monitor, το Intelligent Key, τις ράγες οροφές, τους εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης, όπως και τη λειτουργία hands-free στην εκκίνηση.
Τεχνολογίες Nissan Intelligent Mobility, & ProPILOT
Το 2018 η Nissan θα παρουσιάσει το ProPILOT στο νέο X-Trail, το πρώτο στάδιο για την αυτόνομη οδήγηση. Αυτό ελέγχει το σύστημα διεύθυνσης, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα σε μια λωρίδα κυκλοφορίας σε αυτοκινητόδρομους, τόσο κατά τη διάρκεια μεγάλης κυκλοφοριακής συμφόρησης, όσο και σε μεγάλες ταχύτητες στις εθνικές οδούς. Βασίζεται στις τεχνολογίες Lane Keep Assist (LKA), Intelligent Cruise Control (ICC) και Traffic Jam Pilot (TJP). Διαθέτοντας ένα εύχρηστο μενού λειτουργιών, το ProPILOT θα ενεργοποιείται μέσω ενός κουμπιού στο τιμόνι του X-Trail.
Τώρα εφαρμόζονται και νέες τεχνολογίες Nissan Intelligent Mobility. Μια εξ αυτών είναι η οπίσθια ειδοποίηση Cross Traffic Alert, που μετριάζει τον κίνδυνο πρόσκρουσης στις χαμηλές ταχύτητας κατά την αναστροφή σε έναν χώρο στάθμευσης. Το Ευφυές Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης (Intelligent Emergency Braking) αναβαθμίστηκε με την προσθήκη της λειτουργίας αναγνώρισης πεζών.
Η νέα τεχνολογία Stand Still Assist (SSA) συμπληρώνει το Hill Start Assist (HSA) σε αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων αφού κρατάει το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο για έως και τρία λεπτά, οπότε ενεργοποιείται αυτόματα το φρένο στάθμευσης. Άλλες τεχνολογίες του X-TRAIL είναι τα συστήματα Traffic Sign Recognition (Αναγνώριση Πινακίδων Κυκλοφορίας), Intelligent Driver Alertness (Ευφυής Ειδοποίηση Οδηγού), Intelligent Park Assist (Eυφυής Υποβοήθηση Στάθμευσης), Intelligent Around View Monitor (Ευφυές Σύστημα Πανοραμικής Θέασης) και Lane Departure Warning (Προειδοποίηση Απόκλισης από την Λωρίδα Κυκλοφορίας).
Τώρα και με 2λιτρο ντίζελ 177 ίππων
Πέραν της γνωστής μας γκάμας κινητήρων τώρα το ανανεωμένο μοντέλο εφοδιάζεται και με τον 2λιτρο ντίζελ των 177 ίππων, καλύπτοντας κάθε ανάγκη των οδηγών με επιλογές 6τάχυτου χειροκίνητου ή αυτόματου CVT XTronic κιβωτίου ταχυτήτων, όπως και με δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις.
Η πλήρης σειρά κινητήρων του νέου X-TRAIL, με τους συνδυασμούς τους ως προς την μετάδοση της κίνησης είναι:
Κινητήρας |
1.6 130PS diesel |
1.6 130PS diesel |
1.6 130PS diesel |
2.0 177PS diesel |
2.0 177PS diesel |
2.0 177PS diesel |
1.6 163PS βενζίνη |
Μετάδοση |
6MT (2WD) |
6MT (4WD) |
CVT (2WD) |
6MT (4WD) |
CVT (2WD) |
CVT (4WD) |
6MT (2WD) |
CO2 (g/km) |
129 |
139 |
135 |
149 |
148 |
158 |
145 |
Μικτός Κύκλος Καυσίμου(l/100km) |
4.9 |
5.3 |
5.1 |
5.6 |
5.6 |
6 |
6.2 |
Εξοπλισμός του νέου X-Trail
Τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου X-Trail
Introducing the new Nissan X-Trail, ready for new adventures