Προκειμένου να παραμείνει ελκυστικό και “μάχιμο” εμπορικά η Dacia αντί για την παρουσίαση ενός ολοκαίνουργιου μοντέλου Duster, προχώρησε σε ένα “φρεσκάρισμα” του, διασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό την εντυπωσιακή εμπορική του πορεία στην Ευρώπη. Τα τελευταία δύο χρόνια το Duster “καλπάζει” στις πωλήσεις και φαίνεται ότι οι επικεφαλείς δεν ρίσκαραν ένα ουσιαστικό επαναπλασάρισμα. Αυτό το “φρεσκαρισμένο” Duster θα το δούμε με περισσότερες λεπτομέρειες στο επερχόμενο σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στις 12 Σεπτεμβρίου.
Στη νέα αυτή έκδοση, το SUV της Dacia έχει καλύτερο εξωτερικό σχεδιασμό. Πιο δυναμικό, πιο μυώδες και πιο στιβαρό θα δώσει μια καλύτερη συνέχεια στην ήδη καλή του πορεία, αφού οι πωλήσεις του έως σήμερα έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο. Μάλιστα έχει προστεθεί κι ένας νέος χρωματισμός στη γκάμα, το Atacama Orange το οποίο τα καθιστά περισσότερο εντυπωσιακό.
Τι νέο υπάρχει
Από το πρώτο υλικό που έχει δημοσιοποιήσει η εταιρεία, φαίνεται η νέα του εμπρός μάσκα με τα φωτιστικά σώματα να βρίσκονται στις άκρες, καθιστώντας το οπτικά πιο φαρδύ. Νέος είναι και ο προφυλακτήρας του. Το LED που διαθέτει πλέον το ρουμάνικο μοντέλο το κάνουν να δείχνει πιο κοντά στην περιπέτεια.
Σύμφωνα με τα πολύ λίγα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία, τώρα το παρπρίζ έχει μετακινηθεί πιο μπροστά κατά 10 εκατ. η γραμμή των παραθύρων από το πλάι βρίσκεται υψηλότερα, οι ράγιες αλουμινίου είναι νέας σχεδίασης, οι 17άρες ζάντες είναι και αυτές νέες, ενώ οι θόλου των φτερών είναι περισσότερο τονισμένοι. Ο πίσω προφυλακτήρας διαθέτει προστατευτικά, τα πίσω φωτιστικά είναι νέας σχεδίασης και τοποθετημένα σε κάθε άκρη.
Περισσότερα για το ανανεωμένο SUV της Dacia θα γνωρίζουμε στις 12 Σεπτεμβρίου, ακριβώς μετά την επίσημα παρουσίασή του.