spot_img
Home Blog

Με €33.990 ή €296/μήνα το ανανεωμένο Jeep Compass 2024

Το ανανεωμένο Jeep Compass MY24 είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας στην πολύ ανταγωνιστική τιμή των €33.990 για το 48V υβριδικό σύστημα κίνησης e-Hybrid και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Altitude. Υπάρχει και η επιλογή για χρηματοδοτικό πρόγραμμα με δόση €296/μήνα και διάρκεια έως 48 μήνες, μετά το πέρας των οποίων ο πελάτης μπορεί να αποφασίσει πώς θα συνεχίσει ανάλογα με το πώς έχουν διαμορφωθεί οι ανάγκες του.

Η μέγιστη ισχύς του e-Hybrid φτάνει τους 130 HP και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού, σε ένα σύστημα με ηλεκτρικό κινητήρα 20 HP που υποστηρίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση υπό χαμηλές απαιτήσεις φορτίου. Με το συγκεκριμένο κινητήριο σύστημα, το Compass είναι διαθέσιμο και στο ακόμα πλουσιότερο επίπεδο Summit με τιμή €38.490.

Το τετρακίνητο Compass με το Plug-in Hybrid 4xe σύστημα των 240 HP που έχει 50 km αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία και κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες ξεκινάει από τις €47.500, χωρίς να επιβαρύνει με φόρο εκείνον που το χρησιμοποιεί ως εταιρικό αυτοκίνητο. Πέρα από το εισαγωγικό Altitude, το Plug-in Hybrid Compass MY24 διατίθεται επίσης στο πολυτελές επίπεδο εξοπλισμού Summit, στο off-road Overland, στο σκληροτράχηλο Trailhawk καθώς και το Business που είναι ιδανικό για εκείνον που αναζητά εταιρικό αυτοκίνητο.

Ήδη από το Altitude ο βασικός εξοπλισμός είναι πολύ πλούσιος περιλαμβάνοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” και οθόνη αφής 10,1” για το infotainment, ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, καθίσματα με επενδύσεις υφάσματος και βινυλίου, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο φρενάρισμα, ανίχνευση κόπωσης οδηγού και ενεργή διατήρηση λωρίδας, προβολείς LED Reflectors με αυτόματη ενεργοποίηση, ενεργό cruise control, χρωμιωμένα περιγράμματα παραθύρων και ζάντες αλουμινίου 18”.

Όλα τα Compass συνοδεύονται από εγγύηση και οδική βοήθεια 4 ετών, ενώ είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα στο δίκτυο των επίσημων αντιπροσώπων της μάρκας. Για τον αναλυτικό τιμοκατάλογο και τους εξοπλισμούς, επισκεφθείτε το jeep.gr.

City’s Art 2024: Επιτυχημένο το ξεκίνημα!

Το πρώτο για το 2024 σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης City Advance Riding Techniques από το κορυφαίο σχολείο οδήγησης μοτοσυκλέτας CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL διεξήχθη στα Μέγαρα με απόλυτη επιτυχία!

Μετά από 12 χρόνια διεθνούς δραστηριότητας, το City΄s ART ξεκίνησε τα εξειδικευμένα μαθήματά του για το 2024 στην πίστα Kart των Μεγάρων την Παρασκευή 17 Μαϊου! Οι 18 μαθητευόμενοι ήρθαν από διάφορα σημεία της χώρας και με κάθε είδους μοτοσυκλέτα, από Voge 300 και KTM 390, μέχρι Yamaha Tracer 9GT και BMW S 1000 XR, ανάμεσά τους και δύο γυναίκες. Από την πρώτη στιγμή έδειξαν τη δίψα τους για τη σωστή και ασφαλή οδήγηση μοτοσυκλέτας, κατανοώντας με ευκολία τα λόγια και τις υποδείξεις των εκπαιδευτών. Σε αυτό το πρώτο σεμινάριο έμαθαν σε θεωρία και -πολύ περισσότερο- σε πράξη τον Έλεγχο του Γκαζιού, συγκεκριμένα τους παράγοντες “γιατί, πόσο, πότε και οφέλη στην οδήγηση”.

Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, οι μαθητές ακολούθησαν κατά γράμμα το πρόγραμμα του σχολείου και στο τέλος της ημέρας όλοι συμφώνησαν πως αυτά που έμαθαν θα τους βοηθήσουν άμεσα στον τρόπο που οδηγούν τη μοτοσυκλέτα τους. Και όλοι μαζί έδωσαν ραντεβού στο επόμενο σεμινάριο εκμάθησης, στο οποίο και θα εκπαιδευτούν πάνω στο “Συγχρονισμό Ελέγχου του Γκαζιού και Αλλαγής Κατεύθυνσης”!

Το City΄s Advance Rider Training είναι το νεότερο πρόγραμμα εκπαίδευσης αναβατών που δημιούργησε η ομάδα του CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL, του μεγαλύτερου και πλέον καταξιωμένου σχολείου οδήγησης μοτοσυκλέτας στον πλανήτη. Παράλληλα είναι το μοναδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης ασφαλούς οδήγησης μοτοσυκλέτας στο κόσμο που έχει καταγεγραμμένα στοιχεία απόδοσης της μείωσης των ατυχημάτων και αυτή η τεχνογνωσία έχει μεταφερθεί ακέραια στην Ελληνική αγορά.

Τη διαχείριση του City’s ART στην Ευρώπη και την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου έχει αναλάβει η Game Face ΕΕ, στόχος της οποίας είναι η αναγνώριση και καθιέρωση της προσθετικής αξίας των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που προσφέρει, καλύπτοντας το κενό της εκπαίδευσης και διδάσκοντας τις σωστές τεχνικές για την ασφαλή οδήγηση scooter και μοτοσυκλέτας.

Στόχος του City’s ART είναι να επισημάνει και να διορθώσει άμεσα τα συνήθη λάθη χειρισμού που κάνουν οι αναβάτες scooter και μοτοσυκλετών, καθώς και η μετάδοση των βασικών αρχών οδήγησης μίας μοτοσυκλέτας μέσω μίας απλής μεθοδολογίας και της άρτιας τεχνικής κατάρτισης των πιστοποιημένων εκπαιδευτών του. Σχεδιασμένο με πολύ απλή δομή που τονίζει τις βασικές τεχνικές οδήγησης, τις οποίες οι μαθητές καταφέρνουν να τις αφομοιώνουν άμεσα μέσω της συνεχούς επανάληψης και της άμεσης διόρθωσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε όλους τους μοτοσυκλετιστές που θέλουν να μάθουν να κινούνται με ασφάλεια, είτε  χρησιμοποιούν τη μοτοσυκλέτα από ανάγκη, είτε λόγω ευκολίας, είτε από πάθος. Και στις τρεις περιπτώσεις, η γνώση που θα αποκομίσουν από το City’s ART θα ενισχύσει την αυτοπεποίθηση και την οδηγική ικανότητά τους, με την κίνηση εντός/εκτός πόλης να γίνεται με μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το πρόγραμμα έχει διάρκεια μόλις 5,5 ώρες. Καθώς ο στόχος του City’s ART είναι η επιδιόρθωση των λαθών που κάνουν οι αναβάτες, το 55% του συνολικού χρόνου είναι πρακτική εφαρμογή των ασκήσεων κάτω από την επίβλεψη των πιστοποιημένων εκπαιδευτών.

Πρόγραμμα σεμιναρίων 2024

Η αρχή για το 2024 μόλις έγινε και τα σεμινάρια θα συνεχιστούν στην ίδια τοποθεσία την Παρασκευή 7 Ιουνίου και την Παρασκευή 5 Ιουλίου. Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο που σας εξυπηρετεί, απλά επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://cityart.gr. Μπορείτε επίσης να στείλετε ένα email στο info@cityart.gr ή/και να καλέσετε στο τηλ. 6945893697 απογευματινές ώρες. Για περισσότερες πληροφορίες μείνετε συντονισμένοι με την ιστοσελίδα της GAME FACE EE www.cityart.gr και τους λογαριασμούς του Σχολείου στα κοινωνικά δίκτυα. 

Και θυμηθείτε.. Μην περιμένετε να έρθει η γνώση σε εσάς, καλύτερα να πάτε εσείς σε αυτή!

Το ανανεωμένο Nissan Juke έρχεται με σχεδιαστικές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις. 

Το Nissan Juke, από το λανσάρισμά του το 2010 έως σήμερα, ποτέ δεν έχει περάσει απαρατήρητο. Αντίθετα, πάντα αποτελεί έκπληξη, με τον έντονο χαρακτήρα του, τον τολμηρό του σχεδιασμό και τα τεχνολογικά του χαρακτηριστικά. 

Για την ανανέωση του Juke, η Nissan επαναφέρει μια επιλογή κίτρινου εξωτερικού χρώματος, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση των πελατών, μετά την επιτυχία του στο Juke πρώτης γενιάς. Εκτός από την εισαγωγή του νέου κίτρινου, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Nissan έχουν κάνει σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό του Juke, με μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και έναν ανανεωμένο πίνακα οργάνων. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης νέα υλικά, επενδύσεις και αναβαθμισμένο φινίρισμα. Επιπλέον, η συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί με μεγαλύτερη οθόνη αφής και πρόσθετες λειτουργίες.

Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και την διάθεση μιας νέας έκδοσης που ονομάζεται N-Sport, η οποία δίνει έμφαση στον δυναμικό χαρακτήρα του Juke, τόσο στις εξωτερικές όσο και στις εσωτερικές λεπτομέρειες.

Η επαναφορά της επιλογής του κίτρινου χρώματος είναι φυσική συνέπεια, καθώς πολλοί το είχαν αγαπήσει όταν παρουσιάστηκε στο Juke πρώτης γενιάς. Το νέο κίτρινο είναι διαφορετικό στην απόχρωση από την απόχρωση της προηγούμενης γενιάς του Juke. Το νέο χρώμα είναι ελαφρώς πιο έντονο, δίνοντας μια πιο μοντέρνα και εντυπωσιακή εμφάνιση.

Στην νέα έκδοση N-Sport, το νέο κίτρινο ενισχύεται από την αντίθεση με τη μαύρη οροφή, τους καθρέφτες των θυρών, των τροχών, την μάσκα και τις κολόνες Α και Β. 

«Όταν παρουσιάσαμε την δεύτερη γενιά του Juke, η ερώτηση που μας έκαναν συχνά ήταν: «Θα υπάρξει κίτρινο;», δήλωσε ο Arnaud Charpentier, Αντιπρόεδρος Περιφέρειας, Στρατηγικής και Τιμολόγησης Προϊόντων, Περιφέρεια Nissan AMIEO.

“Με τόσο ξεκάθαρη απαίτηση από τους πελάτες μας, έπρεπε να ακούσουμε. Εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία για να κάνουμε κάποιες άλλες αλλαγές που θα βελτιώσουν την άνεση, την ευκολία και τη συνολική ατμόσφαιρα στο όχημα για οδηγούς και επιβάτες”, πρόσθεσε.

Οι ανανεώσεις στο εσωτερικό προσφέρουν πρόσθετη ποιότητα και συνδεσιμότητα

Η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω είναι το αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment. Είναι πλέον 12,3 ίντσες και έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες για άνετο χειρισμό, αλλά και για να ενισχύσει την αίσθηση του πιλοτηρίου που αρέσει πολύ στους πελάτες του Juke. Αγγίζοντας το τιμόνι, ο οδηγός θα εκτιμήσει το νέο, πιο λείο υλικό που μοιάζει με δέρμα και είναι πιο απαλό και πιο ικανοποιητικό στην αφή.

Ο κεντρικός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, είναι πλέον μια ψηφιακή οθόνη TFT. Η οθόνη υψηλής ανάλυσης (1920 x 720 pixel) επιτρέπει στον οδηγό να την διαμορφώσει ώστε να εμφανίζει τον συνδυασμό πληροφοριών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Η εμφάνιση του πίνακα οργάνων μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ δύο διαφορετικών βασικών διατάξεων, με την κλασική διάταξη να δείχνει δύο καντράν και έναν κεντρικό χώρο που περιέχει πρόσθετες πληροφορίες. Εναλλακτικά, η “βελτιωμένη” διάταξη παρουσιάζει το ταχύμετρο και το στροφόμετρο σε ένα ζευγάρι καντράν που είναι κεκλιμένα και δίνουν μια τρισδιάστατη προοπτική. Αυτό επιτρέπει μια μεγαλύτερη κεντρική περιοχή προβολής όπου μπορούν να εμφανιστούν πρόσθετες πληροφορίες. Στο κεντρικό τμήμα μεταξύ των καντράν, ο οδηγός μπορεί να εμφανίσει οδηγίες πλοήγησης, συμπεριλαμβανομένου χάρτη, καθώς και την κατανάλωση, πληροφορίες ήχου, απόδοση οικολογικής οδήγησης, πιέσεις ελαστικών και άλλες βασικές πληροφορίες. Τα χειριστήρια της οθόνης βρίσκονται βολικά στο τιμόνι.

Το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment διαθέτει μια πιο διαισθητική αρχική οθόνη που επιτρέπει στον χρήστη να προσαρμόσει την οθόνη ώστε να περιλαμβάνει τα “widgets” για τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά, όπως θα έκανε με την αρχική οθόνη του έξυπνου τηλεφώνου του.

Επιπλέον, το infotainment περιλαμβάνει βελτιωμένη αναγνώριση φωνής και ικανότητα «κατανόησης φυσικής γλώσσας». Αυτό δίνει στο σύστημα ένα ευρύτερο φάσμα φράσεων και εκφράσεων που μπορεί να κατανοήσει ως εντολή, αγνοώντας δισταγμούς ή παύσεις. Το ασύρματο Android Auto είναι επίσης διαθέσιμο μαζί με την υπάρχουσα ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay.

Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν πληροφορίες κάμερας ταχύτητας και πληροφορίες για την τιμή των καυσίμων οι οποίες μπορούν πλέον να εμφανίζονται στον χάρτη πλοήγησης. Το σύστημα infotainment μπορεί πλέον να αναπαράγει περιεχόμενο βίντεο από συσκευές συνδεδεμένες με USB όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.

Κίτρινη εσωτερική επένδυση

Σε απόλυτη αρμονία με την επιλογή του εντυπωσιακού κίτρινου εξωτερικού χρώματος, το εσωτερικό του N-Sport διαθέτει ένα ταιριαστό κίτρινο χρώμα που έχει σχήμα μπούμερανγκ και διατρέχει το πάνω μέρος του ταμπλό οργάνων, πριν στρίψει προς τα κάτω και πλαισιώσει τη βάση της νέας κεντρικής οθόνης infotainment μέχρι τους αεραγωγούς.

Το κάθισμα N-Sport έχει κίτρινα ανακυκλωμένα ένθετα Alcantara ® που ταιριάζουν με το νέο εξωτερικό χρώμα και καλύπτουν το επάνω εξωτερικό τμήμα του καθίσματος. Η βάση η πλάτη του καθίσματος είναι καπιτονέ με διακριτικό μοτίβο, ενώ το «Juke» είναι ανάγλυφο στο ύψος των ώμων. Η κίτρινη ραφή ολοκληρώνει το τολμηρό αποτέλεσμα.

Υπάρχουν επίσης νέα καθίσματα για τις κατηγορίες N-Connecta, N-Design και Techna, με βελτιωμένη άνεση. Τα νέα καθίσματα N-Connecta διαθέτουν ένα νέο ύφασμα που ονομάζεται Kira Melange, το οποίο αποτελείται από PVC με υφάσματα που συμπληρώνουν τα ένθετα με μοτίβο κυλίνδρων. Στην έκδοση Techna, το νέο υλικό είναι μαύρο με ένθετα με καπιτονέ εφέ στην βάση και την πλάτη του καθίσματος. 

“Το Juke είναι το τολμηρό και γεμάτο αυτοπεποίθηση μέλος της οικογένειας της Nissan. Ο πρώτος λόγος αγοράς είναι ο σχεδιασμός του – οι πελάτες αγαπούν το στυλ και την ισχυρή προσωπικότητά του. Μας άρεσε πολύ που συνεργαστήκαμε με τους συναδέλφους μας στο Nissan Technical Center Europe και την ομάδα στο εργοστάσιο του Sunderland για να αναπτύξουμε ένα νέο κίτρινο για το Juke που θα κάνει μια ακόμη πιο τολμηρή εντύπωση. Η έκδοση N-Design, με μαύρη οροφή, μαύρους καθρέφτες, μαύρους τροχούς και ένα πολύ πιο εστιασμένο στον οδηγό εσωτερικό γεμάτο τεχνολογία, πιστεύουμε ότι θα προσφέρει στο Juke έναν επιπλέον δυναμικό χαρακτήρα. Θα φέρει μια φρέσκια γεύση στη γκάμα – κάθε μέλος της σχεδιαστικής μας ομάδας ανυπομονεί να το δει στον δρόμο», δήλωσε ο Matthew Weaver, Αντιπρόεδρος της Nissan Design Europe.

Βελτιωμένη εσωτερική άνεση

Άλλες ενημερώσεις στο εσωτερικό όλων των εκδόσεων Juke περιλαμβάνουν ένα μεγαλύτερο ντουλαπάκι, το οποίο έχει αυξηθεί στα 7,8 λίτρα. Το υποβραχιόνιο έχει επανασχεδιαστεί για να παρέχει καλύτερη στήριξη, με ασύμμετρη σχεδίαση που αυξάνει το μήκος κατά 25 χιλιοστά, αλλά χωρίς συμβιβασμούς στις ποτηροθήκες. Το υποβραχιόνιο σηκώνεται για να δώσει πρόσβαση σε ένα κεντρικό αποθηκευτικό χώρο, όπως στο προηγούμενο Juke, αλλά το καπάκι διαθέτει πλέον ένα κλιπ που μπορεί να χωρέσει τρεις πιστωτικές κάρτες.

Όλες οι εκδόσεις Juke είναι πλέον εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο και άνεση στο χώρο μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων. Στην έκδοση Hybrid, τα κουμπιά e-Pedal και EV Mode έχουν αλλάξει θέση για μεγαλύτερη ευκολία.

Ξεκινώντας από την έκδοση N-Connecta, όλες οι εκδόσεις είναι πλέον εξοπλισμένες με μια ασύρματη βάση φόρτισης που μπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone στο μέγεθος ενός iPhone 12 Pro Max. Επιπλέον, υπάρχουν υποδοχές USB-A και USB-C για χρήση από τους μπροστινούς επιβάτες.

Οι επιβάτες στο πίσω μέρος θα εκτιμήσουν την προσθήκη σημείων φόρτισης USB-A και USB-C για να διασφαλίσουν ότι τα gadget τους τροφοδοτούνται πλήρως καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Πρόσθετες νέες εξωτερικές χρωματικές επιλογές

Ενώ η επιστροφή του κίτρινου θα τραβήξει την προσοχή, υπάρχουν και άλλες αλλαγές στις επιλογές της παλέτας χρωμάτων. Το προηγούμενο λευκό pearl έχει αντικατασταθεί από μια νέα απόχρωση, η οποία είναι μια νέα σύνθεση που δίνει μια ακόμα πιο καθαρή λευκή όψη, καθώς και περισσότερες μεταλλικές νιφάδες για εντονότερο περλέ αποτέλεσμα.

Ομοίως, το μεταλλικό μαύρο είναι νέο. Η νέα βαφή είναι πιο πλούσια και πιο σκούρα. Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας περισσότερη χρωστική αιθάλη και αντικαθιστώντας τη μεταλλική νιφάδα με μια γυάλινη νιφάδα, η οποία έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία υψηλότερου βαθμού «λάμψης».

Νέες επιλογές ζαντών είναι τώρα διαθέσιμες στο Juke στις τρεις κορυφαίες κατηγορίες της σειράς. Κάθε κατηγορία έχει μια τυπική επένδυση τροχών, καθώς και μια προαιρετική εναλλακτική λύση. Οι τροχοί στο N-Connecta και στο N-Design είναι νέοι και ο καθένας έχει σχέδιο πέντε ακτίνων, αλλά τα σχέδια είναι μοναδικά για κάθε έκδοση, με διαφορετική τεχνική, γωνιακή εμφάνιση. Η προαιρετική επένδυση τροχών για N-Connecta, N-Design, N-Sport & Techna είναι μια εντυπωσιακή επιλογή 19″ με βελτιστοποιημένες αεροδυναμικές ιδιότητες.

Υπάρχει μια νέα επιλογή ελαστικού κύλισης χαμηλής αντίστασης για την επιλογή τροχού 17 ιντσών που είναι διαθέσιμη στην έκδοση Hybrid στις κατηγορίες Acenta και N-Connecta.

Πρόσθετη τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού

Με την ανανέωση του Juke έρχεται και το Lane Departure Warning ως στάνταρ. Το Emergency Lane Keep είναι επιλογή, αλλά είναι στάνταρ στην έκδοση Techna. Παρακολουθεί την πορεία του Juke στην λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο, και αν όταν το αυτοκίνητο κινηθεί πολύ κοντά στο όριο της λωρίδας, όπως ορίζεται από τις λευκές γραμμές, θα προκαλέσει μια δόνηση στο τιμόνι για να τραβήξει την προσοχή του οδηγού.

Εκμεταλλευόμενη την κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας, η ανάλυση της κάμερας οπισθοπορίας έχει επίσης αυξηθεί στα 1,3 megapixel. Αυτό σημαίνει ότι οι ελιγμοί οπισθοπορίας μπορούν να γίνουν με ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά χάρη σε μια πιο καθαρή εικόνα, ειδικά σε καταστάσεις χαμηλού φωτισμού. Η κάμερα οπισθοπορίας είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Juke, ενώ η οθόνη Around-View που συνδυάζει την θέαση από τέσσερις κάμερες γύρω από το αυτοκίνητο για να δημιουργήσει μια «άψογη όψη» της θέσης του αυτοκινήτου για ελιγμούς στάθμευσης διατίθεται από το Ν-Connecta και επάνω. Σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος τα φώτα των φρένων θα αναβοσβήσουν για να ειδοποιήσουν τον οδηγό πίσω.

Μηχανικά σύνολα

Το Juke προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων. Η ηλεκτροκίνητη επιλογή είναι το Juke Hybrid που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα. Παράγει 69 kW (94 ίππους) και 148 Nm ροπής. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας παράγει 36 kW (49 ίππους) και 205 Nm ροπής, και υποστηρίζεται από εκκινητή/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW.

Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που παρέχει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα επιλογή βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον μικτό κύκλο.

Η δεύτερη επιλογή για το JUKE τροφοδοτείται από έναν αποδοτικό τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης DIG-T 1,0 λίτρων. Παράγει 117 PS και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque). Είναι διαθέσιμη με ένα συναρπαστικό μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή σπορ κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων και με επιλογή τρόπου οδήγησης (Eco, Standard, Sport), έτσι οι οδηγοί μπορούν να ταιριάξουν αβίαστα το στυλ οδήγησής τους σε οποιοδήποτε σενάριο οδήγησης για μέγιστο διασκέδαση στο δρόμο.

“Το ανανεωμένο Nissan Juke βασίζεται στα καθιερωμένα πλεονεκτήματά του. Η εκπληκτική σχεδίασή του είναι το δυνατό του σημείο για τους πελάτες μας – και η έλξη του αυξάνεται περισσότερο με την επιστροφή του κίτρινου χρώματος. Με τα νέα υλικά στο εσωτερικό, καθώς και την βελτιωμένη συνδεσιμότητα, την άνεση και την ευκολία, η θέση του Juke ως πρωτοπόρου και σύμβολο της κατηγορίας crossover πόλης είναι πιο δυνατή από ποτέ», δήλωσε ο Arnaud Charpentier.

13 χρόνια παραγωγής στο Ηνωμένο Βασίλειο

Το ανανεωμένο Juke παράγεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, όπου έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 1,3 εκατομμύρια μονάδες από την κυκλοφορία του πρώτου το 2010. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην δεύτερη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, μαζί με το Qashqai.

Ο Adam Pennick, Αντιπρόεδρος Παραγωγής, στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, δήλωσε: «Είναι μια περήφανη στιγμή για την ομάδα μας να βλέπει το πιο πρόσφατο Juke να βγαίνει στη γραμμή παραγωγής – και είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό να βλέπουμε λάμψεις του διάσημου κίτρινου στην παραγωγή για πρώτη φορά σε έξι χρόνια. Γνωρίζω ότι οι παγκοσμίου φήμης κατασκευαστικές και μηχανολογικές ομάδες μας ανυπομονούν να παραδώσουν το αυτοκίνητο στα επίπεδα υψηλής ποιότητας που αγαπούν και περιμένουν οι πελάτες μας.”

Το Juke είναι πλέον το τέταρτο μοντέλο από πλευράς όγκου παραγωγής στο εργοστάσιο του Sunderland, πίσω από τα Qashqai, Micra και Primera. Το περασμένο καλοκαίρι το εργοστάσιο κατασκεύασε το ενδέκατο εκατομμυριοστό όχημα από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή το 1986.

 Κατανάλωση συνδυασμένου κύκλου WLTPΕκπομπές ρύπων συνδυασμένου κύκλου WLTP
Juke DIG5.8-6.2 l/100km*133-141 g/km*
Juke Hybrid4.7-4.9 l/100km*107-112 g/km*

Ford Transit Custom: Ετοιμοπαράδοτο με κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, ευελιξίας, χώρων, εξοπλισμού και προνομιακή μίσθωση από 352€ μέσω της Ford Lease ή χρηματοδότηση αγοράς με Ford Finance

Με ολοκαίνουργια εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση, κορυφαίες λύσεις για τους επαγγελματίες και τους διαχειριστές στόλων για ακόμα πιο υψηλές μεταφορικές δυνατότητες που φτάνουν έως και τα 6,8 κ.μ. χώρου φόρτωσης, πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας σε όλες τις εκδόσεις και έναν αξιόπιστο κινητήρα ντίζελ να εξασφαλίζει αποδοτικές μετακινήσεις, τo νέο Ford Transit Custom είναι τώρα ετοιμοπαράδοτο στην Ελλάδα και διατίθεται μέσω των Επίσημων Εμπόρων Ford με τους πλέον ευνοϊκούς όρους απόκτησης. 

Το βραβευμένο για την κορυφαία ασφάλεια που εξασφαλίζει βαν μοντέλο της Ford και κάτοχος του περίοπτου τίτλου «Van Of The Year 2024» ξεχωρίζει για την εντελώς νέα αισθητική προσέγγιση που χαρακτηρίζεται από τις έντονες, οριζόντιες γραμμές στο αμάξωμα και τη φαρδύτερη εμπρός γρίλια. Την ίδια στιγμή, με σύμμαχο τη νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται, οι επαγγελματίες απολαμβάνουν τώρα σημαντικά πρακτικά οφέλη στην εργασία τους, χάρη στο χαμηλότερο ύψος δαπέδου και οροφής και την ευκολότερη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει με ευκολία έως και τρεις ευρωπαλέτες.

Το νέο βαν της Ford προσφέρει ένα σύγχρονο, απόλυτα λειτουργικό και πλούσιο σε εξοπλισμό εσωτερικό στην έκδοση Trend που καθιστά τις μετακινήσεις το ίδιο ευχάριστες, ξεκούραστες και ασφαλείς για όλους. Την ίδια στιγμή, το νέο Transit Custom τροφοδοτείται από τον γνωστό, αποδοτικό και προηγμένο κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue της Ford, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 136PS.

Προνομιακή απόκτηση για τους επαγγελματίες μέσω των προνομιακών προγραμμάτων μίσθωσης Ford Lease ή χρηματοδότησης Ford Finance

Η απόκτηση του νέου Ford Transit Custom καθίσταται τώρα ακόμα πιο συμφέρουσα μέσω των προνομιακών προγραμμάτων μίσθωσης που προσφέρει η Ford Motor Ελλάς μέσω της Ford Lease. 

Συγκεκριμένα, οι διαχειριστές στόλων και οι  πελάτες δεν έχουν παρά να επιλέξουν την έκδοση του νέου Transit Custom που εξυπηρετεί τις ανάγκες της επιχείρησής τους και να μισθώσουν το κορυφαίο επαγγελματικό μοντέλο της Ford για 48 μήνες και προβλεπόμενη χρήση 20.000 χλμ. ανά έτος, με την καταβολή μηνιαίου μισθώματος από μόλις 352€ και προκαταβολής ύψους 5.500€ (πλέον ΦΠΑ).

Εναλλακτικά, μπορούν να επιλέξουν το πρόγραμμα χρηματοδότησης Ford Pro PLUS για επιχειρήσεις της Ford Finance με χαμηλό επιτόκιο* 5,99%, προκαταβολή από 30% και διάρκεια χρηματοδότησης έως 84 μήνες.

Πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός στην έκδοση Trend

Το νέο Ford Transit Custom είναι διαθέσιμο στη χώρα μας στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Trend, η οποία διαθέτει μεταξύ άλλων χαρακτηριστικά όπως μεταλλικό χώρισμα χώρου φόρτωσης, πλαϊνή πόρτα στην πλευρά του συνοδηγού, δίφυλλη πίσω πόρτα, φωτισμό LED στο χώρο φόρτωσης, δακτυλίους πρόσδεσης στο δάπεδό του, καθώς και λαβές θυρών και κελύφη εξωτερικών καθρεφτών σε μαύρο χρώμα. 

Από εκεί και πέρα, στάνταρ είναι επίσης το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας του αμαξώματος, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης των κινητήριων τροχών και η υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα, όπως και οι χαλύβδινες ζάντες 16” με ελαστικά διαστάσεων 215/65 R16, τα εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, η κεντρική ψηφιακή οθόνη αφής 13″ με συνδεσιμότητα Ford SYNC 4 με Bluetooth, κλήση έκτακτης ανάγκης και σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, η θύρα USB, το ενσωματωμένο modem 5G, το ηχοσύστημα με ψηφιακό ραδιόφωνο DAB και 4 ηχεία, η ψηφιακή οθόνη 8” εμπρός από τον οδηγό και το ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Σε ότι αφορά την ασφάλεια, η έκδοση Trend είναι εφοδιασμένη με αερόσακο οδηγού, μαζί με τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης Pre-Collision Assist, Cruise Control με Intelligent Speed Assist, Lane Keeping Aid, Speed Sign Recognition και Tyre Pressure Monitoring System.

Οι πελάτες απολαμβάνουν επίσης στοιχεία εξοπλισμού όπως το σύστημα Keyless Start, οι εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, η κάμερα οπισθοπορείας, το ηλεκτρικό σύστημα απόψυξης παρμπρίζ, οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, οι σταθεροί προβολείς LED, τα φώτα ημέρας LED, οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, η αυτόματη εναλλαγή μεγάλης και μεσαίας σκάλας προβολέων, το air condition, το διθέσιο κάθισμα συνοδηγού και οι υποδοχές USB και 12V

Δείτε περισσότερα για το νέο Ford Transit Custom εδώ

Διαμορφώστε το δικό σας Ford Transit Custom εδώ

Ο Max κέρδισε, υπό την ασφυκτική πίεση του Lando

Άλλη μια νίκη για τον Max Verstappen, αλλά ο Lando Norris έφτασε πολύ κοντά στο να επαναλάβει τη νίκη του στο Μαϊάμι πριν από δύο εβδομάδες: Μεταξύ των κατατακτήριων δοκιμών και του αγώνα, η διαφορά ανάμεσα στον οδηγό της Red Bull και του αντιπάλου του, από τη McLaren ήταν συνολικά 816 χιλιοστά του δευτερολέπτου (91 χιλιοστά στις κατατακτήριες δοκιμές  και 725 χιλιοστά στον αγώνα).  Ο Charles Leclerc της Ferrari ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, την τριάδα χώριζαν, λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα, 7.916 για την ακρίβεια. Αυτή ήταν η 59η νίκη για τον Verstappen,  3η συνεχόμενη στην Ίμολα (2021, 2022 και 2024). Ισοφάρισε το αντίστοιχο επίτευγμα του Michael Schumacher από το 2002 έως το 2004. Ήταν η 118η νίκη της Red Bull.

ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ

Δεκαπέντε οδηγοί παρατάχθηκαν στην εκκίνηση με τα μεσαία ελαστικά. Τρεις, οι Perez, Sargeant και Zhou, επέλεξαν τα σκληρά ελαστικά ενώ ο Alonso, που εκκίνησε από τα πιτ και ο Gasly, ρίσκαραν με τα μαλακά ελαστικά. Όπως είχε προβλεφθεί, ήταν αγώνας στρατηγικής μιας αλλαγής, ελαστικών με τα μεσαία και τα σκληρά ελαστικά να είναι οι δημοφιλείς επιλογές. Η εκκίνηση με τα μαλακά ελαστικά δεν απέδωσε, οπότε οι δύο οδηγοί που τα επέλεξαν αναγκάστηκαν να κάνουν μια επιπλέον στάση. Τρεις γύρους πριν το τέλος, ο Ισπανός οδηγός της Aston Martin φόρεσε άλλο ένα σετ μαλακών ελαστικών, πιθανώς με στόχο να κάνει τον ταχύτερο γύρο αγώνα, αλλά αυτός επετεύχθη από τον George Russell. Ο Βρετανός επίσης πραγματοποίησε μια ακόμη στάση στον 52ο γύρο, για να πετύχει τον ταχύτερο γύρο δίνοντας έτσι στη Mercedes τον επιπλέον βαθμό. Ο Valtteri Bottas (Sauber) έδειξε την ικανότητά του στη διαχείριση των ελαστικών: Ολοκλήρωσε 54 από τους 62 γύρους του αγώνα με τη σκληρή γόμα C3, ενώ οι Kevin Magnussen (Haas) και Lance Stroll (Aston Martin) ήταν αυτοί που συμπλήρωσαν τους περισσότερους γύρους με τη μέση γόμα C4, φτάνοντας στο πρώτο μέρος ως τον 37ο γύρο.

ΜARIO ISOLA ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MOTORSPORT PIRELLI: «Ένας αγώνας με μικρές διαφορές και χωρίς ιδιαίτερα συναρπαστικές στιγμές. Ζωντάνεψε προς το τέλος καθώς ο Norris πλησίασε τον Verstappen. Σε μια πίστα παλαιού τύπου όπως η Ίμολα, οι προσπεράσεις πάντα ήταν δύσκολες και φέτος δεν υπήρξε εξαίρεση. Η στρατηγική μιας αλλαγής, όπως προβλεπόταν, αποδείχτηκε ταχύτερη. Την υιοθέτησε η πλειοψηφία, με το πρώτο μέρος να γίνεται με τα μεσαία ελαστικά και το δεύτερο με τα σκληρά. Αμφότερες οι γόμες δούλεψαν αρκετά καλά παρά το γεγονός ότι, ειδικά στις πρώτες θέσεις, οι οδηγοί πίεζαν σχεδόν σε όλο τον αγώνα, με τις θερμοκρασίες της πίστας να κυμαίνονται μεταξύ 43 °C και 50 °C, παρότι υπήρχαν μερικά σύννεφα από πάνω. Η πρόβλεψη για το παράθυρο των pit stop, αποδείχθηκε σωστή: Μάλιστα, όσοι σταμάτησαν πολύ νωρίς δυσκολεύτηκαν στη συνέχεια. Στην πραγματικότητα, η πτώση απόδοσης των ελαστικών δεν ήταν υψηλή και η αποκόλληση μέρους της γόμας ήταν περιορισμένη. Τέλος, πρέπει να συγχαρώ το υπέροχο κοινό στην Ίμολα που ήταν παθιασμένο όπως πάντα. Έδωσαν άλλη μια φορά, υπέροχη παράσταση στις εξέδρες, την οποία είμαι σίγουρος ότι απόλαυσαν τόσο οι οδηγοί όσο και οι ομάδες».

FORMULA 2

Ο Isack Hadjar (Campos Racing) κέρδισε τον κυρίως αγώνα στην Ίμολα. Ήταν η δεύτερη νίκη του στη σεζόν και ήρθε στον τερματισμό ενός αμφίρροπου αγώνα. Στους τελευταίους γύρους, ο Γάλλος χρειάστηκε να αμυνθεί με εξαιρετικό στυλ στις επιθέσεις του Βραζιλιάνου Gabriel Bortoleto (Invicta Racing). Ο Γερμανός Joshua Durksen (AIX Racing) τερμάτισε τρίτος, ανεβαίνοντας έτσι για πρώτη φορά στο βάθρο της F2. Το πρωτάθλημα οδηγών αναθερμαίνεται καθώς ο Zane Maloney δεν κατάφερε να πάρει βαθμούς στην Ίμολα, αλλά εξακολουθεί να προηγείται με 68 βαθμούς, πλέον μόνο πέντε μπροστά από τον Paul Aron (63) με τον Hadjar στην τρίτη θέση με 59 βαθμούς.

Οι περισσότεροι οδηγοί, 16 από τους 22, επέλεξαν να ξεκινήσουν με την πολύ μαλακή γόμα (Supersoft) γιατί δεδομένης της υψηλής πιθανότητας για εμπλοκή του αυτοκινήτου ασφαλείας, προτίμησαν να μην επιχειρήσουν ένα πολύ μεγάλο πρώτο μέρος. Όμως το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν χρειάστηκε και όπως προβλέπονταν, το πιο μαλακό ελαστικό παρουσίασε σημαντική πτώση απόδοσης μετά από μόλις πέντε ή έξι γύρους, αναγκάζοντας όλους όσοι το επέλεξαν να κάνουν πιτ στοπ το συντομότερο που επιτρέπουν οι κανονισμοί. Η μέση γόμα είχε την καλύτερη απόδοση σε μεγαλύτερη απόσταση.

FORMULA 3

Ο Γάλλος Sami Meguetounif (Trident) τερμάτισε πρώτος στον κυρίως αγώνα στην Ίμολα. Εξασφάλισε έτσι την παρθενική του νίκη στη F3 της FIA, εκκινώντας από την τρίτη θέση του grid. Ο Oliver Goethe προηγήθηκε στο μέσο του αγώνα, αλλά ο οδηγός της Campos Racing δεν κατάφερε να επαναλάβει τη νίκη που πέτυχε στον αγώνα Sprint. Τερματίζοντας τρίτος, ο Leonardo Fornaroli (Trident) προηγείται τώρα στο πρωτάθλημα οδηγών: ο Ιταλός έχει 52 βαθμούς, τρεις περισσότερους από τον Luke Browning και επτά περισσότερους από τους Dino Beganovic και Gabriele Minì.

Όσο για την απόδοση των ελαστικών, όπως αναμενόταν, η πτώση απόδοσης ήταν ένας παράγοντας στον αγώνα, με την μερική αποκόλληση να εκδηλώνεται πριν από το μέσο της διαδρομής. Το κλειδί της επιτυχίας για τους πρωτοπόρους ήταν στην πραγματικότητα η ικανότητά τους να διαχειριστούν την απόδοση των ελαστικών, στους πρώτους γύρους, ώστε να μπορούν να πιέσουν και να παλέψουν ακόμη και στους τελευταίους γύρους.

H ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ F1

Το Ευρωπαϊκό σκέλος της σεζόν της Formula 1 συνεχίζεται αυτή τη εβδομάδα με έναν ακόμα κλασικό αγώνα, το Grand Prix του Μονακό (26/5). Όπως στην Ίμολα, οι δύο υποστηρικτικές κατηγορίες Formula 2 και Formula 3, θα αγωνιστούν και στους δρόμους του Μόντε Κάρλο.

Λαμπερά εγκαίνια στη Θεσσαλονίκη CFMOTO & ROYAL ENFIELD – ΕΡΜΙΔΗΣ

Η επιχείρηση ΕΡΜΙΔΗΣ ΜΟΤΟ στη Θεσσαλονίκη έχει γράψει ιστορία πολλών δεκαετιών και συνεχίζει την δυναμική πορεία της μετά από την πλήρη ανανέωση της.

Με αφορμή την πρόσφατη ανακαίνιση των καταστημάτων της, αποφάσισε να ξανασυστηθει εγκαινιάζοντας και επίσημα πλέον την συνεργασία της με την MUVUS AE. Η αντιπροσώπευση της CFMOTO και της Royal Enfield αποτελούν τον βασικό άξονα της επιτυχημένης συνεργασίας που σηματοδότησε την νέα εποχή της ΕΡΜΙΔΗΣ ΜΟΤΟ.

Τα επίσημα εγκαίνια έγιναν την Παρασκευή 17 Μαΐου και εξελίχθηκαν σε μία λαμπερή γιορτή για τους φίλους των δύο τροχών. Ο αριθμός των φίλων της μοτοσυκλέτας που τίμησαν με την παρουσία τους την οικογένεια Ερμίδη ήταν εξαιρετικά μεγάλος. Αυτό που μας εντυπωσίασε ήταν η συνύπαρξη ιστορικών προσωπικοτήτων του χώρου παράλληλα με το νέο αίμα των δύο τροχών. Γνωστοί επιχειρηματίες και εργαζόμενοι στον χώρο της μοτοσυκλέτα, παλιοί και νέοι αγωνιζόμενοι, εραστές του χώρου και φίλοι της επιχείρησης, ήταν εκεί!

Από τις 6:00 το απόγευμα άρχισε να δημιουργείται ένα ήπιο κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Λεωφόρο Κ. Καραμανλή από την συνεχόμενη προσέλευση κόσμου. Άλλοι για λίγο, άλλοι για πολύ, σταμάτησαν, ευχήθηκαν καλές δουλειές και είδαν όλα τα νέα μοντέλα της CFMOTO και της Royal Enfield. Όσοι είχαν περισσότερο χρόνο, δοκίμασαν το φαγητό και τα cocktail από την πολύ trendy καντίνα που ήταν εκεί για τις ανάγκες της εκδήλωσης.

44ο Ολυμπιακό Ράλλυ 2024: Συγκλονιστικό φινάλε!

Συγκλονιστική ήταν η εξέλιξη του 44ου Ολυμπιακού Ράλλυ με την κορυφή να αλλάζει πολλές φορές χέρια και τους Κύπριους Πέτρο Παντελή-Πάμπο Λαό με Renault Clio Rally3 να φεύγουν τελικά νικητές από τον Πύργο! Χαρακτηριστικό του αγώνα, που φέτος συμπλήρωσε 50 χρόνια ζωής, ήταν ο έντονος συναγωνισμός που κράτησε το ενδιαφέρον των πολυάριθμων θεατών ζωντανό έως το τέλος του καθώς και η σκληρότητά του που οδήγησε αρκετά πληρώματα στην εγκατάλειψη.

Το πλήρωμα από τη Μεγαλόνησο των Παντελή-Λαού δεν πίεσε από την αρχή του αγώνα, οδήγησε με κατάλληλη στρατηγική και όταν είδε δύο από τους διεκδικητές της νίκης να τίθενται εκτός συνέχειας, εξαπέλυσε επίθεση, ανέβασε ρυθμό και κατάφερε να «κλέψει» τη νίκη μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή του 44ου Ολυμπιακού Ράλλυ, οδηγώντας στο όριο. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Πρωταθλητή Κύπρου του 2019 σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Οι Γιώργος Αμούτζας-Ηλίας Παναγιωτούνης τερμάτισαν στη δεύτερη θέση, εντυπωσιάζοντας και αυτοί με τα περάσματά τους. Το πλήρωμα του Ford Fiesta Rally3 βρέθηκε να προηγείται στα μισά του αγώνα, ωστόσο δεν άντεξε στην πίεση των νικητών, υποκύπτοντας στο τέλος. Μάλιστα, το δίδυμο έκοψε ρυθμό σε σημείο που είχε έξοδο ένα προπορευόμενο όχημα στην τελευταία ειδική, ωστόσο οι αγωνοδίκες έκριναν πως η καθυστέρηση ήταν μικρή, γεγονός που δεν επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός που συνδύασαν ταχύτητα με θέαμα. Έχοντας ένα Renault Clio Rally3 στα χέρια τους, καρδιοχτύπησαν στην Ειδική Διαδρομή Αλφειούσα, καθώς σε μια φουρκέτα τούμπαραν το αγωνιστικό, τραυματίζοντάς το ελαφρά. Κατάφεραν, όμως, να φτάσουν στο σέρβις, επισκεύασαν το γαλλικό όπλο και έφυγαν χαμογελαστοί από τον Πύργο.

Δύο εκ των φαβορί για τη νίκη εγκατέλειψαν νωρίς την προσπάθειά τους σε έναν αγώνα που αποδείχθηκε «σιδεροφάγος». Ο 4 φορές νικητής του αγώνα, Ιωάννης Παπαδημητρίου με τον Χρήστο Κουζιώνη στο δεξί μπάκετ, κέρδισε τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές και βρέθηκε από νωρίς στην κορυφή του αγώνα. Ωστόσο, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, καθώς στην Αλφειούσα έσπασε το ψαλίδι του Skoda Fabia RS Rally2, εγκαταλείποντας την προσπάθειά τους για δεύτερη συνεχή χρονιά στον Πύργο. Έξοδο είχαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης (Skoda Fabia Rally2 Evo) και αυτοί στην Αλφειούσα, με αποτέλεσμα να μην ολοκληρώσουν τον αγώνα τους, στην επιστροφή του οδηγού σε Ολυμπιακό Ράλλυ, έπειτα από 16 χρόνια. 

Στην τέταρτη θέση τερμάτισαν στο 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, οι οποίοι δυσκολεύτηκαν στις ειδικές διαδρομές της Ηλείας. Το πλήρωμα του μπλε Ford Fiesta Rally3 κέρδισε μία ειδική διαδρομή, έφτασε μέχρι την τρίτη θέση, ωστόσο στη συνέχεια υποχώρησε, συλλέγοντας, με αυτό τον τρόπο, πολύτιμους βαθμούς τόσο για το πρωτάθλημα, όσο και για το νεοσύστατο θεσμό του Rally3. «Σκούρα» τα βρήκαν στην πρώτη τους επίσκεψη στα χώματα της Ηλείας οι Ιταλοί Max Rendina-Emanuele Inglesi, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση με το Skoda Fabia R5, χωρίς να απειλήσουν τους προπορευόμενους και έπεται συνέχεια για το Ιταλικό πλήρωμα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Τα μαθήματα συνεχίστηκαν και στον Πύργο για τον 24χρονο “Flandy”, ο οποίος έχοντας τον πολύπειρο Denis Giraudet στο δεξί μπάκετ του Ford Fiesta Rally3 τερμάτισε στην έκτη θέση του αγώνα. Έβδομοι γενικής και πρώτοι στη Ν βρέθηκαν οι τοπικοί Αργύρης Τσούλος-Πάνος Σπυρογιάννης με Mitsubishi Lancer Evo IX οι οποίοι αν και ξεκίνησαν μουδιασμένα, στη συνέχεια σκαρφάλωσαν αρκετές θέσεις στην κατάταξη, σε μια κατηγορία που σημαδεύτηκε από αρκετές εγκαταλείψεις. Αν και βρέθηκαν να προηγούνται στην κατηγορία στα μισά του αγώνα, οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Δημήτρης Πανούτσος στην δεύτερή τους απόπειρα με τετρακίνητο, τραυμάτισαν το Mitsubishi Lancer Evo IX που οδηγούσαν και περιορίστηκαν στη δεύτερη θέση στην κατηγορία.

Ανατροπή είχαμε στο τέλος και στην F2! Κι ενώ όλα έδειχναν πως το δίδυμο των Πανίκου Πολυκάρπου-Γιώργου Βότση θα πετύχαινε εύκολα άλλη μια νίκη φέτος στο πρωτάθλημα, το πλήρωμα του Peugeot 208 Rally4 βρέθηκε εκτός δρόμου στην τελευταία, μάλιστα, ειδική διαδρομή, «γκρεμίζοντας» ότι είχε χτίσει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, οι Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας (Peugeot 208 R2) βρέθηκαν να «παλεύουν» στην τελευταία ειδική διαδρομή με τους Χρύσο Παντελή-Βασίλη Κούγια (Peugeot 208 R2) για τη νίκη στην κατηγορία. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι τοπικοί Αγγελόπουλος-Δίπλας που επικράτησαν και στην C5, οι οποίοι τα έδωσαν όλα για όλα στο τέλος, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τόσο στην F2 όσο και στη C5, τους Παντελή-Κούγια. Το βάθρο στην F2 και στη C5 συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Παλαιοκώστας-Ανδρέας Βίγκος με τον οδηγό να δείχνει σημάδια βελτίωσης στο τρίτο ράλλυ της καριέρας του, οδηγώντας ένα Peugeot 208 Rally4. Ξεσήκωσαν τα πλήθη με τα περάσματά τους με το πισωκίνητο Toyota Starlet οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς και ανταμείφθηκαν με την πρώτη θέση στην κατηγορία F2 E και στη C4. Τους ακολούθησαν τόσο στην F2 E όσο και στη C4 οι Γιώργος Μανέτας-Ανδρέας Αδαμόπουλος που έκαναν έναν απροβλημάτιστο αγώνα με την Toyota Corolla AE111. Την τριάδα των δύο κατηγοριών συμπλήρωσαν οι τοπικοί Αναστάσιος Αναστασόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος που αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα με την Toyota Corolla AE92 και δεν μπόρεσαν να παλέψουν όσο θα ήθελαν για κάτι καλύτερο. Στην τρίτη θέση της Ν τερμάτισαν οι Ανάργυρος Λυμπέρης-Ηλίας Καραγκούνης με Subaru Impreza N12 που αντιμετώπισαν κλατάρισμα στο τέλος.

Στη C6, οι Στέφανος Γιόκαρης-Γιώργος Μουρτζούκος οδήγησαν εντυπωσιακά το Toyota Starlet EP91, ανέβηκαν στην κορυφή της κατηγορίας από νωρίς και πέτυχαν άλλη μια νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Αθόρυβοι, αλλά αποτελεσματικοί οι Αθανάσιος Πατέας-Βασίλης Παναγόπουλος τα πήγαν περίφημα στην πρώτη συμμετοχή του οδηγού σε Ολυμπιακό Ράλλυ, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση της C6, με ένα Toyota Starlet EP91. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Διονύσης Κατέβας-Σπύρος Αποστολόπουλος με Toyota Yaris. Αν και βρέθηκαν να προηγούνται από νωρίς οι Τάκης Μιχαλόπουλος-Παντελής Τζαβάρας, αντιμετώπισαν στη συνέχεια πρόβλημα με το χειρόφρενο του Toyota Yaris που οδηγούσαν και υποχώρησαν στην κατάταξη. Στην κατηγορία C3 επικράτησαν οι Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας οδηγώντας έξυπνα το πισωκίνητο Ford Escort MKII. Οι θεαματικοί Αναστάσιος Τσαγκαράκης-Στάθης Κουφωλιάς (BMW E30) τερμάτισαν πίσω τους, αφήνοντας τους Παναγιώτη Μπρη-Γιώργο Μικελόπουλο  (Ford Escort MKII) στην τρίτη θέση. 

Στα Ιστορικά, πρώτευσαν οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Παύλος Βοτζάκης (Ford Escort MKI), αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Σάββα Τζιλαβή-Γιώργο Δημόπουλο (Ford Escort MKI). Οι επικεφαλής μέχρι τα μισά του αγώνα, Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς (Lancia Delta HF 4WD) έφυγαν άπραγοι για άλλη μια χρονιά από τον Πύργο, εγκαταλείποντας την προσπάθειά τους από διαρροή λαδιού.

Το επετειακό 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ αποδείχτηκε ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα αρκετά πληρώματα να μην καταφέρουν να ανεβούν στη ράμπα του τερματισμού στην Κεντρική Πλατεία Πύργου. Εκτός των προαναφερθέντων, δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Γιώργος Φιλιππίδης-Craig Drew εγκαταλείποντας στην τελευταία ειδική διαδρομή από κρεμαγιέρα. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo, βέβαια, είχε χάσει από νωρίς τις όποιες ελπίδες είχε για νίκη στον Πύργο, καθώς δέχτηκε 5λεπτη ποινή για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων. Έξοδο στην τελευταία διαδρομή είχαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου (Renault Clio Rally3), οι οποίοι είχαν ωραία μάχη καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally3. Εκτός δρόμου στην Αλφειούσα βρέθηκαν και οι Νίκος Βιγκόπουλος-Νίκος Ζακχαίος με Renault Clio Rally3, όπως επίσης και οι μέχρι εκείνη τη στιγμή επικεφαλής της Ν, Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo IX). Ένα πρόβλημα στη μετάδοση του Mitsubishi Lancer Evo IX στέρησε τη δυνατότητα στους Ντίνο Τζέμο-Νίκο Πετρόπουλο να παλέψουν για τη νίκη στη Ν, θέτοντάς τους νωρίς εκτός αγώνα. Από έξοδο δεν τερμάτισαν τον αγώνα οι Ηλίας και Δημήτρης Τσετσώνης (Subaru Impreza N12), ενώ από την ίδια αιτία τέθηκαν εκτός αγώνα οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος-Ανδρέας Βασιλόπουλος (MG ZR 160) κι ενώ ήταν στην κορυφή της C3. Μια διαρροή καυσίμου στο Ford Escort MKII στέρησε τη δυνατότητα στους Γιώργο Ρήγα-Ιωάννη Γεωργιάδη να τερματίσουν στο 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ, ενώ προβλήματα στα ηλεκτρικά του Toyota Yaris ανάγκασε τους Ιωάννη Κασίμη-Χρυσούλα Δικοπούλου σε εγκατάλειψη. Άδοξα ολοκληρώθηκε ο αγώνας για τους Ιωάννη Αθανασόπουλο-Ιωάννη Κουζούλη που τούμπαραν το Toyota Yaris δύο ειδικές πριν το τέλος.

Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Συνδιοργανωτές ήταν η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), η Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Στο πλευρό των διοργανωτών βρέθηκαν ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων και ο Δήμος Ζαχάρως. Θεσμικοί υποστηρικτές ήταν το Επιμελητήριο Ηλείας, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου, Ερμής και η Δημοτική Επιχείρηση Πύργου Α.Ε. ΟΤΑ.

H Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ) θέλει να ευχαριστήσει όλους τους αγωνιζόμενους που έλαβαν μέρος στο επετειακό 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ και να ανανεώσει το ραντεβού της για την επόμενη χρονιά!

Νικητές Κατηγοριών

Rally3: Πέτρος Παντελή/Πάμπος Λαός – Renault Clio Rally3

F2: Αντώνης Αγγελόπουλος/Χρήστος Δίπλας – Peugeot 208 R2

F2 E: Αντώνης Δημόπουλος/Ευθύμιος Σκαλτσάς – Toyota Starlet

N: Αργύρης Τσούλος/Πάνος Σπυρογιάννης – Mitsubishi Lancer Evo IX

C1: Max Rendina/Emanuele Inglesi – Skoda Fabia R5

C2: Πέτρος Παντελή/Πάμπος Λαός – Renault Clio Rally3

C3: Γιώργος Χατζηγάκης/Ιωάννης Τόλιας – Ford Escort MKII

C4: Αντώνης Δημόπουλος/Ευθύμιος Σκαλτσάς – Toyota Starlet

C5: Αντώνης Αγγελόπουλος/Χρήστος Δίπλας – Peugeot 208 R2

C6: Στέφανος Γιόκαρης/Γιώργος Μουρτζούκος – Toyota Starlet EP91

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα 24-26 Μαΐου 

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street Long Jump που διοργανώνεται την Τρίτη 21 Μαΐου 2024 στην κεντρική πλατεία της Καλαμάτας. 

Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να θαυμάσουν από κοντά το ολοκαίνουριο αμιγώς ηλεκτρικό EX30, το μικρότερο SUV της Volvo το οποίο θα βρίσκεται στην κεντρική πλατεία της Καλαμάτας το διάστημα 20-21/5. 

Με αφορμή αυτό το αθλητικό γεγονός, το διάστημα 24 έως και τις 26 Μαΐου 2024, η Volvo Saracakis διοργανώνει ένα ξεχωριστό Open Test Drive Event στην παραλία της Καλαμάτας και συγκεκριμένα στην Πλατεία Τελωνείου. 

Οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της περιοχής θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την εντυπωσιακή γκάμα μοντέλων της Volvo (EX30, C40, XC60, XC90) απολαμβάνοντας την κορυφαία τεχνολογία και την ασύγκριτη πολυτέλεια που προσφέρουν τα οχήματα της. 

Η Volvo Saracakis προσκαλεί όλους να συμμετάσχουν σε αυτήν τη μοναδική εκδήλωση και να ανακαλύψουν από κοντά την ποιότητα και την καινοτομία που συνοδεύουν κάθε μοντέλο της μάρκας. 

Οι άνθρωποι της Volvo Saracakis θα είναι στη διάθεση των επισκεπτών για να απαντήσουν σε ερωτήσεις και να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες κάθε οχήματος. 

Μη χάσετε αυτήν την ευκαιρία να ζήσετε την εμπειρία της Volvo από κοντά! 

Ελάτε να δοκιμάσετε τα μοντέλα που έχουν κατακτήσει την εμπιστοσύνη και τον θαυμασμό των οδηγών παγκοσμίως. 

Διάρκεια Test Drive Event: 24 – 26 Μαΐου
Τοποθεσία: Παραλία Καλαμάτας (Πλατεία τελωνείου)
Επικοινωνία: Volvo Saracakis Τηλ: 210 – 3483550
Email: sales-volvo@saracakis.gr
https://www.volvo-saracakis.gr

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μηνιαίο μίσθωμα μόλις 199€ τον μήνα ή εναλλακτικά με μηδενική προκαταβολή

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των συμπαγών crossover οχημάτων και ταυτόχρονα την ιδανική πρόταση για εκείνους που επιθυμούν να μισθώσουν το πιο προηγμένο σε τεχνολογίες και πιο οικονομικό σε κατανάλωση μοντέλο στην κατηγορία στην ελληνική αγορά. 

Σημείο αναφοράς για την υψηλή απόδοση και την απαράμιλλη οικονομία που εξασφαλίζουν όλες οι εκδόσεις του Ford Puma είναι ο προηγμένος βενζινοκινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid της Ford, ο οποίος ενσωματώνει στάνταρ ένα εξαιρετικά αποδοτικό ήπια υβριδικό σύστημα το οποίο λειτουργεί με τάση 48V. Αυτός ο κινητήρας με τους τρεις κυλίνδρους και το σύστημα υπερτροφοδότησης είναι διαθέσιμος σε πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις με μέγιστη ισχύ 125 PS ή 155PS, καταναλώνοντας συγχρόνως μόλις 4,8 λιτ./100 χλμ., ενώ ιδιαίτερα περιορισμένες είναι και οι εκπομπές ρύπων, οι οποίες ανέρχονται από μόλις 122 gr CO2/km, ώστε όλοι οι πελάτες του συμπαγούς crossover να απολαμβάνουν ταυτόχρονα ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο σε καθημερινή βάση. 

Για όσους αναζητούν ακόμα περισσότερη άνεση και ευκολία στην οδήγηση, αλλά και ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων στη σπορ οδήγηση, χωρίς απώλεια ροπής και συμβιβασμούς σε επιδόσεις, εκτός από το εύχρηστο, μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο, το Ford Puma είναι διαθέσιμο για μίσθωση και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift, το οποίο διαθέτει 7 σχέσεις.

Μίσθωση από μόλις 199€ τον μήνα ή μηδενική προκαταβολή με τα νέα προγράμματα μίσθωσης της Ford Lease

Τα νέα προγράμματα μίσθωσης που προσφέρει σήμερα η Ford Lease για την άμεση απόκτηση του Ford Puma στην Ελλάδα προσφέρουν μοναδική ευελιξία στους πελάτες, σε συνδυασμό με τους πλέον ευνοϊκούς όρους. 

Συγκεκριμένα, αν αναζητάτε το χαμηλότερο μηνιαίο μίσθωμα, η Ford Lease προσφέρει το Ford Puma από μόλις 199€* τον μήνα, ή εναλλακτικά με μηδενική προκαταβολή*.

Ό,τι κι αν επιλέξετε, η απόκτηση της έκδοσης του Ford Puma που επιθυμείτε μπορεί τώρα να γίνει δική σας γρήγορα και εύκολα με τα νέα προγράμματα χρηματοδοτικής μίσθωσης της Ford Lease.

Περισσότερες πληροφορίες για το νέο Ford Puma θα βρείτε εδώ

Διαμορφώστε το δικό σας Ford Puma εδώ.

Η Hyundai Ελλάς στο ThinkBiz Academy 2024

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στα τέλη Απριλίου 2024, στον εμβληματικό χώρο της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, το διήμερο πολυσυνέδριο του ThinkBiz Academy 2024: Unravelling the Unknown. Το μοναδικό διήμερο πολυσυνέδριο επιχειρηματικότητας του ThinkBiz για 8η συνεχή χρονιά, το πιο «fun» πολυσυνέδριο επιχειρηματικότητας από νέους για νέους, πιο ανανεωμένο από ποτέ, προσέφερε στους συμμετέχοντες μια ξεχωριστή εμπειρία ξετυλίγοντας το κουβάρι του αγνώστου με ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία. Δύο παράλληλα stages, πάνω από 30 ομιλητές και trainers, ένα ειδικά διαμορφωμένο Career Agora, μοναδικά workshops και πολλές εξωτερικές δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν με πολύ μεγάλη επιτυχία κατά τη διάρκεια του διημέρου.

Η Hyundai Ελλάς, μέλος του Ομίλου Autohellas (Major Sponsor του ThinkBiz Academy 2024),  στήριξε τη διοργάνωση του ThinkBiz Academy 2024 και με τη συνδρομή του κ. Κώστα Στεφανή (Δημοσιογράφος – Μέλος του Hyundai Hellas Rally Team 2022) ανέδειξαν την αναγκαιότητα της μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων και της σωστής χρήσης των καινοτόμων συστημάτων ασφαλείας και συνδεσιμότητας των οχημάτων. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο κ. Στεφανής αφηγούμενος σημαντικές στιγμές της καριέρας του έκανε σαφές στους νεαρούς συμμετέχοντες πόσο σημαντικό είναι να διαθέτουν σωστή αντίληψη και ικανότητες να διαχειριστούν το ρίσκο της οδήγησης σε πρακτικό επίπεδο, την αξία της σωστής εκτίμησης των συνθηκών του δρόμου, καθώς και των δυνατοτήτων των σύγχρονων αυτοκινήτων όπως το Hyundai i10 που αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο στην κατηγορία του διαθέτοντας μια σειρά από έξυπνες τεχνολογίες, το κορυφαίο σύστημα συνδεσιμότητας και τηλεματικής Bluelink® της Hyundai που αναβαθμίζει συνολικά την εμπειρία οδήγησης μέσω της απόλυτης σύνδεσης του οδηγού με το αυτοκίνητό του καθώς και κορυφαία χαρακτηριστικά ασφάλειας, άνεσης και πρακτικότητας.

Παράλληλα, η Hyundai Ελλάς σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο της Τεχνόπολης παρουσίασε το Hyundai i10 στους συμμετέχοντες φοιτητές στο forum δίνοντάς τους και τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε έναν καινοτόμο διαγωνισμό δημιουργίας περιεχομένου. Ανάμεσα στις πολυάριθμες συμμετοχές, αυτή που ξεχώρισε για την πρωτοτυπία, τη δημιουργικότητα και την απήχηση στο κοινό βραβεύθηκε μετά το τέλος της διοργάνωσης και ο νικητής θα απολαύσει ένα διήμερο στο Ναύπλιο για δύο άτομα με το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης, το Hyundai i10!