spot_img
HomeAUTOΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑBMW i με 700 χλμ αυτονομία

BMW i με 700 χλμ αυτονομία

Η BMW τώρα επικεντρώνεται στην τεχνογνωσία εξέλιξης και παραγωγής κυψελών μπαταριών. Η 5η γενιά του συστήματος ηλεκτροκίνησης ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα, μετάδοση και ηλεκτρονικά BMW tech center 11ισχύος σε μία μονάδα. Και το πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι, ανεξαρτητοποιείται από τις ορυκτές πρώτες ύλες καθώς ο ηλεκτροκινητήρας δεν έχει ανάγκη από σπάνιες γαίες.

Χάρη στην εξέλιξη της μπαταρίας, το νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης αυξάνει την αυτονομία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας μέχρι 700 χλμ. Στα υβριδικά μοντέλα (plug-in hybrid), η αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ.

Το Κέντρο Τεχνολογίας Κυψελών Μπαταριών του BMW Group βρίσκεται στο Μόναχο. Η εταιρία θα επενδύσει συνολικά 200 εκατομμύρια ευρώ στις BMW tech center 13εγκαταστάσεις του κέντρου την επόμενη τετραετία, δημιουργώντας 200 θέσεις εργασίας. Η λειτουργία του κέντρου θα ξεκινήσει στις αρχές του 2019.

Ισχύς εν τη ενώσει
Η BMW θα συγκεντρώσει όλη την τεχνογνωσία που διαθέτει στην αλυσίδα αξιών των κυψελών μπαταριών, στο νέο κέντρο τεχνολογίας. Ειδικοί διεθνούς κύρους που θα εργαστούν στα νέα εργαστήρια και εγκαταστάσεις εξέλιξης, θα διερευνήσουν τη βελτίωση της χημείας και της σχεδίασης των κυψελών. Θα εστιάσουν σε περαιτέρω βελτιώσεις της απόδοσης, της διάρκειας BMW tech center 16ζωής, της ασφάλειας, της φόρτισης και ασφαλώς του κόστους της μπαταρίας.
Παράγοντας κυψέλες μπαταριών, μπορεί η εταιρεία να αναλύει και να κατανοεί τις διαδικασίες που δημιουργούν αξία για τις κυψέλες. Με αυτή την τεχνογνωσία, παρέχουν τη δυνατότητα στους προμηθευτές να κατασκευάζουν κυψέλες σύμφωνα με τις προδιαγραφές της BMW. Οι κυψέλες μπαταριών είναι κρίσιμη τεχνολογία στην επίτευξη μετακινήσεων μηδενικών ρύπων.

Με σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Η κυψέλη είναι η καρδιά της μπαταρίας. Αυτή προσδιορίζει τις επιδόσεις, το ενεργειακό BMW tech center 24περιεχόμενο, τις δυνατότητες φόρτισης και τη διάρκεια ζωής, συμβάλλοντας επομένως σημαντικά στις επιδόσεις ενός ηλεκτρικού οχήματος.
Στα εργαστήρια, και στις εγκαταστάσεις έρευνας και δημιουργίας πρωτοτύπων που απαρτίζουν το κέντρο κυψελών μπαταριών, εξειδικευμένες ομάδες θα αναλύουν τη σχεδίαση και την τεχνολογία των κυψελών. Επίσης θα δημιουργούν πρωτότυπες κυψέλες μελλοντικών μπαταριών, με έμφαση στην χημική σύσταση των κυψελών, τη χρήση διαφορετικών υλικών, τη συμπεριφορά της κυψέλης σε κρίσιμες ή πολύ κρύες συνθήκες, τη συμπεριφορά στη φόρτιση και την ταχεία φόρτιση και την αξιολόγηση διαστάσεων και σχημάτων των κυψελών. Αυτή η τεχνογνωσία στους κόλπους της εταιρίας είναι σημαντική για τη βελτίωση της μπαταρίας και την ανάπτυξη υψηλότερων δυνατοτήτων επιδόσεων.

BMW tech center 19Τεράστιο προβάδισμα η τεχνογνωσία παραγωγής
Ο Γερμανός κατασκευαστής θα αποκτήσει σημαντική τεχνογνωσία παραγωγής (build-to-print) και θα μπορεί στη συνέχεια να προχωρά σε υπεργολαβίες για την παραγωγή κυψελών μπαταριών σύμφωνα με τις ακριβείς προϊοντικές απαιτήσεις και προδιαγραφές. Αυτή η τεχνολογική εξειδίκευση – που καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα αξιών από την επιλογή υλικών, τη σχεδίαση κυψελών, την ενσωμάτωση στα συστήματα μπαταριών, την κατασκευασιμότητα και τις τεχνολογίες παραγωγής – προσφέρει στη εταιρία ένα αποφασιστικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αξιοποιώντας πλεονεκτήματα κόστους και οικονομίες κλίμακας.

BMW tech center 17Η 5η γενιά ηλεκτρικών συστημάτων το 2021
Ήδη η εταιρεία εξελίσσει την 5η γενιά των ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης που θα κυκλοφορήσουν το 2021, με βελτιστοποιημένη συνεργασία μεταξύ του ηλεκτροκινητήρα, της μετάδοσης, των ηλεκτρονικών ισχύων και της μπαταρίας.

Ουσιαστικό πλεονέκτημα αυτής της μελλοντικής φιλοσοφίας ηλεκτροκίνησης είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας, η μετάδοση και τα ηλεκτρονικά ισχύος συνδυάζονται σε μία νέα και ανεξάρτητη μονάδα ηλεκτροκίνησης. Υιοθετώντας BMW tech center 26συμπαγή σχεδίαση, η νέα, ενιαία μονάδα καταλαμβάνει αισθητά λιγότερο χώρο από τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία που χρησιμοποιούνταν σε προηγούμενες γενιές. Η αρθρωτή φιλοσοφία επιτρέπει την κλιμάκωση και μετατροπή για ποικίλες απαιτήσεις χώρων και επιδόσεων, αυξάνοντας την ευελιξία και διευκολύνοντας την εγκατάσταση της νέας μονάδας ηλεκτροκίνησης σε διαφορετικές εκδόσεις μοντέλων. Ενσωματώνοντας τον ηλεκτροκινητήρα, τη μετάδοση και τα ηλεκτρονικά ισχύος σε μία μονάδα απαιτούνται λιγότερα εξαρτήματα, το οποίο μεταφράζεται σε σημαντική εξοικονόμηση κόστους.

Αειφόρος ανάπτυξη
Κάτι που επίσης αξίζει να αναφερθεί είναι ότι ο νέος ηλεκτροκινητήρας δεν έχει ανάγκη από BMW tech center 14σπάνιες γαίες, με αποτέλεσμα το γερμανικό Group να μην εξαρτάται πλέον από την διαθεσιμότητά τους. Η 5η γενιά του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης χρησιμοποιεί επίσης νέες, ισχυρότερες μπαταρίες. Η κλιμακούμενη, αρθρωτή τους σχεδίαση σημαίνει ότι μπορούν να χρησιμοποιούνται ευέλικτα στην αντίστοιχη αρχιτεκτονική κάθε αυτοκινήτου σε διαφορετικά εργοστάσια παραγωγής.

Με 700 χλμ. αυτονομία
Χάρη στην περαιτέρω εξέλιξη της μπαταρίας ειδικότερα, το νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης αυξάνει την αυτονομία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας μέχρι 700 χλμ. Στα υβριδικά μοντέλα BMW tech center 22(plug-in hybrid), η αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ. Έτσι, το BMW Group ενισχύει την πρωτοκαθεδρία του στην καινοτομία.

Το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής
Η εταιρία ήδη παράγει ηλεκτρικά οχήματα σε δέκα περιοχές σε όλο τον κόσμο. Οι μπαταρίες που απαιτούνται για τα μοντέλα αυτά προέρχονται από τρία εργοστάσια μπαταριών στο Dingolfing, Γερμανία, Spartanburg, ΗΠΑ και Shenyang, Κίνα. Το εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing παίζει ηγετικό ρόλο στο δίκτυο, σαν κέντρο τεχνολογίας ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO