Η 3η γενιά i20, αποκλειστικά με 5πορτο αμάξωμα, εξακολουθεί και παραμένει value for money, έχει μια υπέροχη σιλουέτα, διαθέτει κορυφαία τεχνολογία ασφάλειας και συνδεσιμότητας, όπως και εξηλεκτρισμένους κινητήρες.
Η εξωτερική του αισθητική χαρακτηρίζεται επιθετική με τη μεγάλη γρίλια εμπρός, τα έντονα νεύρα, με τις ανάγλυφες πόρτες στο πλάι και τα πίσω καλοσχεδιασμένα φώτα. Διατηρεί το μήκος των 4,04 μ. με το μεταξόνιο να φτάνει τώρα στα 2,58 μ. το πλάτος του να αυξάνεται κατά 30 χιλ. ενώ η οροφή του να βρίσκεται 24 χιλ. χαμηλότερα.
Και το εσωτερικό του δείχνει πολύ δουλεμένο, είναι όμορφο και λειτουργικό, με τα του να είναι σκληρά, αλλά να ικανοποιούν σε κάθε περίπτωση. Με πολύ καλή εργονομία, με υπέροχη συναρμογή και πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, σίγουρα θα ικανοποιήσει τον υποψήφιο αγοραστή του.
Θα παραμείνουμε στον χαρακτηριστικό ψηφιακό πίνακα οργάνων του, των 10,25 ιντσών, όπου ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, αλλάζει χρώμα. Πιο δίπλα, η 8 ιντσών οθόνη του infotainment προσφέρει εύκολο χειρισμό.
Η θέση οδήγησης, τα καθίσματα τόσο εμπρός όσο και πίσω παρέχουν πολύ ικανοποιητικούς χώρους. Ο χώρος αποσκευών του στην έκδοση της δοκιμής μας, την ήπια υβριδική φτάνει τα 262 λίτρα, διότι από κάτω βρίσκεται η μπαταρία του. Να σημειώσουμε την πολύ καλή ηχομόνωση του η οποία εξασφαλίζει ευχάριστα και ξεκούραστα ταξίδια.
Τώρα ο γνωστός μας 3κύλινδρος κινητήρας 1.0Τ- GDi διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, με ηλεκτροκινητήρα τύπου μίζας (BISG), με ισχύ 100 σαν το συγκεκριμένο της δοκιμής μας και με DCT κιβώτιο 7 σχέσεων.
Ασφαλώς συνεχίζει να διατίθεται στο μοντέλο και η συμβατική έκδοση με ισχύ 100 ίππων, με 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο (DCT), όπως και ο ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος 1,2 ΜΡΙ των 84 ίππων.
Με πολύ καλή λειτουργία ο κινητήρας, παρουσιάζει ένα ομοιόμορφο σύνολο. Οι αλλαγές στο κιβώτιο είναι πολύ ομαλές, διευκολύνοντας είτε σε κίνηση στην πόλη, είτε στον ανοιχτό δρόμο.
Από πλευράς κατανάλωσης η εταιρεία αναφέρει ότι το ήπιο υβριδικό σύστημα εξοικονομεί έως 4% καύσιμο ή 0,2 λιτ/100 χλμ. Στο μικτό κύκλο οδήγησης εμείς κινηθήκαμε με μέση κατανάλωση 6,8 λιτ/100 χλμ.
Μας άρεσε πολύ η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία δεν ενοχλεί στην καθημερινή οδήγηση της πόλης. Αποτέλεσμα είναι να είναι εξαιρετικά περιορισμένες οι κλίσεις του αμαξώματος, να υπάρχει ευελιξία και σιγουριά. Ειδικότερα στο πρόγραμμα Sport τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο ευχάριστα οδηγικά. Τα άλλα δύο οδηγικά του προγράμματα είναι τα Comfort και Eco.
Με πολύ προσεγμένα επίπεδα εξοπλισμού θα το βρείτε για την έκδοση Exclusive από 15.790€ για τη χειροκίνητη έκδοση και €16.890 για την αυτόματη έκδοση.
Το νέο Hyundai i20 εξακολουθεί να παραμένει ένα value for money μοντέλο, το οποίο διαθέτει πολύ καλούς χώρους για την κατηγορία του, υψηλό επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, εξαιρετική οδική συμπεριφορά και προσιτή τιμή.