Το Outlander ήταν ανέκαθεν ένα σημαντικό μοντέλο για τη Mitsubishi Motors Corporation από απόψεως όγκου πωλήσεων αλλά και σε επίπεδο φιλοσοφίας, καθώς η κάθε επόμενη γενιά άνοιγε νέους δρόμους για την εταιρεία και για τη βιομηχανία.
Περισσότερο γνωστό, σήμερα, για το πολύ επιτυχημένο PHEV – το δημοφιλέστερο plug-in υβριδικό σε όλο τον κόσμο – η οικογένεια Mitsubishi Outlander γιορτάζει μία δημιουργική 15χρονη επιτυχημένη ιστορία, με ανάλογο αριθμό πωλήσεων – πάνω από 1.500.000 σε όλες τις παγκόσμιες αγορές, οι οποίες έχουν καταγραφεί σε τρεις διαδοχικές γενιές (Ιούνιος 2001 – Αύγουστος 2016 ).
Η πρώτη γενιά του καιπαρουσίαση του όρου “crossover” – πρωτιά για τη βιομηχανία ήταν με το “ASX” concept το 2001. Παραγωγή 300.000+ μονάδων 1ης γενιάς (την άνοιξη 2003 παρουσίαση σε Ευρώπη – πωλήσεις 45.000 μονάδων στην περιοχή).
Η δεύτερη γενιά πάνω στην ευέλικτη παγκόσμια πλατφόρμα “Project Global” C/D ήταν το 2005. Παραγωγή 600.000+ μονάδων 2ης γενιάς (αρχές 2007 λανσάρισμα σε Ευρώπη – πωλήσεις περίπου 145.000 μονάδων στην περιοχή)
Η τρίτη γενιά ήταν Plug-in – υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης – το Outlander PHEV, το 2012. Τέλος, το Outlander διατήρησε το δημιουργικό ρόλο του όταν η έκδοση MY16 εγκαινίασε τη νέα οπτική ταυτότητα “Dynamic Shield” το φθινόπωρο του 2015. Παραγωγή 598.125 μονάδων (μέχρι τα τέλη Αυγούστου 2016) της 3ης γενιάς συμπερ. έκδοσης PHEV (φθινόπωρο 2012 λανσάρισμα σε Ευρώπη – πωλήσεις 152.000 μονάδων στην περιοχή μέχρι Σεπτέμβριο 2016).
SUV + Ηλεκτρικό
Όμως ο πρωταγωνιστικός ρόλος του Outlander στον προϊοντικό σχεδιασμό της Mitsubishi Motors – βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα – έχει και στρατηγική σημασία. Με την κυκλοφορία του πλήρως ανανεωμένου νέου Outlander πριν από ένα χρόνο, η Mitsubishi ξεκίνησε την παρουσίαση μίας νέας σειράς προϊόντων που θα ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια…
… όπου κύριο λόγο θα έχουν τα SUV (μικρά, μεσαία και μεγάλα),
…με διαθεσιμότητα (ανάλογα με τις αγορές και τα μοντέλα) είτε plug-in υβριδικών ηλεκτρικών ή πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων,
… με κύριο χαρακτηριστικό μία ισχυρή και εκφραστική σχεδιαστική γλώσσα
… όπου η Ιαπωνική ποιότητα κατασκευής, μέσα & έξω, θα επιβεβαιώσει μία ανανεωμένη θέση της μάρκας, που αρμόζει στην εντυπωσιακή ιστορία 99 ετών και την κληρονομιά που αφήνει…
Οι 3 μεγαλύτερες παγκόσμιες αγορές για τη σημερινή 3η γενιά. Outlander (συνολικές πωλήσεις μέχρι Αύγουστο 2016):
Ευρώπη : 260.000 μονάδες
Β. Αμερική: 82.000 μονάδες
Β. Ασία: 65.000 μονάδες
Οι 3 μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές αγορές για τη σημερινή 3η γενιά. Outlander (συνολικές πωλήσεις μέχρι Σεπτέμβριο 2016):
Ηνωμένο Βασίλειο: 32.203 μονάδες
Ολλανδία 26.467 μονάδες
Γερμανία: 18.476 μονάδες
video