spot_img
HomeΝΕΑΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣMX Πρόγραμμα αγώνων 2019

MX Πρόγραμμα αγώνων 2019

Η Αθλητική ΜΟΤ.Ο.Ε για το 2019, προκηρύσσει Πανελλήνιο Πρωτάθλημα MOTOCROSS (ΜΧ) αποτελούμενο από 7 αγώνες σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα :

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

23-24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

 

Λ.Α.Μ.Σ

 

ΣΕΡΡΕΣ

ELITE-ΜΧ1-ΜΧ2-ΜΧ2Τ-MX65-MX85-OPEN-SENIOR

 

16-17ΜΑΡΤΙΟΥ

 

ΛΕ.ΜΟ.ΚΑ.

 

ARGOS ΜΧ PARK

ELITE-ΜΧ1-ΜΧ2-ΜΧ2Τ-MX65-MX85-OPEN-SENIOR

 

30-31 ΜΑΡΤΙΟΥ

 

Α.Μ.ΛΕ.Χ. Α.Σ.

 

ΠΕΙ ΔΟΚΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

ELITE-ΜΧ1-ΜΧ2-ΜΧ2Τ-MX65-MX85-OPEN-SENIOR- VINTAGE

 

20-21ΑΠΡΙΛΙΟΥ

 

Μ.Α.Ο.Κ.

 

ΤΡΙΚΑΛΑ(ΠΡΙΝΟΣ)

 

ELITE-ΜΧ1-ΜΧ2-ΜΧ2Τ-MX65-MX85 -OPEN-SENIOR-QUAD

 

11-12 ΜΑΪΟΥ

 

ΔΙ.ΑΘΛΗ.Σ.Η.

 

ΔΟΥΝΕΪΚΑ

ELITE-ΜΧ1-ΜΧ2-ΜΧ2Τ-MX65-MX85-OPEN-SENIOR

 

8-9 ΙΟΥΝΙΟΥ

 

Α.Λ.Μ.Α. ΜΕΓ/ΛΗΣ

 

ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ

ELITE-ΜΧ1-ΜΧ2-ΜΧ2Τ-OPEN-SENIOR-QUAD-VINTAGE

 

29-30 ΙΟΥΝΙΟΥ

 

Θ.Α.

 

Θ.Α.

ELITE-ΜΧ1-ΜΧ2-ΜΧ2Τ-MX65-MX85-OPEN-SENIOR-QUAD

 Για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα (ΜΧ) προκηρύσσονται οι παρακάτω κατηγορίες μοτοσυκλετών / αγωνιζομένων (όπου αναφέρεται ο όρος αθλητής/ές εννοείται και η αθλήτρια/ες):

ΜΧ1 : Πρωτάθλημα για αθλητές 16 ετών και άνω. Μοτοσυκλέτες με τροχούς 21’’ εμπρός και 19’’ ή 18’’ πίσω και με κυβισμό 176 – 250 κ.ε (2Τ) ή με κυβισμό 290 – 450 κ.ε. (4Τ). Λευκά φόντα – Μαύροι αριθμοί. (7 αγώνες από 2 σκέλη). Η κατηγορία θα διεξάγεται ταυτόχρονα με την ELITE κατηγορία, με ξεχωριστή βαθμολογία και ξεχωριστές απονομές ανά αγώνα. Επίσης θα συμμετέχει βαθμολογικά και θα κατατάσσεται και στην ELITE.
ΜΧ2 : Πρωτάθλημα για αθλητές 15 ετών και άνω. Μοτοσυκλέτες με τροχούς 21’’ εμπρός και 19’’ ή 18’’ πίσω και με κυβισμό 101- 144 κ.ε (2Τ) ή με κυβισμό 176- 250 κ.ε. (4Τ). Μαύρα φόντα – Λευκοί αριθμοί. (7 αγώνες από 2 σκέλη). Η κατηγορία θα διεξάγεται ταυτόχρονα με την ELITE κατηγορία, με ξεχωριστή βαθμολογία και ξεχωριστές απονομές ανά αγώνα. 
ΜΧ2Τ : Πρωτάθλημα για αθλητές 13-18 ετών. Μοτοσυκλέτες 2Τ με τροχούς 21’’ εμπρός και 19’’ ή 18’’ πίσω και με κυβισμό 101- 144 κ.ε . Μαύρα φόντα – Λευκοί αριθμοί. (7 αγώνες από 2 σκέλη). Η κατηγορία θα διεξάγεται ταυτόχρονα με τις ΜΧ2 & ELITE κατηγορίες, με ξεχωριστή βαθμολογία και ξεχωριστές απονομές ανά αγώνα. Επίσης θα συμμετέχει βαθμολογικά και θα κατατάσσεται και στις ΜΧ2 & ELITE.
ΜΧ65 : Πρωτάθλημα για αθλητές 8 – 12 ετών. Μοτοσυκλέτες 2Τ με τροχούς 14’’ εμπρός και 12’’ πίσω και με κυβισμό 51- 65 κ.ε. (Αυτόματες μοτοσικλέτες και με δύο ταχύτητες δεν επιτρέπονται). Μπλε φόντα – Λευκοί αριθμοί. (6 αγώνες από 2 σκέλη)
ΜΧ85 : Πρωτάθλημα για αθλητές 11-15 ετών. Μοτοσυκλέτες με τροχούς 19’’ εμπρός και 16’’ πίσω ή και 17’’-14’’ και με κυβισμό 66 – 85 κ.ε (2Τ) ή με κυβισμό μέχρι 150 κ.ε. (4Τ). Λευκά φόντα – Μαύροι αριθμοί. (6 αγώνες από 2 σκέλη)
ΟΡΕΝ : Πρωτάθλημα για αθλητές γεννημένους από το 1983 και πριν. Μοτοσυκλέτες με τροχούς 21’’ εμπρός και 19’’ ή 18’’ πίσω και με κυβισμό από 101 – 500 κ.ε (2Τ) ή με κυβισμό 176 -650 κ.ε. (4Τ). Κίτρινα φόντα – Μαύροι αριθμοί. (7 αγώνες από 2 σκέλη)
SENIOR : Κύπελλο για αθλητές γεννημένους από το 1969 και πριν. Μοτοσυκλέτες με τροχούς 21’’ εμπρός και 19’’ ή 18’’ πίσω και με κυβισμό από 101 – 500 κ.ε (2Τ) ή με κυβισμό 176 -650 κ.ε. (4Τ). Μπλε φόντα – Κίτρινοι αριθμοί. (7 αγώνες από 2 σκέλη). Η κατηγορία θα διεξάγεται ταυτόχρονα με την ΟΡΕΝ κατηγορία, με ξεχωριστή βαθμολογία και ξεχωριστές απονομές ανά αγώνα. Επίσης θα συμμετέχει βαθμολογικά και θα κατατάσσεται και στην ΟΡΕΝ .
QUAD : Κύπελλο για αθλητές 16 ετών και άνω. Μοτοσυκλέτες με συμπλέκτη και κιβώτιο ταχυτήτων και με κυβισμό 300 – 550 κ.ε. 2Τ & 4Τ. Κίτρινα φόντα – Μαύροι αριθμοί. (3 αγώνες από 2 σκέλη)
VINTAGE : Αυτοτελείς μονοήμεροι αγώνες για αθλητές 16 ετών και άνω με κλασσικές μοτοσυκλέτες ΜΧ κατασκευασμένες από το 1975 έως το 1997 (εξαιρούνται οι μοτοσυκλέτες HONDA με πλαίσιο αλουμινίου). Η κατηγορία δεν προσμετρά σε κανένα πρωτάθλημα ή κύπελλο. Χρώμα φόντων και αριθμών συμμετοχής ανάλογα με τα κυβικά των μοτοσυκλετών (μαύρο-125, πράσινο-250, κίτρινο-251+). (2 αγώνες από 1 σκέλος).
Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 85€ για τις κατηγορίες ΜΧ1-ΜΧ2-OPEN-SENIOR-QUAD, στα 60€ για την κατηγορία VINTAGE και στα 20€ για τις κατηγορίες ΜΧ2Τ – ΜΧ65 – ΜΧ85.

Οι συμμετέχοντες αθλητές ή/και αθλήτριες πρέπει να είναι κάτοχοι ισχύοντος Αθλητικού Δελτίου σωματείου της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. και μπορούν να συμμετέχουν μόνο σε μια κατηγορία (εκτός των ΜΧ2-ΜΧ2Τ, των συμμετεχόντων στην ELITE όπως και των OPEN-SENIOR).

Μπορούν ακόμα να συμμετάσχουν αθλητές – κάτοχοι αθλητικών δελτίων (license) χωρών-μελών των FIM-FIME, εφ’ όσον έχουν άδεια εκκίνησης (starting permission) από τον εποπτικό τους φορέα και οι οποίοι, σύμφωνα με τον ισχύοντα Αθλητικό Νόμο της Ελλάδος, δεν βαθμολογούνται.

Σε κάθε αγωνιστική συνάντηση θα γίνονται 2 αγώνες (σκέλη) για κάθε κατηγορία εκτός της Vintage που θα κάνει ένα σκέλος και οι αθλητές θα βαθμολογούνται ξεχωριστά σε κάθε σκέλος. Ο Τεχνικός Έλεγχος, ο έλεγχος εξακρίβωσης και οι δοκιμές για τον αγώνα, θα γίνονται σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας, θα προηγηθεί ο αγωνιζόμενος με τους καλύτερους τερματισμούς. Σε περίπτωση περαιτέρω ισοβαθμίας προσμετρά το τελευταίο χρονικά αποτέλεσμα. Οι απονομές επάθλων σε κάθε αγώνα θα αφορούν τον αγώνα και όχι κάθε σκέλος, σύμφωνα με την βαθμολογία του αθλητή στα 2 σκέλη συνολικά. Σε περίπτωση ισοβαθμίας προσμετρά το καλύτερο αποτέλεσμα, αν η ισοβαθμία συνεχίζεται προσμετρά το αποτέλεσμα του 2ου σκέλους

Προς αποφυγή αθέμιτων εξελίξεων στην τελική έκβαση της βαθμολογίας, για να προσμετρήσει η βαθμολογία ενός αγωνιζόμενου στην τελική βαθμολογία θα πρέπει ο αγωνιζόμενος να έχει συμμετάσχει σε 2 αγωνιστικές συναντήσεις τουλάχιστον.

Οι βαθμοί των αθλητών των κατηγοριών ELITE – ΜΧ2Τ – SENIOR – QUAD ΔΕΝ ΑΘΡΟΙΖΟΝΤΑΙ στη βαθμολογία σωματείων.

Στην κατηγορία ELITE θα συμμετέχουν οι 30 προκριθέντες αθλητές από τα προκριματικά σκέλη του Σαββάτου των κατηγοριών ΜΧ1 και ΜΧ2 (15 από την ΜΧ1 και 15 από την ΜΧ2). Συγκεκριμένα η διαδικασία διεξαγωγής της κατηγορίας ELITE αλλά και ΜΧ (οι μη προκριθέντες) θα έχει ως εξής:

α) Οι κατηγορίες ΜΧ1 και ΜΧ2 το Σάββατο πραγματοποιούν ένα σκέλος ελεύθερες και ένα σκέλος χρονομετρημένες δοκιμές ξεχωριστά

β) Ακολουθεί προκριματικό σκέλος και των δύο κατηγοριών, (ξεχωριστά ΜΧ1 και ΜΧ2), μπαίνοντας στην μπάρα της εκκίνησης βάσει χρόνου των χρονομετρημένων δοκιμαστικών

γ) Οι 15 πρώτοι από το προκριματικό σκέλος της ΜΧ1 και οι αντίστοιχοι 15 από το προκριματικό σκέλος της ΜΧ2, προκρίνονται στους 30 της κατηγορίας Elite για τα δύο σκέλη της κατηγορίας την Κυριακή, προσμετρώντας την κατάταξη της Elite(1-30) αλλά και για τις θέσεις 1-15 των κατηγοριών ΜΧ1 και ΜΧ2 ξεχωριστά. Οι υπόλοιποι που δεν προκρίθηκαν θα αγωνιστούν σε δύο σκέλη στην ΜΧ για τις θέσεις 30 και πίσω και για τις θέσεις 16-20 των κατηγοριών ΜΧ1 και ΜΧ2 ξεχωριστά. Σε ενδεχόμενη εγκατάλειψη κάποιων αθλητών στο σκέλος της Elite οι βαθμολογικές θέσεις της κατηγοράς του (ΜΧ1 – ΜΧ2) συμπληρώνονται από την κατάταξη της ΜΧ.

δ) Οι 10 πρώτοι των βαθμολογιών ΜΧ1 και ΜΧ2 από τον προηγούμενο αγώνα του πρωταθλήματος, προκρίνονται αυτόματα στην κατηγορία Elite άσχετα με τι θα τερματίζουν στο προκριματικό τους σκέλος αλλά στην μπάρα της εκκίνησης θα εισέλθουν με την σειρά που κατατάχθηκαν στο προκριματικό τους σκέλος. Αν εγκαταλείψουν ή για λόγο ανωτέρας βίας δεν μπορούν να συμμετάσχουν στο προκριματικό τους σκέλος, μπαίνουν στη μπάρα εκκίνησης τελευταίοι (για τους εγκαταλείψαντες ισχύει αναλογικά για όλους κι όχι μόνο για τους 10 πρώτους της βαθμολογίας). Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς λαμβάνονται υπόψη οι βαθμολογίες της προηγούμενης σεζόν. Η συμμετοχή στο προκριματικό σκέλος είναι υποχρεωτική για να μπορέσουν να εκκινήσουν στην κατηγορία Elite. Στην περίπτωση που κάποιος αθλητής αρνηθεί να συμμετάσχει ή δεν συμμετέχει χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος στο προκριματικό σκέλος της κατηγορίας του, τότε την επομένη μπορεί να συμμετέχει μόνο στα σκέλη της ΜΧ και θα λαμβάνει θέση στη μπάρα εκκίνησης τελευταίος.

ε) Όταν οι συμμετοχές των κατηγοριών ΜΧ1 και ΜΧ2 δεν ξεπερνούν συνολικά τις 40 κι εφόσον οι συνθήκες και τα χαρακτηριστικά της πίστας το επιτρέπουν, θα αγωνίζονται όλοι μαζί στην κατηγορία Elite και δεν θα πραγματοποιούνται τα σκέλη της ΜΧ.

στ) Στα σκέλη της Elite την Κυριακή τη θέση στην μπάρα θα επιλέγουν πρώτοι οι 5 πρώτοι του προκριματικού αγώνα της ΜΧ2, μετέπειτα οι πρώτοι 5 του προκριματικού αγώνα της ΜΧ1 κ.ο.κ. Με την ίδια σειρά θα τοποθετούνται στην μπάρα της εκκίνησης και οι της ΜΧ στα δικά τους σκέλη.

ζ) Η χρήση του κόκκινου φόντου (red plate) με άσπρους αριθμούς μπορεί να γίνει μόνο από αυτόν που προηγείται στη βαθμολογία της κατηγορίας Elite. Για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς γίνεται χρήση από τον Πρωταθλητή της κατηγορίας ΜΧ1.

η) Όταν στον αγώνα συμμετέχουν αθλητές άλλων χωρών (οι οποίοι βάση κανονισμού δεν βαθμολογούνται) ανάλογα με τη θέση τους στα προκριματικά σκέλη, θα προκρίνονται για τα αντίστοιχα σκέλη της Elite – ΜΧ χωρίς όμως να στερούν την πρόκριση από τους Έλληνες αθλητές (δηλ. στην Elite προκρίνονται οι 15 πρώτοι Έλληνες αθλητές της κάθε κατηγορίας συν οι ενδιάμεσοι ανά κατηγορία αθλητές άλλων χωρών κι έως το όριο των 40 αναβατών (θέσεις στη μπάρα εκκίνησης)). Αν υπάρχουν περισσότεροι, τότε θα συμμετέχουν στα αντίστοιχα σκέλη της ΜΧ.

Σημαία τερματισμού για την πραγματοποίηση του γύρου θριάμβου, θα δίνεται σε κάθε σκέλος στους πρώτους αθλητές των κατηγοριών ELITE – MX65 – MX85 – OPEN – QUAD.

Οι απονομές στους διακριθέντες θα γίνονται, όλες μαζί στο τέλος των αγώνων της Κυριακής και θα αφορούν τον αγώνα συνολικά (μια απονομή σε κάθε κατηγορία με βάση την συνολική βαθμολογία του κάθε αθλητή στα 2 σκέλη του αγώνα. Τα έπαθλα που θα δίνονται είναι:

Στον 1ο-2ο-3ο κάθε κατηγορίας κύπελλο, στον 4ο, 5ο, 6ο μετάλλιο.

Εξαιρείται η κατηγορία Vintage στην οποία δεν θα απονέμονται κύπελλα αλλά αναμνηστικά μετάλλια σε όλους τους συμμετέχοντες σε αυτήν αθλητές, όπως και η ΜΧ (μη προκριθέντες στην Elite) στην οποία δεν γίνεται καμία βράβευση.

 

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO