Πρόκειται για μια εξαιρετικά σπάνια έκδοση η οποία θα παραχθεί σε 30 αντίτυπα. Με βελτιωμένη αεροδυναμική, με εξαρτήματα από ανθρακόνημα, με 0-100 σε 3,8 δευτ. ισχύ 250 ίππων και βάρος μόλις 862 κιλών, απευθύνεται σε ελάχιστους τυχερούς θνητούς.
Το συλλεκτικό αυτό δημιούργημα παρουσιάζεται, καθώς η εταιρεία προετοιμάζεται για τον εορτασμό της 70ης επετείου από την ίδρυση της, όταν ο Colin Chapman κατασκεύασε το πρώτο του αυτοκίνητο το 1948.
Ο Jean-Marc Gales, Διευθύνων Σύμβουλος της Lotus plc, δήλωσε: “Η φιλοσοφία μας για την παραγωγή εξαιρετικών οχημάτων είναι παγκοσμίως γνωστή, αλλά το νέο Elise Cup 260 ξεπερνά αυτό που πολλοί πίστευαν
από το μικρότερο μας αυτοκίνητο. Τώρα περισσότερη ισχύς, μηχανικά εξαρτήματα από το χώρο των αγώνων και η εισαγωγή μιας άλλης αεροδυναμικής η οποία δεν είναι γνωστή στην κατηγορία αυτή, καθιστούν την Elise ένα ασυναγώνιστο αυτοκίνητο.”
Ο Clive Chapman, γιος του ιδρυτή Lotus Colin Chapman και διευθυντής της κλασικής ομάδας Lotus δήλωσε: “Κάθε ένα από τα σπορ αυτοκίνητα που παράγονται από το Lotus Group σήμερα μεταφέρει το αληθινό πνεύμα της Lotus, το οποίο έθεσε ο πατέρας μου πριν από περίπου 70 χρόνια. Είμαι εξαιρετικά περήφανος για αυτό, την κληρονομιά και τα επιτεύγματά μας. “
Με αγωνιστικό DNA
Σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε χρησιμοποιώντας το μοναδικό αγωνιστικό DNA της εταιρείας για να προσφέρει μια ασυναγώνιστη εμπειρία οδήγησης στο δρόμο. Με 250 ίππους και 255 Nm ροπή, από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,8 λιτ., είναι σχεδιασμένο στο να αξιοποιεί στο έπακρο το εξαιρετικά άκαμπτο αλουμινένιο πλαίσιο. Με τεχνολογία “δανεισμένη” και από την αεροδιαστημική, φιλοξενεί στο πίσω τμήμα μια μεγάλων διαστάσεων αεροτομή.
Χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του ίνες άνθρακα, ελαφρύτεροι δίσκοι φρένων, ελαφρύτερη κυλινδροκεφαλή, ελαφρύτερα καθίσματα και μπαταρία. Αποτέλεσμα είναι η Elise 260 να ζυγίζει 15 κιλά λιγότερο από την Elise Cup 250, φτάνοντας τα 862 κιλά.
Η ανάρτηση είναι ιδιαίτερα εξελιγμένη με 24 συνολικά ρυθμίσεις, τροχούς 16 ιντσών εμπρός και 17 πίσω με ελαστικά Yokohama Advan Neova AD08R (205/45 R16 εμπρός και 235/40 R17 πίσω) τα οποία έχουν αναπτυχθεί ειδικά
για χρήση σε υψηλές επιδόσεις. Στα φρένα εμπρός κυριαρχεί η τεχνολογία και δαγκάνες της AP Racing διπλού εμβόλου, ενώ πίσω προέρχονται από τη Βrembo.
Εσωτερικά
Το εσωτερικό του ιδιαίτερα προσεγμένο με την χειροποίητη κατασκευή του κυριαρχείται από δέρμα Alcantara με κόκκινη και κίτρινη ραφή. Τα καθίσματα είναι μπάκετ αγωνιστικών προδιαγραφών, ενώ υπάρχουν λεπτομέρειες από ίνες άνθρακα διάχυτες στο εσωτερικό του.
Τιμές λιανικής
Η Βρετανική εταιρεία ήδη έχει ορίσει και τις τιμές του μοντέλου της. Στη Βρετανία θα κοστίζει 59.500 λίρες με ΦΠΑ 20%. Στη Γερμανία κοστίζει 76.000€ με ΦΠΑ 19% και στη Γαλλία 76.640€ με ΦΠΑ 20%.