Η οικογένεια V7 iii μεγαλώνει με τις ειδικές εκδόσεις carbon, rough και milano που εκφράζουν την άρρηκτη σχέση της Moto Guzzi με την τεχνη του customizing
H V7 iii είναι η τρίτη γενιά του πιο αγαπημένου μοντέλου Moto Guzzi και δημιουργήθηκε με ποιότητα και τεχνογνωσία, όπως πάντα στο Mandello
Στην V7 iii δίνεται έμφαση σε κάθε λεπτομέρεια, ώστε να διασφαλιστεί ότι η κατοχή και η οδήγηση της, είναι μια πραγματικά μοναδική εμπειρία, χωρίς κανένα συμβιβασμό στον χαρακτήρα και την αυθεντικότητα αυτής της θρυλικής μοτοσυκλέτας.
Επωφεληθείτε από την πρόσφορα Moto Guzzi και αποκτήστε όλα τα μοντέλα της οικογενείας V7 iii με όφελος 600€.
Επιπλέον απολαμβάνετε τα μοναδικά προνόμια που ισχύουν για όλες τις μοτοσυκλέτες Moto Guzzi: δωρεάν 2 χρόνια επέκταση εργοστασιακής εγγύησης και 4 χρόνια οδική βοήθεια
Η V7 είναι ένα από τα πιο αγαπημένα και πλέον δημοφιλή μοντέλα της Moto Guzzi. Αυτή η παγκόσμια αναγνώριση οφείλεται στην ικανότητά της να παραμένει πιστή στις προσδοκίες και τη φήμη ενός θρυλικού εργοστασίου όπως είναι η Moto Guzzi. Από το 1967 που πωλήθηκαν οι πρώτες V7 στην Ιταλία, η μοτοσυκλέτα έγινε ο πυλώνας της γκάμας του εργοστασίου και ο εκπρόσωπος της ιταλικής υπεροχής στην κατασκευή μοτοσυκλετών. Με την αξιοπιστία, την απόδοση και τη σχεδίασή της, έγινε εξαιρετικά δημοφιλής σε ένα ευρύ ποικιλόμορφο κοινό, με διαφορετική αφετηρία και υπόβαθρο, αλλά και με το ίδιο πάθος για τελειότητα σε δύο τροχούς.
Περισσότερα από πενήντα χρόνια έχουν περάσει από την εμφάνιση του πρώτου μοντέλου V7 και η Moto Guzzi παρουσιάζει τη V7 III, την τρίτη πράξη ενός συγκλονιστικού έργου, μιας ιστορίας που συνεχίζει να γράφεται σε χρυσές σελίδες. Η σχεδίαση της V7 III ήταν μια μεγάλη πρόκληση και το εγχείρημα έκρυβε πολλές δυσκολίες, δεδομένου του κύρους, αλλά και της μεγάλης επιτυχίας που γνώριζε η V7. Από το 2009, είναι η μοτοσυκλέτα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις για τη μάρκα και αποτελεί το μοντέλο εισόδου στον κόσμο της Moto Guzzi.
Όπως και στην περίπτωση της V7 II σε σχέση με την πρώτης γενιάς V7, η ανανέωση της V7 III ήταν αρκετή για να δικαιολογείται η χρήση μεγαλύτερου αριθμού από το λατινικό σύστημα αρίθμησης που ανέκαθεν συνοδεύει τα πιο δημοφιλή και διαχρονικά μοντέλα Moto Guzzi. Η V7 III είναι το αποτέλεσμα του πάθους και της συνεχούς αναζήτησης για εξέλιξη, ακόμη και σε ένα μοντέλο που ήδη βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων, χωρίς την παραμικρή αλλοίωση του χαρακτήρα και της αυθεντικότητας που το συνοδεύουν διαχρονικά.
Έξι εκδόσεις, αμέτρητες ερμηνείες
Η οικογένεια V7 III διπλασιάζεται και δίπλα στις δημοφιλείς Stone, Special και Racer, προστίθενται οι τρεις νέες εκδόσεις V7 III Rough, V7 III Milano και V7 III Carbon. Οι νέες αυτές V7 III χαρακτηρίζονται από τον διαφορετικό εξοπλισμό που επελέγη προσεκτικά για να τονίσει τον ξεχωριστό προσανατολισμό και την μοναδική προσωπικότητα της κάθε έκδοσης. Οι εκδόσεις Rough, Milano και Carbon αποτίουν φόρο τιμής στην τέχνη του customizing.
To “επτά-πενήντα” από το Mandello είναι αποδεδειγμένα η τέλεια βάση για customizing και αποτέλεσε τον πρωταγωνιστή του Lord of the Bikes, του πρώτου τηλεοπτικού talent show για το customizing μοτοσυκλετών, το οποίο προβλήθηκε στην Ιταλία από τον τηλεοπτικό σταθμό Sky. Η γκάμα γνήσιων αξεσουάρ Moto Guzzi είναι αναπόσπαστο κομμάτι της αναβάθμισης και έχει ενισχυθεί ακόμη περισσότερο. Η V7 III συνοδεύεται από μια πολύ ευρεία σειρά από ειδικά σχεδιασμένα αξεσουάρ για λειτουργική και αισθητική βελτίωση, ώστε να μπορεί ο ιδιοκτήτης να δημιουργήσει μια μοναδική μοτοσυκλέτα, που να ανταποκρίνεται πλήρως στις δικές του προτιμήσεις.
Σε πλήρη αρμονία με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας Moto Guzzi, η V7 III διατίθεται και σε μια πιο “σκοτεινή” έκδοση που χαρακτηρίζεται από τα κατάμαυρα φινιρίσματά της. Αυτή είναι η έκδοση Stone, ενώ στην πιο κλασική έκδοση Special κυριαρχεί το χρώμιο, αλλά και η σχεδίαση που ακολουθεί τις βασικές γραμμές του προηγούμενου μοντέλου. Δίπλα τους, η έκδοση Racer αντιπροσωπεύει το άκρως επιτυχημένο αγωνιστικό παρελθόν της Moto Guzzi που οδήγησε σε 15 παγκόσμιους τίτλους και νίκη σε 11 Tourist Trophies, μέχρι το 1957 που πάρθηκε η απόφαση για αποχώρηση από τους αγώνες.