spot_img

Νέα BMW 330e Sedan

Τώρα η  νέα BMW 330e Sedan γίνεται πιο σπορ και πιο αποδοτική, χάρη στην προηγμένη τεχνολογία BMW eDrive. Είναι γεγονός πλέον ότι η γκάμα κινητήρων της νέας γενιάς του σπορ sedan επεκτείνεται με την προσθήκη ενός plug-in υβριδικού συστήματος, με ηλεκτρική αυτονομία αυξημένη κατά 50% συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, στα 60 χλμ. με  αυξημένη επιτάχυνση και στάνταρ XtraBoost που ενισχύει στιγμιαία την ισχύ κατά 30 kW/41 hp. Το λανσάρισμα στην αγορά θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στη νέα BMW σειράς 3 Sedan, τώρα με την προσθήκη ενός plug-in υβριδικού συστήματος, η τελευταία γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive συνδυάζεται με έναν 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα. Το πρώτο στάνταρ XtraBoost που ενσωματώνεται σε μοντέλο BMW στιγμιαία προσθέτει 30 kW/41 hp στη μέγιστη ισχύ του plug-in υβριδικού συστήματος των 185 kW/252 hp. Εκτός από την άμεση απόκριση, αυξάνεται και η ηλεκτρική αυτονομία συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο κατά 50%. Έτσι, μπορεί τώρα να καλυφθεί απόσταση έως 60 km με μηδενικούς ρύπους.

BMW -330e_ 03

Με συνδυαστική ισχύ 252hp

Η συνεργασία μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και κινητήρα καύσης γίνεται ακόμα πιο έξυπνη. Περισσότερο από ποτέ, ο εξηλεκτρισμός του συστήματος κίνησης συμβάλλει στην αυξημένη απόδοση αλλά και στην επίτευξη μιας  οδηγικής απόλαυσης. Το plug-in υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει ένα δίλιτρο, 4κύλινδρο κινητήρα τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo με ισχύ 135 kW/184 hp και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει συνεχή ισχύ 50 kW/68 hp και στιγμιαία μέγιστη ισχύ 83 kW/113 hp. Μαζί οι δύο μονάδες αποδίδουν 185 kW/252 hp με μέγιστη ροπή 420 Nm. Σαν αποτέλεσμα, η νέα BMW 330e Sedan επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 6,0 δευτ. Η τελική της ταχύτητα είναι 230 km/h. Σε HYBRID mode μπορεί να αγγίζει τα 110 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση – 30 km/h ταχύτερα από το προηγούμενο μοντέλο. Σε ELECTRIC mode, το όχημα μπορεί να λειτουργεί με μηδενικούς ρύπους ακόμα και σε ταχύτητες έως 140 km/h – προηγουμένως: 120 km/h.

Με στάνταρ XtraBoost

Ένα νέο στοιχείο της BMW 330e Sedan είναι το στάνταρ XtraBoost, που υπόσχεται ένα υψηλότερο επίπεδο δυναμικών επιδόσεων. Η πρόσβαση σε αυτό γίνεται ενεργοποιώντας το SPORT mode από το διακόπτη οδηγικής εμπειρίας. Για να υποστηρίξει τον κινητήρα καύσης σε δυναμικές συνθήκες οδήγησης, ο ηλεκτροκινητήρας με XtraBoost στιγμιαία παράγει επιπλέον ισχύ 30 kW/41 hp – που είναι ‘αποθηκευμένη’ στη μπαταρία υψηλής τάσης – πλέον της συνεχούς ροής ισχύος. Έτσι το αυτοκίνητο αποκτά τα χαρακτηριστικά επιδόσεων που αρμόζουν σε μια BMW Σειρά 3 Sedan. Για πρώτη φορά σε υβριδικό μοντέλο BMW, περιλαμβάνεται μία καμπύλη απόκρισης πεντάλ γκαζιού που προσφέρει κορυφαία σπορ αίσθηση σε συνδυασμό με ένα ειδικό πρόγραμμα αλλαγών σχέσεων για το 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic που κατεβάζει σχέσεις. Το πρόσθετο XtraBoost απογειώνει την εμπειρία της επιτάχυνσης συγκριτικά με ένα συμβατικό μοντέλο εφάμιλλης ιπποδύναμης. Το XtraBoost μπορεί να χρησιμοποιείται ακόμα και όταν η μπαταρία έχει φορτιστεί ελάχιστα. Διατίθεται επίσης και για ελιγμούς kickdown και στη θέση M/S του επιλογέα σχέσεων.

BMW -330e_ 04

Και με ακουστική προειδοποίηση για τους πεζούς

Η ηχητική επένδυση δίνει άλλη διάσταση με μία έντονα συναισθηματική χροιά ήχου που φτάνει μέχρι στην καμπίνα. Έτσι, συνδυάζει ένα σπορ και δυναμικό ταπεραμέντο με τις αρετές ενός plug-in υβριδικού μοντέλου. Ο προαιρετικός εξοπλισμός της νέας BMW 330e, ειδικά μελετημένος για υβριδικό μοντέλο, περιλαμβάνει μία ακουστική προειδοποίηση για προστασία των πεζών.

8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic για εξοικονόμηση χώρου. Χάρη σε μία έξυπνη σχεδίαση, το κιβώτιο είναι μόλις 15 mm μακρύτερο από τις αντίστοιχες εκδόσεις μοντέλων της νέας BMW Σειράς 3 Sedan με συμβατικό σύστημα κίνησης. Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας πετυχαίνει αξιοσημείωτη απόδοση, με την ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης, και με τον ηλεκτροκινητήρα σε ρόλο γεννήτριας. Η ηλεκτρική ενέργεια που τροφοδοτείται με αυτό τον τρόπο στην μπαταρία υψηλής τάσης ή μέσω σύνδεσης στο ηλεκτρικό δίκτυο αξιοποιείται και από το ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πλέον γεννήτρια που να παίρνει ρεύμα από τον κινητήρα καύσης, κάτι που αυξάνει την απόδοση του συστήματος συνολικά.

BMW -330e_ 05

Με ηλεκτρική αυτονομία έως 60 km

Με συνολική ενεργειακή χωρητικότητα 12,0 kWh, η μπαταρία ιόντων λιθίου πετυχαίνει ηλεκτρική αυτονομία έως 60 km – 50% παραπάνω από το προηγούμενο μοντέλο. Παράλληλα, οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων μειώνονται κατά 10% στη δεύτερη γενιά του plug-in υβριδικού σπορ sedan. Συγκεκριμένα, η κατανάλωση πέφτει στα 1,7 lit. / 100 km και οι εκπομπές στα 39 g CO2 /km.

Η μπαταρία υψηλής τάσης της νέας BMW 330e Sedan είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου βρίσκεται πάνω από τον πίσω άξονα, ώστε να μην θίγεται ο χώρος αποσκευών στο plug-in υβριδικό μοντέλο. Η χωρητικότητα των 375 L μπορεί να αυξηθεί ανάλογα με τις απαιτήσεις με την αναδίπλωση των διαιρούμενων πλατών των πίσω καθισμάτων (40: 20: 40).

BMW -330e_ 06

Με συνολικά 5 εκδόσεις

Επιπλέον, σχεδόν ολόκληρη η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού που προορίζεται για τη νέα BMW Σειρά 3 Sedan διατίθεται και για το plug-in υβριδικό μοντέλο. Πέραν της βασικής έκδοσης, διατίθεται επίσης στις εκδόσεις Advantage, Sport Line, Luxury Line και M Sport. Ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει ανάρτηση Adaptive M, συμπεριλαμβανομένου του σπορ συστήματος διεύθυνσης Variable Sports Steering και του σπορ συστήματος πέδησης M. Διατίθεται το πλήρες πρόγραμμα καινοτόμων συστημάτων υποστήριξης οδηγού για βελτιστοποίηση της άνεσης και της ασφάλειας – ξεκινώντας από Driving Assistant Professional με σύστημα steering & lane guidance, μέχρι σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος (park assistant με reverse assistant) που αναλαμβάνει τον έλεγχο διεύθυνσης στους ελιγμούς με όπισθεν.

BMW -330e_ 07

Και με νέες ψηφιακές υπηρεσίες

Ο στάνταρ εξοπλισμός της νέας BMW 330e Sedan περιλαμβάνει σύστημα ρύθμισης θερμοκρασίας της καμπίνας (pre-heating & pre-conditioning). Εδώ η ενέργεια της μπαταρίας υψηλής τάσης χρησιμοποιείται επίσης για την λειτουργία του βοηθητικού καλοριφέρ. Σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, το εσωτερικό μπορεί να θερμαίνεται άνετα πριν την εκκίνηση – ακόμα και σε κατάσταση χαμηλής φόρτισης της μπαταρίας. Για το λανσάρισμα θα παρουσιαστούν νέες ψηφιακές υπηρεσίες που θα κάνουν πιο ελκυστική και πρακτική τη φόρτιση της μπαταρίας στα ταξίδια. Με την επιλογή ενός δημόσιου σταθμού φόρτισης, το σύστημα πλοήγησης προσφέρει επίσης στον οδηγό μία λίστα με προτεινόμενα κοντινά ξενοδοχεία, εστιατόρια, café, τουριστικά αξιοθέατα και πολιτιστικά ιδρύματα. Η διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης μπορεί επίσης να ελέγχεται μέσω του συστήματος απεικόνισης και ελέγχου του οχήματος. Ο οδηγός λαμβάνει τις πληροφορίες μαζί με μία πρόβλεψη διαθεσιμότητας του δημόσιου σταθμού φόρτισης την ώρα άφιξης. Επιπλέον, θα μπορεί να γίνεται κράτηση σε επιλεγμένους σταθμούς φόρτισης για  περιορισμένο χρόνο.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO