Η Honda κοιτάζει το μέλλον σήμερα στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο, αποκαλύπτοντας δύο νέα concepts ηλεκτρικών οχημάτων και ένα πρωτοποριακό νέο concept κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Concepts μοντέλα EV FUN Concept
Το EV FUN Concept είναι το πρώτο sport μοντέλο ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της Honda. Προσφέρει απόδοση ισοδύναμη με μια μοτοσυκλέτα μέσου μεγέθους με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2025. Εκτός από το υψηλό επίπεδο χειρισμού που η Honda έχει καλλιεργήσει σε δεκαετίες εξέλιξης, το EV FUN Concept προσφέρει την ήσυχη, απαλλαγμένη από κραδασμούς οδήγηση που είναι εφικτή μόνο με ηλεκτρική ισχύ – σε ένα εύχρηστο, γυμνό σχήμα μοτοσυκλέτας με μια κομψή, φουτουριστική σχεδιαστική γλώσσα.
Αναπτυγμένο με την εφαρμογή της τεχνογνωσίας και των τεχνολογιών που καλλιεργήθηκαν στα αυτοκίνητα και τα προϊόντα ενέργειας της Honda, η μπαταρία του EV FUN Concept είναι συμβατή με τον γρήγορο φορτιστή CCS2 (το ίδιο πρότυπο που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα) και έχει αναπτυχθεί για να βρει την βέλτιστη ισορροπία μεταξύ χαμηλού βάρους και γρήγορης φόρτισης. Θα προσφέρει αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων.
EV Urban Concept
Το EV Urban Concept είναι ένα ηλεκτρικό μοντέλο που ενσαρκώνει το όραμα της Honda για την αστική ηλεκτρική κινητικότητα, με το λειτουργικό του σχεδιασμό, τις συνδεδεμένες τεχνολογίες και την μπαταρία που έχει αναπτυχθεί εσωτερικά από την εταιρεία. Εκπροσωπεί το όραμα της κοντινής μελλοντικής κινητικότητας που συνεργάζεται και συντονίζεται με τους ανθρώπους και την κοινωνία μέσω του βασικού και εκλεπτυσμένου στυλ του και του διαισθητικού συστήματος (HMI), ενώ υπόσχεται νέες εμπειρίες που δημιουργούνται από τη συγχώνευση του λογισμικού και του υλικού. Στόχος της Honda είναι να ανοίξει την ελευθερία της κινητικότητας σε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες και να επεκτείνει τις δυνατότητες της κινητικότητας για κάθε πελάτη ξεχωριστά.
V3 κινητήρας εσωτερικής καύσης concept
Στην EICMA 2024 παρουσιάζεται επίσης ένα νέο concept κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) υψηλής απόδοσης και υψηλής αποδοτικότητας, το οποίο αναπτύσσεται για μοτοσυκλέτες με μεγαλύτερου κυβισμού. Σχεδιασμένος για να είναι εξαιρετικά λεπτός και συμπαγής, ο υδρόψυκτος κινητήρας V3 των 75° διαθέτει τον πρώτο στον κόσμο ηλεκτρικό συμπιεστή για μοτοσυκλέτες, ο οποίος είναι ικανός να ελέγχει τη συμπίεση του εισερχόμενου αέρα ανεξαρτήτως στροφών του κινητήρα, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να παρέχεται υψηλή ροπή απόκρισης σε όλο το φάσμα των στροφών. Επιπλέον, ο ηλεκτρικός συμπιεστής επιτρέπει υψηλό βαθμό ελευθερίας στη διάταξη όλων των εξαρτημάτων στον περιορισμένο χώρο που υπάρχει σε μια μοτοσυκλέτα, καθώς και αποδοτική κεντροποίηση της μάζας.
CUV e:
Το ολοκαίνουργιο CUV e: γίνεται η δεύτερη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda που επιβεβαιώνεται για μαζική παραγωγή στην Ευρώπη, μετά την εισαγωγή του ηλεκτρικού μοτοποδηλάτου EM1 e: το 2024. Το CUV σημαίνει Clean Urban Vehicle (Καθαρό Αστικό Όχημα), και το CUV e: προσφέρει οδήγηση χωρίς εκπομπές, με χειρισμό και απόδοση παρόμοια με ένα σκούτερ 125cc με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE).
Τροφοδοτείται από δύο εναλλάξιμες μπαταρίες Honda Mobile Power Pack e:, έχει αυτονομία άνω των 70 χιλιομέτρων και είναι εξοπλισμένο με μια εκτενή λίστα προδιαγραφών: επιλογή μεταξύ οθόνης 5 ιντσών ή πλήρως συνδεδεμένης (μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync Duo) 7-ιντσών TFT οθόνης, πλήρη φωτισμό LED, θύρα USB-C, τρία προγράμματα οδήγησης και υποβοήθηση οπισθοπορείας (Reverse Assist).