“Ολόφρεσκη” εξωτερικά η ανανεωμένη A Class έχει δεχθεί ένα διακριτικό “φρεσκάρισμα”, γεγονός που την καθιστά ακόμη πιο ελκυστική και ανταγωνιστική. Αν και οι εξωτερικές επεμβάσεις είναι διακριτικές, εν τούτοις με μια προσεκτικότερη ματιά εύκολα εντοπίζονται οι διαφορές, οι οποίες είναι περισσότερες απ΄ ότι φαντάζεται κανείς. Οδηγικά παραμένει αξιόλογη και ασφαλής, αφού τίποτε ουσιαστικά δεν άλλαξε στον τομέα αυτό, σε σχέση με την οδηγική μας εμπειρία πριν από αρκετό καιρό. Η A 180 d με τον αξιόπιστο 1,5 ντίζελ κινητήρα και με τον ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό της, ήταν εφοδιασμένη με το αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT.
Οι επεμβάσεις
Όσο και να προσέξουμε δεν υπάρχουν αλλαγές στα εμπρός φωτιστικά σώματα. Βέβαια, στο έξτρα πακέτο εξοπλισμού τώρα ο ενδιαφερόμενος θα βρει προβολείς LED, οι οποίοι κάνουν κυριολεκτικά τη νύχτα μέρα. Σημαντική προσθήκη την οποία προτείνουμε ανεπιφύλακτα. Στη συνέχεια, μια δεύτερη ματιά εντοπίζει εύκολα την πρώτη επέμβαση η οποία αφορά τον εντελώς νέο εμπρός προφυλακτήρα. Τώρα έχει τοποθετηθεί νέα γρίλια στη μάσκα, αλλά νέοι αεραγωγοί οι οποίοι δείχνουν περισσότερο αεροδυναμικοί.
Παρατηρώντας το πίσω τμήμα της A Class διαπιστώνουμε ότι τώρα υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα και επιπλέον έχει ξανασχεδιαστεί ο προφυλακτήρας, όπου έχουν ενσωματωθεί οι δύο απολήξεις της εξάτμισης.
Όσον αφορά το εξωτερικό της δεν εντοπίσαμε άλλες σχεδιαστικές αλλαγές. Θεωρούμε όμως ότι είναι τόσες και απόλυτα διακριτικές ώστε να καταφέρουν “φρεσκάρουν” την κατά τα άλλα καλαίσθητη εξωτερική της όψη.
Κλείνοντας τη στιβαρή της πόρτα και αφού βολευτούμε στην απόλυτα εργονομική θέση του οδηγού, εντοπίζουμε στο εσωτερικό της το νέας γενιάς σύστημα infotainment, τώρα με μεγαλύτερη οθόνη, το οποίο εξοπλίζεται με το νέας γενιάς σύστημα infotainment, το οποίο ενσωματώνει τα Apple CarPlay και Mirrolink, αλλά χωρίς την υποστήριξη αφής. Με μια προσεκτικότερη ματιά εντοπίζουμε επεμβάσεις στο τιμόνι και σε διακόπτες στην κεντρική κονσόλα.
Υπερεξοπλισμένο
Η A Class, ένα πραγματικά premium μοντέλο της αγοράς, έχει τη δυνατότητα να εξοπλιστεί με απίστευτα πράγματα, άνεσης και ασφάλειας. Εξοπλισμοί και τεχνολογίες τα οποία δεν είναι δυνατόν να χωρέσουν στο κείμενο αυτό, αρκεί ο νέος του ιδιοκτήτης να έχει διάθεση και φυσικά τα απαραίτητα χρήματα. Αν και η τιμή εκκίνησης του μοντέλου βρίσκεται στις 26.700 ευρώ, το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ξεπερνούσε τις 36.000. Και είναι λογικό αφού στον εξοπλισμό της διέθετε ένα αισθητικό πακέτο Night φωτισμού, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σύστημα infotainment, 7G-DCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, πολυλειτουργικό τιμόνι κ.α.
Κινητήρας “σταθερή αξία”
“Ακλόνητος” παραμένει στη θέση του ο υπέροχος ντίζελ κινητήρας των 1.461 κ. εκ. προέλευσης Renault. Δοκιμασμένος και εξαιρετικά αξιόπιστος, αποδίδει ισχύ 109 ίππων/4.000 σ.α.λ. με 260 Nm ροπής/ 1.750-2.500 σ.α.λ., συνδυάζοντας τη χαμηλή κατανάλωση (3,7 λιτ/100 χλμ. εργοστασιακή μέτρηση) και δική μας κοντά στα 5 λίτρα, με αξιοπρεπέστατες επιδόσεις, επιταχύνοντας από 0-100 χλμ/ώρα σε 11,3 δευτ. και πετυχαίνοντας τελική ταχύτητα 190 χλμ/ώρα. Το αυτόματο της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με το υπέροχο αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT. και το βάρος της συγκεκριμένης έκδοσης φτάνει τα 1.425 κιλά.
“Βελούδινη” στο δρόμο
Αθόρυβη, άνετη, στιβαρή, προβλέψιμη, με “βελούδινη” ποιότητα κύλισης, εργονομική, ασφαλής, οικονομική, σβέλτη στον ανοιχτό δρόμο. Με αυτά τα λόγια μπορούμε να περιγράψουμε μια τέλεια διαδρομή με την υπέροχη A Class. Συμφωνούμε, ότι είναι μια ακριβή πρόταση. Αλλά παραμένει μια γνήσια premium επιλογή, η οποία έχει εξ ίσου ακριβό ανταγωνισμό. Εξ άλλου στην συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει απόλυτα το “ότι δίνεις παίρνεις”.