Κάθε εισαγωγική εταιρεία αυτοκινήτων η οποία σέβεται τον πελάτη της, επενδύει σημαντικά στον τομέα αυτό. Σημαντικό δεν είναι μόνο να πουλήσει στην αγορά μια εταιρεία τα μοντέλα της, αλλά και να τα υποστηρίζει σωστά και υπεύθυνα μέχρι αυτά να αποσυρθούν, λόγω ηλικίας, από την κυκλοφορία. Και στον τομέα after sales επενδύονται τεράστια ποσά, προκειμένου να γίνεται απρόσκοπτα η σωστή συντήρηση, εντός ή και εκτός εγγύησης.
Στα πλαίσια αυτής της στρατηγικής και ευθύνης έναντι των πελατών της, η Kosmocar A.E. οργάνωσε ένα τριήμερο ενημέρωσης στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στο Μαρούσι, το Πανελλήνιο Συνέδριο After Sales της KOSMOCAR A.E. Επρόκειτο για μια εκδήλωση που διοργανώθηκε από την Διεύθυνση After Sales της εταιρείας και η οποία επαναλαμβάνεται κάθε δύο χρόνια, με τη συμμετοχή όλων των στελεχών του Δικτύου Συνεργατών Service Volkswagen, Audi και ŠKODA από όλες τις περιοχές της Ελλάδας. Στόχος του είναι επικοινωνία της νέας στρατηγικής που θα ακολουθήσει ο οργανισμός της KOSMOCAR AE τα επόμενα χρόνια, έχοντας πάντα σαν πρώτη προτεραιότητα την υποδειγματική λειτουργία των αυτοκινήτων και την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών του.
Με δεδομένη την κυρίαρχη θέση που ο Όμιλος VW κατέχει όσον αφορά τις καινοτόμες ιδέες και λύσεις γύρω από το χώρο του After Sales, το Πανελλήνιο Συνέδριο αποτελεί μια θαυμάσια ευκαιρία για την παρουσίαση όλων των νέων μεθόδων και τεχνολογιών που θα εφαρμοστούν στο άμεσο μέλλον και αφορούν τις διαδικασίες συντήρησης των αυτοκινήτων της Audi, της Volkswagen, Volkswagen Επαγγελματικά και της Skoda. Πέραν όμως από τις νέες τεχνολογίες συντήρησης στο Συνέδριο After Sales της KOSMOCAR A.E. εκτός των στρατηγικών συνεργατών που συμμετείχαν, έλαβαν μέρος τα Classic Parts, για την αναπαλαίωση όλων των κλασικών αυτοκινήτων της Volkswagen, αλλά και οι πλήρεις σειρές αξεσουάρ όλων των μαρκών που δίνουν στους συνεργάτες τη δυνατότητα να καλύπτουν κάθε ανάγκη των πελατών.
Με σημαντικές εκπτώσεις
Σύμφωνα με την ενημέρωση που έγινε, προέκυψε ότι σημειώθηκε:
Μείωση λιανικών τιμών ανταλλακτικών σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. (-15% vs. Γερμανία).
Μείωση της μέσης εργατοώρας κατά 20%.
Καμπάνια Πιστότητας: Εκπτώσεις σε εργασία και ανταλλακτικά με βάση την ηλικία.
Economy parts για οχήματα 5 ετών και άνω.
Πακέτα συντήρησης για οχήματα 5+ (Economy Packs – Smart Packs – Clever Packs).
Όφελος πελάτη έως 35%
Ενέργειες πιστότητας με Οδική Βοήθεια και επέκταση εγγύησης μέχρι και το 10ο έτος.
Μείωση λιανικής τιμής για συγκεκριμένους κωδικούς σε παλαιά μοντέλα (από 30% έως και 50%).
After Sales Magazine. Δύο εκδόσεις ανά έτος.
Η πληρέστερη ενημέρωση πελατών.
Στοχευμένες προωθητικές ενέργειες ανά περιοχή.
Χρήση συστήματος CRM.
Τα τελευταία χρόνια στο επίσημο δίκτυο Service έχουν βελτιωθεί σημαντικά οι υπηρεσίες προς τον πελάτη:
Διαφάνεια στην ενημέρωση και ξεκάθαρες χρεώσεις με τα πακέτα εργασιών.
Κάλυψη αναγκών του πελάτη, ταχύτητα, ποιότητα επισκευής, αυτοκίνητο εξυπηρέτησης, service reminder, κ.ά.
Απoθήκη ανταλλακτικών με 96% Service Level.
Επικέντρωση στην εκπαίδευση (11.000 ετήσιες ώρες εκπαίδευσης), στον εξοπλισμό (ειδικά εργαλεία).
Επένδυση σε συστήματα επικοινωνίας μαρκών με πελάτη (CRM, My Audi, PPS Online, κ.ά..)
Αύξηση του budget για το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών.
Δείκτης ικανοποίησης πελατών
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό και αξίζει να αναφερθεί το γεγονός ότι, η Audi στη χώρα μας είναι πρώτη στην Ευρώπη στον δείκτη ικανοποίησης πελατών, ενώ η Volkswagen βρίσκεται στην τρίτη θέση πανευρωπαϊκά.
Επιπλέον υπάρχει βελτίωση Value for money τα τελευταία 5 έτη, κατά 35%.
Aύξηση της πιστότητας των πελατών σε κάθε ηλικία των αυτοκινήτων.
Αύξηση κατά 50% από 17% στο 25% στην πιστότητα σε αυτοκίνητα > 8 έτη.
Ελαφρά αύξηση σε τζίρο ανταλλακτικών και εργασίας τα τελευταία 4 χρόνια.
Βελτίωση του After Sales brand image.
Service configurator
Μοναδική υπηρεσία προς τους πελάτες που τους παρέχει:
Ενημέρωση για το κόστος service του δικού τους αυτοκινήτου (με βάση τον αριθμό πλαισίου).
Δυνατότητα online αγοράς πακέτων service, υπηρεσιών After sales (οδική βοήθεια, επέκταση εγγύησης κλπ.) και αξεσουάρ, με κάρτα.
Προσωπικό service reminder
Νέο πρόγραμμα Οδικής Βοήθειας με επιπρόσθετες υπηρεσίες:
Επιτόπου επισκευή και βοήθεια στο τηλέφωνο.
Προσήλωση στην εκπαίδευση του δικτύου και στην ενημέρωση των πελατών για την υπεροχή των Γνησίων Ανταλλακτικών.
Digital Επαφή με τον πελάτη (tablet στην παραλαβή, και ηλεκτρονική επικοινωνία)
My Portal. Customer portal για όλους τους οδηγούς των μαρκών μας.
Connected cars (για νέα αυτοκίνητα αλλά και retrofit solution)
Προετοιμασία συνεργείων για ηλεκτροκίνηση και αυτόνομη οδήγηση.
Με σημαντικές υπηρεσίες και πλήρη αποθήκη σε παρακαταθήκη ανταλλακτικών η Kosmocar Α.Ε. επενδύει ακόμη πιο οργανωμένα, οραματιζόμενη το μέλλον και τις σύγχρονες τεχνολογίες οι οποίες βρίσκονται καθ΄ οδόν. Από την τριήμερη αυτή εκπαίδευση πέρασαν περισσότεροι από 1.000 τεχνικοί οι οποίο είχαν κάθε ενημέρωση και πληροφορία σχετική με τον τομέα ευθύνης τους.