Πρόκειται για ένα SUV με τρεις σειρές καθισμάτων, που εξελίσσει το σύστημα Twin Motor PHEV που δημιούργησε η MMC για το Outlander PHEV με την προσθήκη τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης νέας γενιάς και έλεγχο τεσσάρων τροχών.
Η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας τοποθετείται κάτω από το πάτωμα στο κέντρο του οχήματος. Παρά το ότι χρησιμοποιεί το σύστημα Twin Motor που περιλαμβάνει ισχυρούς, αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες μπροστά και πίσω, το PHEV έγινε πιο συμπαγές σε διαστάσεις και η διάταξή του έχει βελτιστοποιηθεί προς όφελος της ευρυχωρίας, ενώ έγινε εφικτή η προσθήκη μιας τρίτης σειράς καθισμάτων.
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER έχει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 70 χλμ. (WLTP), ενώ με μία πλήρως φορτισμένη μπαταρία και γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου, η συνολική αυτονομία του υπερβαίνει τα 700 χλμ. (WLTP). Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός θα μπορεί να απολαμβάνει για ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης (ισχυρή, ομαλή και αθόρυβη λειτουργία).
Το σύστημα χρησιμοποιεί Active Yaw Control” (AYC), για έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ των δύο εμπρός τροχών, και μόνιμη τετρακίνηση (4WD) με το σύστημα Twin Motor με μοτέρ υψηλής ισχύος και απόδοσης μπροστά και πίσω.
Αυτά συνδυάζονται με το ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου συμπεριφοράς οχήματος Super All Wheel Control (S-AWC) της MMC, που βελτιώνει τις επιδόσεις σε όλες τις οδηγικές συνθήκες με πλήρη έλεγχο της δύναμης πέδησης κάθε τροχό (Anti-Lock Braking System – ABS) και της ισχύος των εμπρός και πίσω μοτέρ (Active Stability Control – ASC).