Η Kia προσθέτει μια έκδοση (PHEV) plug-in του crossover Niro στα υβριδικά της μοντέλα. Με εκπομπές CO2 μόλις 29g / km, το Niro PHEV είναι το πιο αποδοτικό αυτοκίνητο της κορεατικής εταιρείας που διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης. Θα αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο της προσπάθειας της Kia να μειώσει έως το 2020 τις μέσες εκπομπές CO2 κατά 25%, με βάση τα στοιχεία για το 2014.
Το PHEV είναι ένα αυτόνομο αυτοκίνητο επιπέδου 3 και τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τις τελευταίες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ενεργητικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών Kia Connected με TomTom, ασύρματη φόρτιση smartphone, αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης και βοήθεια στη λωρίδα κυκλοφορίας. Προσφέρει επίσης τα Android Auto και το Apple CarPlay, τα οποία, μέσω εφαρμογών που έχουν ληφθεί εκ των προτέρων, συνδέουν τα έξυπνα τηλέφωνα με πλοήγηση, μουσική, κλήσεις με φωνητικές εντολές. Το συγκεκριμένο μοντέλο που μόλις κυκλοφόρησε στη Βρετανική αγορά κοστίζει συνολικά 27.995 λίρες, συμπεριλαμβανομένου του μπόνους των 2.500 λιρών από τη Βρετανική Κυβέρνηση για υβριδικά αυτοκίνητα.
Ο υβριδικός κινητήρας plug-in
Το Niro PHEV διαθέτει τον ίδιο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1,6 λίτρων, αλλά στο μοντέλο plug-in αυτό συνδυάζεται με έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 44,5kW (60bhp). Το Niro PHEV μπορεί να ταξιδέψει έως και 36 μίλια με την ενέργεια που αποθηκεύεται στις μπαταρίες του, πράγμα που σημαίνει ότι πολλοί ιδιοκτήτες θα μπορούν να ολοκληρώνουν την καθημερινή μετακίνηση χωρίς να χρησιμοποιούν βενζίνη.
Ο βενζινοκινητήρας αναπτύσσει ροπή 104bhp και 147Nm. Στη σειρά Niro σηματοδοτεί τον πρώτο συνδυασμό ενός κύκλου καύσης Atkinson, ψύξης ανακυκλοφορίας καυσαερίων, άμεσης έγχυσης βενζίνης και προδιαγραφής μακράς διαδρομής για μέγιστη απόδοση. Ο κύκλος Atkinson κρατάει τη βαλβίδα εισαγωγής ανοικτή περισσότερο από ότι σε έναν κανονικό κινητήρα κύκλου Otto και μειώνει επίσης τη σχέση συμπίεσης για να εξαγάγει μεγαλύτερο ποσοστό ενέργειας από τη διαδικασία καύσης και όχι να τη σπαταλάσει ως θερμότητα. Η απόδοση ενισχύεται περαιτέρω από ένα σύστημα ανάκτησης θερμότητας καυσαερίων που επιταχύνει τη διαδικασία προθέρμανσης του κινητήρα.
Με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο
Ο ηλεκτροκινητήρας 44,5kW (60bhp) τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου-ιόντων πολυμερούς 8,9kWh αντί του συστήματος των 1,56kWh στο παράλληλο υβρίδιο. Μαζί, οι δύο μονάδες παραγωγής παράγουν 139bhp, με ροπή 265Nm διαθέσιμη άμεσα για γρήγορη επιτάχυνση από στάση. Το Niro PHEV μπορεί να καλύψει 0-100 χλμ. σε 10,4 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 107 μίλια / ώρα.
Η μετάδοση στους μπροστινούς τροχούς γίνεται μέσω ενός εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων (6DCT) και όχι από τη συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT) που χρησιμοποιείται από τα περισσότερα υβριδικά οχήματα.
Τεχνολογία δίχως απώλεια ισχύος
Μια Ηλεκτρική Συσκευή Μεταφοράς (TMED) επιτρέπει τη συνδυασμένη μεταφορά 139bhp των δύο μονάδων ισχύος στους κινητήριους τροχούς ταυτόχρονα, με ελάχιστες απώλειες ενέργειας. Αυτό διαφέρει από το σύστημα διανομής ισχύος που είναι χαρακτηριστικό των μεταδόσεων CVT, οι οποίες μετατρέπουν ένα τμήμα της εξόδου του κινητήρα για χρήση μέσω του ηλεκτροκινητήρα, με αποτέλεσμα την απώλεια ενέργειας. Το TMED επιτρέπει στο υβριδικό σύστημα να έχει πρόσβαση στην ισχύ της μπαταρίας απευθείας σε υψηλότερες ταχύτητες για ταχύτερη απόκριση. Το Niro PHEV είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες για να βοηθήσει στη χρήση της ισχύος στη μπαταρία του με τον αποδοτικότερο τρόπο και να συμπληρώσει τις μπαταρίες του εν κινήσει.
Το πρώτο συμπαγές, υβριδικό, crossover plug-in
Το πεντάθυρο Niro PHEV είναι το πρώτο συμπαγές, υβριδικό, crossover plug-in του κόσμου και αποτελεί ένα κοινό σχέδιο μεταξύ των στούντιο της Kia στο Namyang στην Κορέα και στο Irvine της Καλιφόρνια. Έχει συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) μόλις 0,30, ενώ η εκτεταμένη χρήση χάλυβα και αλουμινίου υψηλής αντοχής στην κατασκευή του αμαξώματος συμβάλλουν στην μείωση του ελάχιστου βάρους που φτάνει τώρα στα 1.594 κιλά.
Σε μήκος 4.355mm, πλάτος 1.805mm και ύψος 1.535mm, το Niro PHEV βρίσκεται ανάμεσα στο hatchback του cee’d και το SUV Sportage σε μέγεθος. Ωστόσο, με μεταξόνιο 2.700 χιλιοστών και οι κοντοί εμπρός και πίσω πρόβολοι παρέχουν γενναιόδωρους εσωτερικός χώρους.
Πλατφόρμα αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα οχήματα
Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα. Στο PHEV, ο χώρος αποσκευών μειώθηκε ελαφρώς στα 324 λίτρα για να δημιουργηθεί χώρος για τη διευρυμένη μπαταρία, αλλά αυτό έχει μερικώς αντισταθμιστεί από τη μείωση του μεγέθους της δεξαμενής βενζίνης από 45 σε 43 λίτρα.