spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣΗ παγκοσμιοποίηση της CUPRA

Η παγκοσμιοποίηση της CUPRA

Η παγκοσμιοποίηση της CUPRA
  • Η Αυστραλία είναι μία στρατηγική αγορά για την επέκταση της μάρκας
  • Στόχος της μάρκας είναι να φτάσει σε μερίδιο πάνω από 5% στην εκεί αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μακροπρόθεσμα
  • Η αντισυμβατική μάρκα λανσάρει τρία αυτοκίνητα στην αγορά: CUPRA Leon, CUPRA Ateca και CUPRA Formentor
  • Η CUPRA εγκαινίασε επίσημα το πρώτο της CUPRA City Garage στο Σίδνεϋ. Μέχρι το 2023 έχουν προγραμματιστεί να ανοίξουν 15 σημεία πώλησης στη χώρα.

Τα φιλόδοξα σχέδια της CUPRA να επεκτείνει τη διεθνή παρουσία της και να γίνει μια παγκόσμια μάρκα αποκτούν νέα δυναμική καθώς ξεκινάει τη δραστηριότητά της στην Αυστραλία, αποδεικνύοντας ότι το πνεύμα της αντισυμβατικής μάρκας δεν γνωρίζει όρια αποστάσεων.

Σήμερα η CUPRA εγκαινίασε το πρώτο City Garage, που βρίσκεται στην καρδιά της κεντρικής επιχειρηματικής περιοχής του Σίδνεϋ. Το City Garage θα ανοίξει για το κοινό τις επόμενες ημέρες και για να γιορτάσει αυτό το ορόσημο, η CUPRA οργάνωσε μια εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν ΜΜΕ και τοπικοί φορείς.

«Η ώθησή μας να επεκτείνουμε την CUPRA στον κόσμο δεν σταματάει ποτέ. Πηγαίνοντας στην Αυστραλία, κάνουμε το πρώτο σημαντικό βήμα στην παγκοσμιοποίησή μας.» δήλωσε ο Wayne Griffiths CEO της CUPRA. «Η Αυστραλία είναι μία στρατηγική παγκόσμια αγορά για την επέκτασή μας. Η στρατηγική μας εδώ είναι να ξεκινήσουμε με την ανάπτυξη της μάρκας και να ξεκινήσουμε την προϊόντική μας επίθεση με τα Ateca, Leon και Formentor. Το Born θα φτάσει το 2023 και θα ακολουθήσουν οι νέοι μας ήρωες, τα Terramar, Tavascan και UrbanRebel από το 2025. Θέλουμε να είμαστε μία μάρκα σχετική για το κοινό, με ωραία αυτοκίνητα και επιθυμητή που θα συνδυάζει τις ηλεκτρικές και σπορ επιδόσεις. Φιλοδοξία μας είναι να φτάσουμε πάνω από 5% μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των ηλεκτρικών μακροπρόθεσμα.»

Ο στόχος της μάρκας στην Αυστραλία είναι να τετραπλασιάσει τις ετήσιες πωλήσεις από 1.600 οχήματα το 2022, σε 7.000 οχήματα το 2025.

Από το λανσάρισμα της CUPRA το 2018, η μάρκα αύξησε τον παγκόσμιο κύκλο εργασιών της από €430 εκατομμύρια σε σχεδόν €2,2 δισεκατομμύρια το 2021.

CUPRAs-globalization-takes-major-step-with-Australian-launch_02_HQ

Πρώτη φάση: ανάπτυξη της μάρκας και λανσάρισμα της επιθετικής προϊοντικής πολιτικής

Η Αυστραλία θα είναι η πρώτη 100% αγορά της CUPRA που θα εφαρμοστεί ένα σύστημα διανομής agency model και η πρώτη που θα προσφέρει ένα πλήρες ψηφιακό customer journey μέσω μίας End-to-End πλατφόρμας. Θα λανσάρει ταυτόχρονα τρία αυτοκίνητα στην αγορά της Αυστραλίας: τα CUPRA Ateca, CUPRA Leon και CUPRA Formentor.

Τα οχήματα θα ενισχυθούν από μία ευρεία γκάμα κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων plug-in hybrid (e-HYBRID), προσφέροντας το μείγμα συναισθημάτων που ενσωματώνει η CUPRA.

Η CUPRA θα λανσάρει επίσης το CUPRA Born. Το 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο που αποδεικνύει ότι η ηλεκτροκίνηση και οι επιδόσεις είναι ένας τέλειος συνδυασμός και ότι τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να είναι διασκεδαστικά και σέξι. Οι παραγγελίες για το μοντέλο αυτό θα ξεκινήσουν το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και οι παραδόσεις αναμένονται το πρώτο τρίμηνο του 2023.

«Η CUPRA θα είναι η μάρκα επιδόσεων της Αυστραλίας και θα απευθύνεται σε αυτούς που αγαπούν την οδήγηση και τη σχεδίαση. Θα είμαστε από τις πρώτες ευρωπαϊκές μάρκες που θα προσφέρουμε στους Αυστραλούς ηλεκτρικά οχήματα Plugin Hybridδήλωσε ο Ben Wilks, Director της CUPRA Αυστραλίας. «Οι περισσότερες από 11.000 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος και οι πωλήσεις των Launch Edition είναι μία αξιοσημείωτη ανταπόκριση σε μία μάρκα που είναι εντελώς νέα στην Αυστραλία. Ανυπομονούμε να λανσάρουμε το CUPRA Born, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας στην αγορά στις αρχές του 2023.»

Από το 2025, η δεύτερη επιθετική προϊοντική πολιτική της CUPRA θα ξεκινήσει με το λανσάρισμα των Terramar, Tavascan, και UrbanRebel.

CUPRAs-globalization-takes-major-step-with-Australian-launch_05_HQ

CUPRA City Garage στο Σίδνεϋ: το 7ο στον κόσμο

Μεταξύ εκείνων που παρευρέθηκαν στα εγκαίνια του CUPRA City Garage ήταν ο Αυστραλός τερματοφύλακας της εθνικής ομάδας Andrew Redmayne και η μελλοντική σταρ της Commonwealth Bank Matildas Jada Whyman. Η CUPRA είναι αφοσιωμένη στο ποδόσφαιρο στην Αυστραλία και πρόσφατα ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τους Socceroos και Commonwealth Bank Matildas.

Το CUPRA City Garage είναι κάτι περισσότερο από ένα εμβληματικό κατάστημα. Είναι ένας συναρπαστικός χώρος για την περαιτέρω δημιουργία του κόσμου της CUPRA από κοινού με τους φίλους της μάρκας. Τοποθετημένο σε μία από τις πιο εμβληματικές συνοικίες της πόλης, ο σχεδιασμός του είναι εμπνευσμένος από τα φυσικά τοπία της Μεσογείου και της Αυστραλίας. Μεταξύ των χαρακτηριστικών του είναι ένα artwall που δημιουργήθηκε από τον Chris Princic, έργο του οποίου εμφανίζεται σε πολλά άλλα CUPRA City Garages. Το CUPRA City Garage του Σίδνεϋ είναι το 7ο City Garage μετά την πόλη του Μεξικό, το Αμβούργο, το Μόναχο, το Μιλάνο, τη Λισαβόνα και το Ρότερνταμ.

Η CUPRA θα είναι παρούσα σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Αυστραλίας, με 9 σημεία πώλησης από τον Αύγουστο. Στόχος της μάρκας είναι να φτάσει τα 15 σημεία πωλήσεων το 2023.

Η CUPRA είναι μια αντισυμβατική μάρκα, που συνδυάζει το συναίσθημα, την ηλεκτροκίνηση και τις επιδόσεις, για να εμπνεύσει τον κόσμο από την Βαρκελώνη. Λανσαρίστηκε ως ανεξάρτητη μάρκα το 2018, έχει την εταιρική της έδρα και το εργαστήριο των αγωνιστικών της αυτοκινήτων στο Martorell (Βαρκελώνη), καθώς και ένα δίκτυο εξειδικευμένων σημείων πώλησης σε όλο τον κόσμο.

Το 2021, η CUPRA διατήρησε την ανοδική της πορεία, τριπλασιάζοντας τις πωλήσεις της με 80.000 πωληθέντα οχήματα, βασισμένη στην επιτυχία του CUPRA Formentor. Η CUPRA αποδεικνύει ότι ο εξηλεκτρισμός και το sportiness συνδυάζονται τέλεια και το 2022 επέκτεινε την γκάμα του CUPRA Born, του πρώτου 100% ηλεκτρικού μοντέλου της, με επιπλέον επιλογές μπαταρίας, καθώς και με τις πιο δυνατές εκδόσεις e-Boost. Παρουσιάστηκε επίσης μια συλλεκτική έκδοση περιορισμένης παραγωγής του CUPRA Formentor VZ5. Το CUPRA Tavascan το δεύτερο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας καθώς και το CUPRA Terramar, το εξηλεκτρισμένο σπορ SUV που αποτίει φόρο τιμής στην πίστα Terramar όπου όλα ξεκίνησαν για την CUPRA, θα λανσαριστούν το 2024, ενώ το 2025 θα ακολουθήσει το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της μάρκας, εμπνευσμένο από το CUPRA UrbanRebel concept.

H CUPRA είναι επίσημος automotive and mobility partner της FC Barcelona, premium χορηγός του World Padel Tour καθώς και επίσημος χορηγός του eSports Club Finetwork KOI. Συνεργάζεται με εταιρείες όπως η Primavera Sound και η De Antonio Yachts και έχει δημιουργήσει το δικό της CUPRA Lifestyle universe. H CUPRA Tribe είναι μια ομάδα πρεσβευτών των αξιών της μάρκας που επιθυμούν να οδηγούν τις αλλαγές. Ανάμεσά τους είναι ο street artist TV Boy, οι χρυσοί Ολυμπιονίκες Adam Peaty, Melvin Richardson και Saul Craviotto, o Γερμανός τερματοφύλακας Marc ter Stegen, καθώς και η βραβευμένη με το Ballon d’Or και Best FIFA ποδοσφαιρίστρια Alexia Putellas.

 

 

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO