spot_img
HomeAUTOBYD ATTO 2 DM-i & Comfort | Product release

BYD ATTO 2 DM-i & Comfort | Product release

BYD ATTO 2 Comfort:

Από τότε που λανσαρίστηκε, στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, το ATTO 2 έχει αναδειχθεί σε ιδιαίτερα δημοφιλή επιλογή μεταξύ των Ευρωπαίων πελατών που αναζητούν ένα compact SUV με πρακτικότητα οικογενειακού αυτοκινήτου. Το ATTO 2 Comfort εξελίσσει περαιτέρω αυτά τα χαρακτηριστικά, προσφέροντας σχεδόν 120 επιπλέον χιλιόμετρα αυτονομίας (WLTP) και ταχύτερη φόρτιση DC, η οποία μειώνει τον χρόνο επαναφόρτισης από 30% στο 80% σε μόλις 19 λεπτά.

Η εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD, Stella Li, δήλωσε: «Το ATTO 2 είναι ήδη ένα εξαιρετικά ευέλικτο αυτοκίνητο – συμπαγές για την πόλη, αλλά ταυτόχρονα αρκετά μεγάλο για την καθημερινή οικογενειακή χρήση. Το νέο ATTO 2 Comfort αξιοποιεί αυτές τις δυνατότητες, προσφέροντας αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα και ταχύτερη φόρτιση, κάνοντας τα μακρινά ταξίδια πέρα από τα όρια της πόλης πολύ πιο άνετα. Είμαστε βέβαιοι ότι ο συνδυασμός αυτών των χαρακτηριστικών θα κάνει το ATTO 2 ακόμα πιο ελκυστικό στους Ευρωπαίους πελάτες».

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑ 20kWh ΓΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 430KM 

Το ATTO 2 Comfort αξιοποιεί τις δυνατότητες της αρχιτεκτονικής e-Platform 3.0, η οποία αποτελεί την καρδιά όλων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας. Το όχημα είναι εξοπλισμένο με μπαταρία τύπου Blade Battery με ωφέλιμη χωρητικότητα 64,8 kWh – σχεδόν 20 kWh μεγαλύτερη από τις υπόλοιπες ηλεκτρικές εκδόσεις του ATTO 2. Ως αποτέλεσμα, προσφέρει εντυπωσιακή συνδυασμένη αυτονομία 430 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP και πάνω από 600 km αυτονομίας στην πόλη.  

Η μεγαλύτερη μπαταρία προσθέτει περίπου 150 κιλά στο βάρος του ATTO 2, ωστόσο ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει ισχύ 204 ίππων (150 kW) και ροπή 310 Nm, διασφαλίζει ότι το ATTO 2 Comfort διατηρεί τις επιδόσεις των υπόλοιπων εκδόσεων. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 km/h, ενώ η επιτάχυνση 0–100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα.

Το ATTO 2 Comfort πραγματοποιεί άλματα προόδου στις ταχύτητες φόρτισης, με αυξημένη ισχύ φόρτισης DC 155 kW, έναντι 65 kW προηγουμένως. Αυτό σημαίνει ότι, παρά την αισθητά μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας, το ATTO 2 Comfort είναι η έκδοση του μοντέλου με τον ταχύτερο χρόνο φόρτισης. Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε μόλις 25 λεπτά, ενώ η φόρτιση από 30% έως 80% ολοκληρώνεται σε 19 λεπτά – γεγονός που το καθιστά ακόμη πιο κατάλληλο για μακρινά ταξίδια.

Το νέο μοντέλο διαθέτει onboard τριφασικό φορτιστή AC 11 kW ως στάνταρ εξοπλισμό. Με αυτόν, η πλήρης φόρτιση από 0% έως 100% ολοκληρώνεται σε λίγο παραπάνω από επτά ώρες.

Όπως οι υπόλοιπες ηλεκτρικές εκδόσεις του ATTO 2, το ATTO 2 Comfort χρησιμοποιεί τη δομή Cell-to-Body, που ενσωματώνει τη μπαταρία στο πλαίσιο του οχήματος, με το άνω κάλυμμά της να λειτουργεί ως δάπεδο για την καμπίνα των επιβατών. Η δομή CTB, η οποία είναι μοναδική στη BYD και σε ολόκληρη την κατηγορία των compact SUV, προσφέρει βελτιωμένη διάταξη χώρων και εξαιρετικό επίπεδο ακαμψίας. Καθώς η μεγαλύτερη μπαταρία απαιτούσε περισσότερο χώρο, η έκδοση Comfort διαθέτει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αντί για ημιάκαμπτο άξονα που χρησιμοποιείται στις υπόλοιπες εκδόσεις του ATTO 2.

Η Blade Battery έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει κορυφαία ασφάλεια, αντοχή και απόδοση. Αποδεικνύεται όμως εξαιρετικά αποδοτική και σε χωροταξικό επίπεδο, με τις κυψέλες να τοποθετούνται απ’ ευθείας και να μην προστίθενται σε πολλαπλές μονάδες. Αυτό επιτρέπει την τοποθέτηση περισσότερων κυψελών στον ίδιο χώρο σε σχέση με μια συμβατική διάταξη. Επιπλέον, η Blade Battery χρησιμοποιεί φωσφορικό σίδηρο λιθίου (LFP) ως υλικό καθόδου. Η χημεία LFP εξασφαλίζει υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και ανθεκτικότητας σε σύγκριση με τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου, ενώ είναι επίσης 100% απαλλαγμένη από κοβάλτιο.

Οι μπαταρίες LFP είναι πιο ανθεκτικές σε ακραίες θερμοκρασίες, λιγότερο ευαίσθητες στις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας και μπορούν να αντέξουν περισσότερους κύκλους φόρτισης και εκφόρτισης χωρίς σχεδόν καμία απώλεια χωρητικότητας, γεγονός που τους εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Η κατασκευή της Blade Battery παρέχει κορυφαία ασφάλεια, καθώς υπερβαίνει τις απαιτήσεις της αυστηρής δοκιμής Nail Penetration Test – μιας απαιτητικής μεθόδου αξιολόγησης της θερμικής διαφυγής της μπαταρίας και προσομοίωσης των συνεπειών ενός σοβαρού τροχαίου ατυχήματος.

ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ SUV ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΓΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 

Το BYD ATTO 2 Comfort μοιράζεται τις ίδιες συμπαγείς διαστάσεις με τις άλλες δύο αμιγώς ηλεκτρικές, Active και Boost. Έχει μήκος 4.310mm, πλάτος 1.830mm και ύψος 1.675mm – επομένως το μήκος και το πλάτος του είναι μικρότερα κατά 145mm και 45mm αντίστοιχα από του ATTO 3. Το σχετικά μακρύ μεταξόνιο (2.620mm) υποστηρίζει τους διαθέσιμους χώρους της καμπίνας των επιβατών και εξασφαλίζει συγχρόνως κοντούς εμπρός και πίσω προβόλους ενισχύοντας την SUV εικόνα του αυτοκινήτου.

Το εμπρόσθιο τμήμα του οχήματος περιλαμβάνει κομψά ενσωματωμένους full-LED προβολείς και λεπτά φώτα ημέρας, προσδίδοντας στο ATTO 2 μια επιβλητική οπτική παρουσία. Ο μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει γωνίες με ακμές που προσφέρουν μια δυναμική εμφάνιση, μαζί με τα διακοσμητικά στοιχεία που βρίσκονται τοποθετημένα χαμηλά και τους κατακόρυφα διατεταγμένους αεραγωγούς (αεροκουρτίνες) στα άκρα, οι οποίοι με τη σειρά τους ενισχύουν την αποδοτικότητα.

Τα πλαϊνό τμήμα του ATTO 2 ξεχωρίζει για τις διακοσμητικές επενδύσεις χαμηλά, που συνοδεύονται από ιδιαίτερες λεπτομέρειες, προκειμένου να αναδειχτεί το ύψος του αυτοκινήτου, διατηρώντας παράλληλα την αίσθηση ευελιξίας. Η «αιωρούμενη» γραμμή της οροφής διακόπτεται από ένα χαρακτηριστικό στοιχείο στο χρώμα του αμαξώματος που συναντά τις γυάλινες επιφάνειες στην κολόνα C. Η συγκεκριμένη επιφάνεια περιλαμβάνει έντονες καμπύλες, οι οποίες προσδίδουν στο αυτοκίνητο μια αίσθηση ενέργειας σε συνδυασμό με τη δυναμική σχεδίαση των ζαντών αλουμινίου.

Στο πίσω μέρος, η χαρακτηριστική αεροτομή οροφής βρίσκεται πάνω από μια φωτεινή μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου συνδέοντας τα πίσω φώτα «κινέζικου κόμβου», τα οποία έχουν το σχήμα του αριθμού 8 καθώς και το Mobius Infinity Ring που συμβολίζει με τη σειρά του την ατελείωτη καλοτυχία. Ένας κυρτός πίσω προφυλακτήρας και επιπλέον σχεδιαστικά στοιχεία στην κάτω επένδυση ολοκληρώνουν τη σπορ εμφάνιση.

Μερικές διακριτές διαφορές εντοπίζονται μεταξύ της Comfort και των εκδόσεων Active και Boost: οι πλευρικοί αεραγωγοί στις μπροστινές πόρτες έχουν καταργηθεί, ενώ στο πορτμπαγκάζ υπάρχουν διαφορετικά σήματα, που περιλαμβάνουν το κεντρικά τοποθετημένο λογότυπο της BYD.   

ΕΥΡΥΧΩΡΗ ΚΑΜΠΙΝΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Το ATTO 2 Comfort διαθέτει μια ελαφρώς ανανεωμένη εσωτερική διαρρύθμιση συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις, ενώ η καμπίνα συνδυάζει κομψό σχεδιασμό και υλικά premium ποιότητας με ευρυχωρία και έξυπνα ενσωματωμένη τεχνολογία. 

Η αισθητική του εμπρός τμήματος του θαλάμου των επιβατών συνάδει με τη σχεδιαστική φιλοσοφία των εξωτερικών επιφανειών,  με τη σχεδίαση του ταμπλό να βασίζεται σε απλές, καθαρές γραμμές. Η καμπίνα διαθέτει επενδεδυμένες επιφάνειες σε όλα τα κύρια σημεία, εισάγοντας μια εκλεπτυσμένη αίσθηση στο B-segment. Περιλαμβάνει επίσης ενσωματωμένες χειρολαβές στις εμπρός και πίσω πόρτες, καθώς και στην κεντρική κονσόλα ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, ενισχύοντας την SUV εικόνα του αυτοκινήτου και δημιουργώντας μια αίσθηση συνοχής.

Το ATTO 2 Comfort προσφέρει ηλεκτρική ρύθμιση έξι κατευθύνσεων και για τα δύο μπροστινά καθίσματα — ένα ασυνήθιστο χαρακτηριστικό για την κατηγορία — καθώς και θέρμανση για τα καθίσματα και το τιμόνι.

Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει δύο ποτηροθήκες και ενσωματωμένο υποβραχιόνιο, το οποίο ανοίγει για να αποκαλύψει έναν από τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους. Ένα πάνελ ελέγχου διαθέτει φυσικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες, όπως το ξεθάμπωμα του παρμπρίζ και η ρύθμιση της έντασης του ηχοσυστήματος, καθώς και διακόπτη επιλογής προγραμμάτων οδήγησης – Eco, Normal, Sport και Snow – που εστιάζουν αντίστοιχα στην αποδοτικότητα, την καθημερινή οδήγηση, την απόκριση του γκαζιού και την ασφάλεια σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Η ατμόσφαιρα της καμπίνας των επιβατών αναβαθμίζεται χάρη στην πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία προσφέρει άφθονο φυσικό φως σε όλους τους επιβάτες. Η αρχιτεκτονική e-Platform 3.0 της BYD εξασφαλίζει ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο, γεγονός που εγγυάται ότι τα πίσω καθίσματα παραμένουν ιδιαίτερα λειτουργικά για οικογενειακή χρήση, με άφθονο χώρο για το κεφάλι και τα πόδια. Το ATTO 2 Comfort διαθέτει ένα επιπλέον τρίτο προσκέφαλο στο πίσω κάθισμα, καθιστώντας την πίσω καμπίνα πιο άνετη για τρεις επιβάτες. 

Το ATTO 2 Comfort διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών, με οθόνη αφής 12,8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Το λογισμικό προσφέρει υποστήριξη για εφαρμογές όπως Spotify, YouTube, Zoom και Amazon Music, και επιπλέον μπορεί να αναβαθμίζεται μέσω ασύρματων ενημερώσεων λογισμικού (OTA). Οι χρήστες μπορούν να φορτίζουν τις φορητές συσκευές τους μέσω πολλαπλών θυρών USB: δύο θύρες Type-C στο μπροστινό μέρος (60W και 18W) και δύο στο πίσω μέρος (18W), καθώς και βάση ασύρματης φόρτισης smartphone 50W στην κεντρική κονσόλα.

Όπως και σε άλλα μοντέλα της BYD, το ATTO 2 Comfort διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα φωνητικού ελέγχου. Μέσω της φράσης «Hi BYD», ο χρήστης μπορεί να ενεργοποιήσει πολλές βασικές λειτουργίες, όπως τη ρύθμιση της θέρμανσης και του εξαερισμού, ή ακόμη και το άνοιγμα και το κλείσιμο των ηλεκτρικών παραθύρων. Η τεχνογνωσία λογισμικού της BYD προσφέρει επιπλέον λειτουργίες multi-touch, που βελτιώνουν την ευκολία χρήσης της οθόνης infotainment. Ακόμη και όταν «τρέχει» Android Auto ή Apple CarPlay, με σάρωση προς τα πάνω και προς τα κάτω με τρία δάχτυλα μπορεί να ρυθμιστεί η θερμοκρασία της καμπίνας, ενώ με σάρωση από τη μία άκρη στην άλλη ρυθμίζεται η ταχύτητα του ανεμιστήρα εξαερισμού.

Οι διακριτικές αλλαγές στη διάταξη, σε σύγκριση με τις υπάρχουσες ηλεκτρικές εκδόσεις του ATTO 2, περιλαμβάνουν: την μεταφορά του επιλογέα ταχυτήτων από την κεντρική κονσόλα στην κολόνα του τιμονιού, την προσθήκη θήκης γυαλιών για τον οδηγό, το μεσαίο πίσω προσκέφαλο και το νέο σχεδιασμό των μπροστινών καθισμάτων με ρυθμιζόμενα προσκέφαλα.

Πέρα από την καμπίνα επιβατών, το ATTO 2 Comfort προσφέρει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις. Η χωρητικότητά του φτάνει τα 450 λίτρα, αρκετά για πολλές βαλίτσες ή για τα εβδομαδιαία ψώνια μιας οικογένειας. Η χωρητικότητα μπορεί να αυξηθεί σε 1.370 λίτρα όταν το αναδιπλούμενο διαιρούμενο πίσω κάθισμα είναι κατεβασμένο, δημιουργώντας ένα επίπεδο δάπεδο που διευκολύνει την τοποθέτηση ογκωδών αντικειμένων.

ΕΥΡΕΙΑ ΓΚΑΜΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΟΔΗΓΟΥ

Το ATTO 2 Comfort εμπλουτίζει τη λίστα βασικού εξοπλισμού των ηλεκτρικών ATTO 2. Διατίθεται με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, μεταλλικό χρώμα, φώτα LED εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους πλευρικούς καθρέπτες, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και φιμέ πίσω τζάμια. Η καμπίνα περιλαμβάνει μεγαλύτερη ισχύος θύρες USB και βάση ασύρματης φόρτισης, καθώς και επιπλέον βάσεις ISOFIX στο κάθισμα του συνοδηγού – πέρα από τα εξωτερικά πίσω καθίσματα.

Το Vehicle-to-Load (V2L) είναι επίσης στάνταρ, επιτρέποντας την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών με ισχύ έως 3,3 kW. Πρόκειται για μια λειτουργία σπάνια στην κατηγορία, που δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να συνδέουν τα πάντα, από φορητό υπολογιστή έως φορητό ψυγείο ή ψησταριά, για δουλειά ή ψυχαγωγία.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας έχει επίσης ενισχυθεί, με την προσθήκη ενός κεντρικού αερόσακου μπροστά, που συμπληρώνει τους αερόσακους του οδηγού, του συνοδηγού, των εμπρόσθιων πλαϊνών και τύπου κουρτίνας σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων προστασίας. Στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνονται: Σύστημα Παρακολούθησης Οδηγού (DMS), Προσαρμοζόμενο και Έξυπνο Σύστημα Ελέγχου Ταχύτητας (ACC/ICC), Έξυπνος Έλεγχος Ορίου Ταχύτητας, Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keep Assistant), Υποβοήθησης Αλλαγής Λωρίδας (LCA), Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSD), Προειδοποίηση Ανοίγματος Πόρτας (DOW), Αναγνώριση Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας (TSR), Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (AEB), Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης, Έλεγχος Κατάβασης, Προειδοποίηση Εμπρόσθιας και Οπίσθιας Σύγκρουσης (FCW, RCW) και Προειδοποίηση Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (RCTA) με Πέδηση Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (RTCB).

ΣΥΝΤΟΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ, ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ

Το BYD ATTO 2 Comfort θα είναι σύντομα διαθέσιμο για παραγγελία σε τιμές που θα ανακοινωθούν. Το νέο μοντέλο συνοδεύεται από το καθιερωμένο εκτενές πακέτο εγγύησης EV της BYD, που περιλαμβάνει εξαετή εγγύηση κατασκευαστή για το όχημα και οκταετή κάλυψη για το σύστημα κίνησης και την μπαταρία.

BYD ATTO 2 – Τεχνικές προδιαγραφές
ΧαρακτηριστικάActiveBoostComfort
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ mm)4.310/1.830/1.675
Βάρος (kg)1.5701.720
Μεταξόνιο (mm)2.620
Διάσταση τροχών (ίντσες)17
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα MacPherson
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξοναςΠολλαπλών συνδέσμων
Τύπος μετάδοσης κίνησηςΣτους εμπρός τροχούς
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS) (kW)177 (130)204 (150)
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)290310
Τύπος μπαταρίαςBYD Blade Battery (LFP) με τεχνολογία
Cell-to-Body (CTB)
Ονομαστική χωρητικότητα (kWh)45,164,8
Τελική ταχύτητα (km/h)160
Επιτάχυνση 0-100km/h (δλ.)7.9
Ηλεκτρική αυτονομία – WLTP Συνδυασμένη (km)312430
Ηλεκτρική αυτονομία – WLTP στην πόλη (km)463604
Χώρος αποσκευών (λίτρα, πίσω καθίσματα όρθια/αναδιπλωμένα)400/1.340450/1.370
Ισχύς φόρτισης (DC)65kW155kW
Ισχύς φόρτισης (AC)11kW (3-φασική)
Χρόνος φόρτισης DC (30-80%, ελάχ.)2819
Χρόνος φόρτισης DC (10-80%, ελάχ.)3725
Χρόνος φόρτισης AC
(11kW 3-φασική, 0-100%)
5,5 ώρες7,2 ώρες
Αντλία θερμότηταςΣτάνταρ
Λειτουργία V2L (3.3kW)Στάνταρ

BYD ATTO 2 DM-i:

Η επιτυχία του SEAL U DM-i, του κορυφαίου σε πωλήσεις plug-in υβριδικού μοντέλου σε πολλές σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές, επιβεβαιώνει τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της τεχνολογίας Super Hybrid DM. Η συγκεκριμένη τεχνολογία δίνει στο ATTO 2 DM-i τα εφόδια να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία των compact SUV, συνδυάζοντας μοναδικά την εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με πραγματική συνδυασμένη αυτονομία έως 1.000 km. Παράλληλα, επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν το βήμα προς την ηλεκτροκίνηση, με τη σιγουριά που προσφέρει η υβριδική υποστήριξη.

Η εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD, Stella Li, δήλωσε: «Η τεχνολογία Super Hybrid με DM αποτελεί το ιδανικό πρώτο βήμα για τους πελάτες που θέλουν να βιώσουν την εμπειρία οδήγησης ενός ηλεκτρικού οχήματος χωρίς το άγχος της αυτονομίας. Με το BYD ATTO 2 DM-i, μεταφέρουμε αυτά τα πλεονεκτήματα στην κατηγορία των compact SUV, δημιουργώντας μια ξεχωριστή πρόταση. Ο συνδυασμός αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας και μεγάλης αυτονομίας σε πραγματικές συνθήκες, καθιστά το αυτοκίνητο μοναδικό στην κατηγορία του, κάτι που μόνο εμείς μπορούμε να προσφέρουμε. Μπορείτε να καταλάβετε τι εννοούμε όταν λέμε: δεν είναι απλά ένα αυτοκίνητο, είναι ένα BYD!»

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΣΤΥΛ SUV ΣΕ COMPACT ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Το BYD ATTO 2 DM-i συνδυάζει τα αναγνωρίσιμα στοιχεία σχεδίασης ενός SUV με συμπαγείς διαστάσεις. Το μήκος του είναι 4.330 mm (20 mm μεγαλύτερο από το αμιγώς ηλεκτρικό ATTO 2), το πλάτος του είναι 1.830 mm και το ύψος 1.675 mm. Το σχετικά μακρύ μεταξόνιο (2.620 mm) υποστηρίζει την ευρυχωρία στην καμπίνα των επιβατών και εξασφαλίζει συγχρόνως κοντούς εμπρός και πίσω προβόλους ενισχύοντας την SUV εικόνα του αυτοκινήτου.

Το εμπρόσθιο τμήμα του οχήματος περιλαμβάνει κομψά ενσωματωμένους full-LED προβολείς και λεπτά φώτα ημέρας, προσδίδοντας στο ATTO 2 DM-i μια επιβλητική οπτική παρουσία. Ο μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει γωνίες με ακμές που προσφέρουν μια δυναμική εμφάνιση, μαζί με τα διακοσμητικά στοιχεία που βρίσκονται τοποθετημένα χαμηλά και τους κατακόρυφα διατεταγμένους αεραγωγούς (αεροκουρτίνες) στα άκρα, οι οποίοι με τη σειρά τους ενισχύουν την αποδοτικότητα.

Τα πλαϊνό τμήμα του ATTO 2 ξεχωρίζει για τις διακοσμητικές επενδύσεις χαμηλά, που συνοδεύονται από ιδιαίτερες λεπτομέρειες, προκειμένου να αναδειχτεί το ύψος του αυτοκινήτου, διατηρώντας παράλληλα την αίσθηση ευελιξίας. Η «αιωρούμενη» γραμμή της οροφής διακόπτεται από ένα χαρακτηριστικό στοιχείο στο χρώμα του αμαξώματος που συναντά τις γυάλινες επιφάνειες στην κολόνα C. Η συγκεκριμένη επιφάνεια περιλαμβάνει έντονες καμπύλες, οι οποίες προσδίδουν στο αυτοκίνητο μια αίσθηση ενέργειας σε συνδυασμό με τη δυναμική σχεδίαση των ζαντών αλουμινίου.

Στο πίσω μέρος, η χαρακτηριστική αεροτομή οροφής βρίσκεται πάνω από μια φωτεινή μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου συνδέοντας τα πίσω φώτα «κινέζικου κόμβου», τα οποία έχουν το σχήμα του αριθμού 8 καθώς και το Mobius Infinity Ring που συμβολίζει με τη σειρά του την ατελείωτη καλοτυχία. Ένας κυρτός πίσω προφυλακτήρας και επιπλέον φωτεινά στοιχεία στην κάτω επένδυση ολοκληρώνουν την σπορ εμφάνιση.

Σχεδιαστικά στοιχεία που το διαφοροποιούν από την υπάρχουσα EV έκδοση είναι η μεγαλύτερη κεντρική εμπρός εισαγωγή αέρα, νέα διακοσμητικά στοιχεία στον εμπρός προφυλακτήρα, κατάργηση των πλαϊνών αεραγωγών στα εμπρός φτερά και νέα λογότυπα στο πορτμπαγκάζ.

Το ATTO 2 DM-i διατίθεται σε τέσσερα χρώματα, ανάμεσά τους και ο νέος χρωματισμός Midnight Blue, αποκλειστικά για τα μοντέλα Super Hybrid. 

SUPER HYBRID ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ DM ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

Το ATTO 2 DM-i φέρνει στην κατηγορία των compact SUV την πρωτοποριακή τεχνολογία Super Hybrid DM (Dual Mode) της BYD, συνδυάζοντας την εμπειρία οδήγησης, την άμεση απόκριση και την ομαλή λειτουργία ενός ηλεκτρικού οχήματος με μεγάλη πραγματική αυτονομία — με τρόπο που κανένα ανταγωνιστικό μοντέλο δεν μπορεί να προσφέρει.

Ήδη επιτυχημένη στα μοντέλα SEAL U DM-i και SEAL 6 DM-i, η τεχνολογία Super Hybrid DM βασίζεται σε πολλές αποκλειστικές καινοτομίες της BYD, όπως δύο πολύστροφους ηλεκτροκινητήρες με ενσωματωμένη μονάδα διαχείρισης, Blade Battery και ειδικά σχεδιασμένο βενζινοκινητήρα Xiaoyun 1,5 λίτρων με πρωτοποριακή θερμική απόδοση 43,04%.

Όπως υποδηλώνει το όνομά της, η τεχνολογία Super Hybrid DM προσφέρει δύο προγράμματα κίνησης: ηλεκτρικό (EV), όπου οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα, και υβριδικό (HEV), όπου ο βενζινοκινητήρας φορτίζει τη μπαταρία και τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα μέσω ενός μετατροπέα, προσδίδοντας στο όχημα την άμεση απόκριση ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Όταν απαιτείται επιπλέον ισχύς, το υβριδικό πρόγραμμα μπορεί να περάσει από σειριακή σε παράλληλη λειτουργία, συνδυάζοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με αυτήν του ηλεκτροκινητήρα.

Το αποτέλεσμα είναι ένα κινητήριο σύνολο που λειτουργεί ως επί το πλείστων ηλεκτρικά, προσφέροντας αυτονομία έως 90 km με τη μεγαλύτερη από τις δύο μπαταρίες (Blade Battery) του ATTO 2 DM-i, καθώς και την ομαλή λειτουργία και άμεση απόκριση ενός ηλεκτρικού οχήματος, ακόμα και σε HEV mode. Ο έξυπνος (intelligent) έλεγχος των συστημάτων (το «i» στο DM-i) μειώνει την κατανάλωση καυσίμου περισσότερο από κάθε ανταγωνιστικό μοντέλο, με σταθμισμένη κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου στo μόλις 1,8 L/100 km και συνολική αυτονομία έως 1.000 km με πλήρη φόρτιση και γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης.

Αυτό καθιστά το ATTO 2 DM-i μια εξαιρετική επιλογή για την καθημερινή οδήγηση, όχι μόνο σε σύγκριση με ήπια υβριδικά οχήματα, αλλά και με παραδοσιακά μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, χάρη στο συνδυασμό της εξαιρετικής αυτονομίας και της δυνατότητας να ολοκληρώσει αρκετές διαδρομές χωρίς καθόλου χρήση βενζίνης.

Παράλληλα με αυτά τα εντυπωσιακά στοιχεία αποδοτικότητας, η τεχνολογία Super Hybrid DM προσφέρει και εξαιρετικές επιδόσεις. Το ATTO 2 DM-i μπορεί να επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ και οι δύο εκδόσεις αγγίζουν την τελική ταχύτητα των 180 km/h.

Διατίθενται δύο εκδόσεις του συστήματος κίνησης Super Hybrid για το ATTO 2 DM-i. Στην έκδοση Active, η Blade Battery έχει χωρητικότητα 7,8 kWh και η μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 166 PS (122 kW). Η έκδοση αυτή προσφέρει αυτονομία 40 km με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και συνολική συνδυασμένη αυτονομία 930 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.

Το ATTO 2 DM-i Boost διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 18,0 kWh και αυξημένη ισχύ 212 PS (156 kW), με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. Η μεγαλύτερη μπαταρία εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 90 km και συνολική συνδυασμένη αυτονομία 1.000 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Επιπλέον, ο πιο ισχυρός φορτιστής AC 6,6 kW επιτρέπει την επαναφόρτιση από 15% έως 100% σε τρεις ώρες, όταν το όχημα συνδέεται σε τριφασική παροχή 32A.

Τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας Super Hybrid DM χαρίζουν στο ATTO 2 DM-i την απόλυτη υπεροχή στην κατηγορία του. Το αυτοκίνητο ανταγωνίζεται τα υβριδικά μοντέλα σε αποδοτικότητα ακόμη και όταν η μπαταρία του βρίσκεται σε χαμηλό επίπεδο φόρτισης, ενώ ξεχωρίζει σε ισχύ, επιδόσεις και συνδυασμένη αυτονομία. Κανένα άλλο μοντέλο δεν προσφέρει έναν ανάλογο συνδυασμό πρακτικότητας και αποδοτικότητας σε πραγματικές συνθήκες, καθιστώντας το ATTO 2 DM-i μια πρόταση που επαναπροσδιορίζει την κατηγορία του.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΙΧΜΗΣ ΣΕ ΕΥΡΥΧΩΡΗ, ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΜΠΙΝΑ

Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από κομψή αισθητική, premium ποιότητα υλικών, ευρυχωρία και έξυπνα ενσωματωμένη τεχνολογία. Ο σχεδιασμός του εμπρός μέρους της καμπίνας ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του εξωτερικού, συνδυάζοντας SUV στοιχεία όπως στιβαρές λαβές θυρών με καθαρές, λιτές γραμμές στο ταμπλό, που δίνουν την αίσθηση μεγαλύτερου πλάτους.

Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει δύο ποτηροθήκες και ένα ενσωματωμένο υποβραχιόνιο, το οποίο ανοίγει προκειμένου να ανακαλύψει έναν από τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, μαζί με ένα πάνελ ελέγχου που περιλαμβάνει φυσικούς διακόπτες για ορισμένες βασικές λειτουργίες όπως το ξεθάμπωμα του παρμπρίζ, τα προφίλ οδήγησης και η ρύθμιση της έντασης του ηχοσυστήματος.  

Διακριτικές αλλαγές στη διάταξη, σε σύγκριση με τις υπάρχουσες ηλεκτρικές εκδόσεις του ATTO 2, περιλαμβάνουν: τη μεταφορά του επιλογέα ταχυτήτων από την κονσόλα στην κολόνα του τιμονιού, την προσθήκη θήκης γυαλιών για τον οδηγό, το προσκέφαλο για τον τρίτο επιβάτη στα πίσω καθίσματα και το νέο σχεδιασμό των μπροστινών καθισμάτων με ρυθμιζόμενα προσκέφαλα.

Εμπρός από τον οδηγό βρίσκεται ένας πίνακας οργάνων 8,8 ιντσών LCD, ενώ στο κέντρο του ταμπλό μια οθόνη αφής 12,8 ιντσών. Το σύστημα πολυμέσων διαθέτει το πιο πρόσφατο λογισμικό της BYD, με χειρισμό μέσω τριών δακτύλων (multi-finger gesture control) για τη ένταση του συστήματος κλιματισμού και τη ρύθμιση της θερμοκρασίας, και ενσωματώνει εντυπωσιακή αναβάθμιση του φωνητικού ελέγχου μέσω του «έξυπνου βοηθού». Ενεργοποιείται με την εντολή «Hi BYD» και προσφέρει αληθινά ανθρώπινη αλληλεπίδραση, χάρη στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας Generative AI και των Large Language Models. Το σύστημα απαντά σε ερωτήσεις ποικίλης θεματολογίας, από ταξίδια και ειδήσεις έως γενικές γνώσεις. Διατηρεί τη ροή της συνομιλίας και θυμάται προηγούμενες συζητήσεις, ώστε να κατανοεί καλύτερα τα αιτήματα και τις ερωτήσεις του χρήστη.

Η ατμόσφαιρα στην καμπίνα αναβαθμίζεται στις εκδόσεις Boost χάρη στην πανοραμική γυάλινη οροφή, που αφήνει το φυσικό φως να πλημμυρίζει το εσωτερικό για όλους τους επιβάτες. Το εντελώς επίπεδο δάπεδο εξασφαλίζει πρακτικότητα και άνεση στα πίσω καθίσματα για οικογενειακή χρήση.

Πέρα από την καμπίνα επιβατών, ο χώρος αποσκευών του ATTO 2 DM-i έχει χωρητικότητα 425 λίτρα – περισσότερα από ό,τι προσφέρουν πολλά οικογενειακά hatchback της κατηγορίας C. Η χωρητικότητα μπορεί να αυξηθεί σε 1.335 λίτρα με την αναδίπλωση του διαιρούμενου πίσω καθίσματος.

ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ

Παρά τις τεχνικές διαφορές σε μπαταρία, ισχύ και αυτονομία, οι δύο εκδόσεις του ATTO 2 DM-i διαφέρουν μόνο σε μικρές λεπτομέρειες ως προς τα στοιχεία εξοπλισμού. Σε κάθε περίπτωση, το αυτοκίνητο προσφέρει πλούσιο βασικό εξοπλισμό.

Το ATTO 2 DM-i Active διαθέτει μεταλλικό χρώμα (στάνταρ), ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, φώτα LED εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών, σύστημα infotainment με οθόνη αφής 12,8 ιντσών, τέσσερις θύρες φόρτισης USB Type-C, πίσω αισθητήρες στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control και «έξυπνο κλειδί» που επιτρέπει πρόσβαση μέσω smartphone ή wearable.

Το ATTO 2 DM-i Boost διαθέτει ζάντες αλουμινίου μεγαλύτερης διαμέτρου 17 ιντσών και επιπλέον αισθητήρες στάθμευσης εμπρός, κάμερα 360 μοιρών, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση, θερμαινόμενο τιμόνι, φιμέ πίσω τζάμια, πανοραμική οροφή με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο σκιάδιο και βάση ασύρματης φόρτισης smartphone (50W). Επιπλέον, υποστηρίζει τη λειτουργία Vehicle to Load, που επιτρέπει την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών με ισχύ έως 3,3 kW, αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας Super Hybrid DM.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΟΥΙΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΟΔΗΓΟΥ 

Το νέο BYD ATTO 2 DM-i έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ασφάλεια. Και οι δύο εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με αερόσακους για τον οδηγό και τον συνοδηγό, μπροστινούς πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους τύπου κουρτίνας που καλύπτουν και την πίσω σειρά.

Επιπλέον, υπάρχει μια εκτενής γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, όπως Σύστημα Παρακολούθησης Οδηγού (DMS), Προσαρμοζόμενο και Έξυπνο Σύστημα Ελέγχου Ταχύτητας (ACC/ICC), Έξυπνη Ενημέρωση και Έλεγχος Ορίου Ταχύτητας, Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keep Assistant), Σύστημα Υποβοήθησης Αλλαγής Λωρίδας (LDA), Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSD), Προειδοποίηση Ανοίγματος Πόρτας (DOW), Αναγνώριση Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας (TSR), Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (AEB), Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης, Έλεγχος Κατάβασης, Προειδοποίηση Εμπρόσθιας και Οπίσθιας Σύγκρουσης (FCW, RCW) και Προειδοποίηση Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (RCTA) με Πέδηση Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (RTCB).

ΠΡΩΤΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2026 – ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ

Το BYD ATTO 2 DM-i αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2026, με τις τιμές να ανακοινώνονται ανά χώρα εν ευθέτω χρόνο. Το νέο μοντέλο θα συνοδεύεται από το καθιερωμένο εκτενές πακέτο εγγύησης της BYD που περιλαμβάνει εξαετή εγγύηση κατασκευαστή για το όχημα και οκταετή κάλυψη για το σύστημα κίνησης και τη μπαταρία.

BYD ATTO 2 DM-i – Τεχνικές προδιαγραφές
ΧαρακτηριστικάActiveBoost
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ mm)4.330/1.830/1.675
Βάρος (kg)1.5101.620
Μεταξόνιο (mm)2.620
Διάσταση τροχών (ίντσες)1617
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα MacPherson
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξονας
Τύπος μετάδοσης κίνησηςΣτους εμπρός τροχούς
Συνολική ισχύς (PS) (kW)166 (122)212 (156)
Μέγιστη net ισχύς κινητήρα (PS) (kW)98 (72)
Μέγιστη ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS) (kW)197 (145)
Μέγιστη ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)300
Τύπος μπαταρίαςBYD Blade Battery (LFP)
Ονομαστική χωρητικότητα (kWh)7.818.0
Τελική ταχύτητα (km/h)180
Επιτάχυνση 0-100 km/h (δλ.)9.17.5
Ηλεκτρική αυτονομία – WLTP Συνδυασμένη (km)4090
Αυτονομία – WLTP Συνδυασμένη (km)9301.000
Κατανάλωση καυσίμου – WLTP Συνδυασμένη (L/100km)5.15.1
Κατανάλωση καυσίμου – WLTP Σταθμισμένη συνδυασμένη (L/100km)TBC1.8
Εκπομπές CO2 (g/km)TBC41
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (L)45
Ικανότητα ρυμούλκησης (τρέιλερ χωρίς φρένα)750
Χώρος αποσκευών (λίτρα, πίσω καθίσματα όρθια/αναδιπλωμένα)425/1.335
Αριθμός επιβατών5
Μέγιστη ισχύς φόρτισης AC 3.3 kW AC6.6 kW AC
Χρόνος φόρτισης AC (15-100%)2,7h
(3.3 kW 1-φασική)
3,0h
(6.6 kW 1-φασική)
Λειτουργία V2L3.3 kW
RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO