Με το γενικό ποσοστό της επί της πανελλαδικής αγοράς στο 7,5% και το ποσοστό λιανικής στο 10,3% κινείται η αγορά του αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη κατά την τρέχουσα χρονιά. Αν και αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά στο τομέα αυτό στη χώρα μας, εν τούτοις είχε κυριολεκτικά καταρρεύσει κατά τη διάρκεια της σκληρής οικονομικής κρίσης. Τώρα δείχνει δειλά-δειλά να ξαναβρίσκει το χαμένο της βηματισμό.
Τον περασμένο Νοέμβριο ταξινομήθηκαν στη Θεσσαλονίκη 562 οχήματα, εκ των οποίων τα 460 ήταν λιανικές πωλήσεις και τα 102 εταιρικές πωλήσεις (ποσοστό 18%). Αντίστοιχα κατά τον Νοέμβριο της περασμένης χρονιάς είχαν ταξινομηθεί συνολικά 505 οχήματα, εκ των οποίων τα 415 ήταν λιανικές πωλήσεις και τα 90 εταιρικές (ποσοστό 18%).

Οι συνολικές ταξινομήσεις κατά το τρέχον 11μηνο της φετινής χρονιάς ταξινομήθηκαν συνολικά 7.622 οχήματα, έναντι 6.623 του περσινού αντίστοιχου Νοεμβρίου.
Το βάρος της αγοράς της Θεσσαλονίκης, έναντι της πανελλαδικής αγοράς, ποικίλει αναλόγως των τομέων της. Έτσι το γενικό της σύνολο φτάνει στο 7,5%, ενώ στον τομέα λιανικής βρίσκεται στο αισιόδοξο 10,3%, στις εταιρικές πωλήσεις στο 3,3% και στα ελαφρά επαγγελματικά στο 5,7%.
Πιο αναλυτικά οι ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2019 ήταν:
Toyota |
84 |
14,9% |
Opel |
47 |
8,4% |
Hyundai |
46 |
8,2% |
VW |
43 |
7,7% |
Citroen |
36 |
6,4% |
Mercedes |
34 |
6,0% |
Skoda |
30 |
5,3% |
Peugeot |
26 |
4,6% |
Ford |
25 |
4,4% |
Kia |
23 |
4,1% |
Suzuki |
22 |
3,9% |
Nissan |
21 |
5,7% |
BMW |
21 |
3,7% |
Volvo |
16 |
2,8% |
Seat |
16 |
2,7% |
Fiat |
13 |
2,3% |
Renault |
12 |
2,1% |
Audi |
11 |
2,0% |
Mitsubishi |
07 |
1,2% |
Honda |
5 |
0,9% |
Dacia |
5 |
0,9% |
Jeep |
5 |
0,9% |
Porsche |
4 |
0,7% |
Mini |
4 |
0,7% |
Smart |
3 |
0,5% |
Alfa Romeo |
2 |
0,4% |
Mazda |
1 |
0,2% |