Η Daimler Trucks θέτει το πρώτο εντελώς ηλεκτρικό φορτηγό σε παραγωγή – το FUSO eCanter. Η UPS είναι ο πρώτος εταιρικός πελάτης στις ΗΠΑ, ενώ το πλήρως ηλεκτρικό FUSO eCanter θα μειώσει τη στάθμη θορύβου που προκαλείται από τις εντός πόλεων διανομές και θα βοηθήσει τις μεγαλουπόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, να επιτύχουν τους κλιματικούς στόχους τους.
Η Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation, μέλος της Daimler Trucks, γιόρτασε στη Νέα Υόρκη την παγκόσμια παρουσίαση του FUSO eCanter. Το FUSO eCanter είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό, ελαφρύ φορτηγό παραγωγής και θα παραδοθεί σε πελάτες στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και την Ιαπωνία εντός του έτους. Η εταιρεία σχεδιάζει να παραδώσει 500 φορτηγά αυτής της γενιάς σε πελάτες μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Μεγάλης κλίμακας παραγωγή προγραμματίζεται να ξεκινήσει το 2019.
Τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά
Στην παγκόσμια παρουσίαση, η FUSO ανακοίνωσε επίσης σήμερα τον πρώτο εταιρικό πελάτη της εταιρείας στις ΗΠΑ για το eCanter: Η UPS θα χρησιμοποιεί φορτηγά μηδενικών εκπομπών επιδιώκοντας να κάνει τον στόλο της πιο βιώσιμο. Σε συνεργασία με το γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα Νέας Υόρκης, η FUSO παρέχει επίσης φορτηγά μηδενικών εκπομπών τοπικά σε γνωστές μη κυβερνητικές οργανώσεις με έδρα τη Νέα Υόρκη, όπως: Wildlife Conservation Society, New York Botanical Garden, Habitat for Humanity New York City, και Big Reuse Brooklyn.
Με 100 χλμ. αυτονομία
Το εξολοκλήρου ηλεκτρικό ελαφρύ φορτηγό αποτελεί την απάντηση της εταιρείας στην ανάγκη του κοινού για ένα αθόρυβο φορτηγό μηδενικών ρύπων στις συνεχώς αυξανόμενες διανομές εντός των πόλεων. Εκτός από φιλικό προς το περιβάλλον, το φορτηγό είναι επίσης αποδοτικό και οικονομικό για τους χρήστες, όπως έχουν ήδη αποδείξει οι δοκιμές πελατών στην Ευρώπη. Το FUSO eCanter έχει αυτονομία 100 χιλιομέτρων και χωρητικότητα φορτίου 3,5 τόνων – ανάλογα με το αμάξωμα και τη χρήση. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του οχήματος περιλαμβάνει έξι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης 420 V και 13,8 kWh η καθεμία. Σε σύγκριση με ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο φορτηγό, προσφέρει εξοικονόμηση λειτουργικών εξόδων έως και 1.000 ευρώ ανά 10.000 χιλιόμετρα.
Μια λύση που ετοιμαζόταν χρόνια
Η παρουσίαση του νέου FUSO eCanter είναι μία επανάσταση που ετοιμαζόταν χρόνια: Στην Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων στο Ανόβερο της Γερμανίας το 2010, η FUSO παρουσίασε το πρωτότυπο ενός ηλεκτρικού Canter E-Cell, που οδήγησε σε περιορισμένη παραγωγή για δοκιμές το 2014. Το FUSO eCanter έχει επωφεληθεί από την εκτενή εμπειρία που προσέφεραν οι δοκιμές πελατών, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στην Πορτογαλία και τη Γερμανία σε οχήματα περιορισμένης παραγωγής μεταξύ 2014 και 2017.
Το Μάιο του 2017, ανακοινώθηκε ο πρώτος εταιρικός πελάτης της για τα νέα φορτηγά σειράς παραγωγής στην Ιαπωνία. Η Seven-Eleven Co. Ltd. θα συμπεριλάβει στον στόλο της 25 φορτηγά eCanter. Μετά την αποκάλυψη του πρώτου σταθμού φόρτισης στην Ιαπωνία και την έναρξη παραγωγής στο εργοστάσιο OEM στην Πορτογαλία, η εκδήλωση για την παγκόσμια παρουσίαση υπογραμμίζει τη δέσμευση τόσο της FUSO όσο και της πολιτείας της Νέας Υόρκης να αναπτύσσουν και να υιοθετούν βιώσιμες και αξιόπιστες λύσεις μεταφορών προς όφελος της κοινωνίας και του πλανήτη.
Με τη διάθεση του eCanter και την καθιέρωση ηλεκτρικών φορτηγών, η FUSO θα επωφεληθεί επίσης από τη συσσωρευμένη γνώση των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται η Daimler, όπως η Mercedes-Benz Energy – προμηθευτής τοπικής αποθήκευσης ενέργειας, η ChargePoint – προμηθευτής δικτύου σημείων φόρτισης, και, όπως μόλις ανακοινώθηκε, η StoreDot – μία εταιρεία που αναπτύσσει τεχνολογία υπερταχείας φόρτισης μπαταριών.
Στην Πορτογαλία η παραγωγή του
Μετά από χρόνια ερευνών και εντατικών δοκιμών από πελάτες, το FUSO eCanter θα ενταχθεί πλήρως στη γραμμή παραγωγής του συμβατικού φορτηγού Fuso Canter. Τον προηγούμενο Ιούλιο, η εταιρεία γιόρτασε την έναρξη παραγωγής του eCanter στο Τραμαγκάλ της Πορτογαλίας. Το εργοστάσιο παραγωγής θα συναρμολογεί όλα τα οχήματα eCanter για τις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Η πορτογαλική κυβέρνηση υποστηρίζει διαρκώς την ανάπτυξη του eCanter από τα πρώιμα στάδιά του το 2010 έως σήμερα και θα συνεχίσει και στο μέλλον.