Η νέα δέκατη γενιά του Honda Civic sedan είναι ένα νέο, σπορ τετράθυρο compact μοντέλο και η έκδοση 1.5 VTEC Turbo είναιι άμεσα διαθέσιμη στην Ελληνική αγορά σε τρεις εκδόσεις:
Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo Comfort 26.650€
Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo Elegance MT 28.070€
Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo Elegance CVT 30.250€
και καλύπτεται με 5 χρόνια δωρεάν service, 5 χρόνια εγγύηση, και 5 χρόνια οδική βοήθεια.
Με νέες αναρτήσεις
Νέα ανάρτηση, ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους και η αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος χαρίζουν στην νέα γενιά Civic πολύ καλά χαρακτηριστικά συμπεριφοράς. Το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι τοποθετημένο σε νέα θέση, και το πάτωμα είναι χαμηλότερο συγκριτικά με του προηγούμενου μοντέλου. Οι αλλαγές αυτές επιτρέπουν επίσης την τοποθέτηση της θέσης οδήγησης πιο κοντά στο δρόμο με hip point (σημείο ύψους γοφών) 20 mm χαμηλότερα, στοιχείο που δημιουργεί μία πιο σπορ αίσθηση.
Μπροστά, η εμπρός ανάρτηση με γόνατα MacPherson και κάτω βραχίονες προσφέρει υψηλή πλευρική ακαμψία για γραμμική απόκριση, και χαμηλή διαμήκη ακαμψία για βελτιστοποιημένη απορρόφηση κραδασμών. Το σύστημα διεύθυνσης – Κρεμαγιέρα με δύο πινιόν και μεταβλητή, ηλεκτρική υποβοήθηση είναι ειδικά ρυθμισμένο για το τετράθυρο μοντέλο, κάτι που φαίνεται στην οδηγική συμπεριφορά του. Το σύστημα δύο πινιόν εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο 2016 Civic Type R hatchback υψηλών επιδόσεων.
Η πληροφόρηση (feedback) από το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) είναι βελτιωμένη χάρη στην προσπάθεια της ομάδας εξέλιξης να πετύχει άμεση απόκριση, ακριβή κατευθυντικότητα, ομαλή λειτουργία και μία αίσθηση ασφαλούς πρόβλεψης. Η κρεμαγιέρα δύο λόγων υποπολλαπλασιασμού προσφέρει σταθερή απόκριση γύρω από το κέντρο και πιο ομαλή απόκριση σε μεγαλύτερες γωνίες.
Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας της Honda – Agile Handling Assist (AHA) είναι ειδικά ρυθμισμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά σε συνάρτηση με την κατάσταση των δρόμων και τα οδηγικά στυλ. Προσφέρει έξυπνη, διακριτική επέμβαση για μεγαλύτερη ασφάλεια και πιο ομαλή, πιο προβλέψιμη συμπεριφορά στις χαμηλές και υψηλές ταχύτητες και σε αργούς ή γρήγορους ελιγμούς διεύθυνσης.
Νέος βενζινοκινητήρας 1.5-L VTEC TURBO
Το νέο Civic είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που διατίθεται με τον υπερτροφοδοτούμενο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5L της Honda. Ο νέος VTEC TURBO είναι σχεδιασμένος πρώτο και κύριο για να προσφέρει τις δυναμικές επιδόσεις που υποστηρίζουν τον ενθουσιώδη και σπορ χαρακτήρα του νέου Civic. Ο νέος κινητήρας θα συνδυάζεται είτε με ένα νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο CVT.
Με άμεσο ψεκασμό, συμπαγή υπερτροφοδότη μονής εισαγωγής και χαμηλής αδράνειας, ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου πίεσης υπερπλήρωσης (wastegate), τεχνολογίες Ηλεκτρονικά ελεγχόμενου Μεταβλητού Χρονισμού & Βύθισης Βαλβίδων – Variable Timing & Lift Electronic Control (VTEC) και Διπλού Μεταβλητού Ελέγχου Χρονισμού Dual-Variable Timing Control (VTC), το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο έχει σχεδιαστεί για να αποδίδει την ισχύ και τη ροπή μεγαλύτερων κινητήρων. Έτσι ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5-L VTEC TURBO παράγει μέγιστη ισχύ 182 PS (134 kW) στις 5.500 σ.α.λ. (στις 6.000 σ.αλ.με CVT). Με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο, η μέγιστη ροπή των 240 Nm παράγεται μεταξύ 1.900 σ.α.λ. και 5.000 σ.α.λ. ενώ με το CVT, η ροπή των 220 Nm αποδίδεται μεταξύ 1.700 σ.α.λ. και 5.500 σ.α.λ.
Ευρύχωρο & πρακτικό
Το νέο Civic είναι πιο ευρύχωρο από το προηγούμενο μοντέλο για οδηγό και επιβάτες.
Πίσω από τα διαιρούμενα 60:40 πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 519 L, είναι 20,8% μεγαλύτερη από το προηγούμενο μοντέλο. Το χαμηλό σκαλοπάτι φόρτωσης και το φαρδύ άνοιγμα συνδυάζονται με ένα επίπεδο πάτωμα και ένα 20,6% μεγαλύτερο άνοιγμα ανάμεσα στα καθίσματα, διευκολύνοντας τη φόρτωση και μεταφορά αντικειμένων μεγάλου βάρους, πλάτους και μήκους.