Η Michelin κατευθύνεται στη Valencia, όπου πέφτει η αυλαία με το 19ο γύρο της αγωνιστικής σεζόν, στον αγώνα Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana.
Η πίστα της Valencia καθιερωμένα φιλοξενεί τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Είναι η μοναδική πίστα που μοιάζει με κλειστό στάδιο, παρέχοντας μοναδική θέα από τις επιβλητικές κερκίδες της, όπου οι επισκέπτες απολαμβάνουν τον έντονο συναγωνισμό στις κλειστές στροφές της πίστας. Η συγκεκριμένη πίστα αποτελεί μία από τις τρεις πίστες του πρωταθλήματος, όπου λόγω της ιδιόμορφης σχεδίασης της, απαιτεί τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά MICHELIN Power Slick με μείγματα γόμας ασύμμετρης σχεδίασης και για τους δύο τροχούς.
Η πίστα των 4.005χλμ. της Valencia έχει αριστερόστροφη φορά και περιλαμβάνει εννέα αριστερές και πέντε δεξιές στροφές. Συνεπώς, τα ελαστικά πατάνε για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα στις άκρες τους και για το λόγο αυτό απαιτούν ιδιαίτερη κατασκευή. Τα συγκεκριμένα ελαστικά θα είναι διαθέσιμα σε μαλακό μείγμα γόμας, μεσαίο και σκληρό και για τους δυο τροχούς, όλα ασύμμετρης σχεδίασης , όπως στο Sachsenring and το Phillip Island και θα φέρουν πιο σκληρό μείγμα γόμας στην αριστερή πλευρά του πέλματος, για να ανταπεξέλθουν στο στρες που παρουσιάζεται στην αντίστοιχη πλευρά του ελαστικού λόγω των εννέα αριστερών στροφών.
Λόγω της εποχής, καθώς ο αγώνας διεξάγεται στα μέσα του Νοεμβρίου, είναι πολύ πιθανόν η Michelin να έρθει αντιμέτωπη με συνθήκες βροχής. Συνεπώς, θα υπάρχουν διαθέσιμα τα ελαστικά MICHELIN Power Rain, με στόχο να τονώσουν την εμπιστοσύνη των οδηγών για να μπορέσουν να πιέσουν τα όρια τους σε περίπτωση βροχής. Θα είναι διαθέσιμα σε μαλακό και μεσαίο μείγμα γόμας και για τους δύο τροχούς, τα δε πίσω ελαστικά θα είναι ασύμμετρης σχεδίασης με σκληρότερο μείγμα γόμας στην αριστερή πλευρά του πέλματος.
Η έναρξη των αγώνων θα γίνει την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου με τα δυο σκέλη των ελεύθερων δοκιμών. Περισσότερες δοκιμές θα διεξαχθούν την επόμενη ημέρα πριν ξεκινήσουν οι κατατακτήριες του απογεύματος που θα καθορίσουν τη θέση των αναβατών στη σχάρα της εκκίνησης. Η εκκίνηση του 19ου γύρου της σεζόν για τον αγώνα των 27 γύρων, είναι προγραμματισμένη να γίνει στις 14:00 το μεσημέρι (τοπική ώρα) την Κυριακή 17 Νοεμβρίου.
Ο συγκεκριμένος αγώνας αποτελεί άλλη μία μεγάλη πρόκληση για το τεχνικό επιτελείο της Michelin, καθώς στον ίδιο αγώνα θα πραγματοποιηθεί και ο τελευταίος διπλός αγώνας του πρωταθλήματος FIM Enel MotoE™ World Cup. Στο συγκεκριμένο αγώνα θα ανακηρυχθεί ο πρώτος νικητής της κατηγορίας FIM Enel MotoE World Cup, από τους 18 αναβάτες που συμμετέχουν με τις μοτοσικλέτες της ‘Energica Ego Corsa’, όπου όλες είναι εφοδιασμένες με τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά MICHELIN Slick MotoE.
Οι αναβάτες θα κάνουν δύο αγώνες, το Σάββατο και την Κυριακή. Οι ελεύθερες δοκιμές για τη συγκεκριμένη κατηγορία θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη, ενώ την Παρασκευή θα διεξαχθούν οι κατατακτήριες δοκιμές E-Pole, που θα καθορίσουν τη θέση των αναβατών στη σχάρα της εκκίνησης και για τους δύο αγώνες. Τα ελαστικά MICHELIN Slick MotoE έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις συγκεκριμένες ηλεκτροκίνητες μοτοσικλέτες και θα είναι διαθέσιμα σε ένα μείγμα γόμας – σε μεσαίο μείγμα γόμας για τον μπροστινό τροχό και σε μαλακό μείγμα γόμας για τον πίσω τροχό. Τα συγκεκριμένα ελαστικά είναι συμμετρικής σχεδίασης. Σε περίπτωση βροχής θα υπάρχουν διαθέσιμα τα αντίστοιχα συμμετρικά MICHELIN Power Rain σε μαλακό μείγμα γόμας για τον εμπρός τροχό και σε έξτρα μαλακό μείγμα γόμας για τον πίσω.
Η έναρξη του αγώνα του Σαββάτου έχει προγραμματιστεί να γίνει στις 16:15 (τοπική ώρα), ενώ της Κυριακής θα πραγματοποιηθεί το πρωί στις 10:05 (τοπική ώρα). Οι δύο αγώνες θα έχουν διάρκεια 7 γύρων και λόγω της μικρής βαθμολογικής διαφοράς που υπάρχει μεταξύ των πρώτων αναβατών (μέσα σε 49 βαθμούς βρίσκονται 12 πρώτοι αναβάτες) η κατάκτηση του τίτλου αποτελεί ακόμη ανοιχτό παιγνίδι. Ο πρώτος νικητής του FIM Enel MotoE World Cup, θα είναι και πρώτος με ελαστικά της Γαλλικής εταιρείας. Περισσότερες δοκιμές θα ακολουθήσουν την Τρίτη και την Τετάρτη από τις ομάδες των MotoGP στο πλαίσιο προετοιμασίας τους για τη σεζόν του 2020.
Piero Taramasso – Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:
«Η πίστα της Valencia είναι ξεχωριστή, καθώς μοιάζει με κλειστό στάδιο και αποτελεί ακόμα ένα εντατικό πεδίο δοκιμών για τα ελαστικά μας, τόσο λόγω της σχεδίασής της όσο και της εποχής που διεξάγεται ο συγκεκριμένος αγώνας. Οι καιρικές συνθήκες είναι πιθανό να είναι ιδανικές για την εποχή του Νοεμβρίου ωστόσο, μπορεί να είναι αρκετά ψυχρές τα πρωινά. Συνεπώς χρειάζεται ένα μείγμα γόμας που να έρχεται άμεσα στη θερμοκρασία λειτουργίας, και να έχει καλές επιδόσεις όταν αυξηθεί αργότερα η θερμοκρασία στην πίστα για να αντεπεξέλθει στις απανωτές στροφές της.
Η θερμοκρασία στην αριστερή πλευρά του πέλματος του ελαστικού δεν προλαβαίνει να πέσει σχεδόν καθόλου, καθώς η μοτοσικλέτα παραμένει πλαγιασμένη για περισσότερο χρονικό διάστημα από αυτή την πλευρά κατά τη διάρκεια ενός γύρου. Συνεπώς, η ασύμμετρη σχεδίαση του ελαστικού έγινε με μεγάλη προσοχή και λεπτομέρεια για να καλύψει αυτές τις απαιτήσεις. Ο συγκεκριμένος αγώνας μπορεί να είναι ο τελευταίος της χρονιάς, ωστόσο έχει μεγάλη σημασία για εμάς.
Επιπλέον, θα έχουμε τον πρώτο νικητή στην κατηγορία MotoE World Cup. Τέλος, ο αγώνας αυτός θα σημάνει την έναρξη των εργασιών για τη σεζόν του 2020, αφού θα ακολουθήσουν οι προγραμματισμένες δοκιμές των δύο ημερών».