spot_img

Audi Q7 -SQ7 & e-tron

Q7 e-tronΩς κονσέρτο τεχνολογίας μπορεί να χαρακτηριστεί η ναυαρχίδα της Audi Q7, το πιο καινοτόμο κι εξελιγμένο SUV στον κόσμο. Όσο η τεχνολογία θα καλπάζει με ξέφρενους ρυθμούς, τόσο οι επιστήμονες θα παρουσιάζουν υπέροχες προτάσεις αυτοκίνησης.
Το νέο Audi SQ7 μπορεί να χαρακτηριστεί τώρα ως το πιο ισχυρό SUV diesel στην αγορά, αποδίδοντας 435 ίππους και 900 Nm ροπή – μεταξύ 1.000 και 3.250 στροφών/λεπτό. Είναι το πρώτο στον κόσμο με τεχνολογία ηλεκτρικού turbo υψηλής απόδοσης, με ηλεκτρικό υποσύστημα 48 volt και ηλεκτρομηχανική ενεργοποίηση αντιστρεπτικών δοκών.

Ο ανασχεδιασμένος 4άλιτρος TDI κινητήρας σε συνδυασμό με έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή δίνουν στο SQ7 ξεχωριστές επιδόσεις(0–100 σε 4,8 δευτερόλεπτα) ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνει κατανάλωση 7,4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. με 194 γρ/χλμ. εκπομπές ρύπων. Ο ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής που χρησιμοποιεί κάνει το turbo lag να ανήκει πλέον στο παρελθόν αφού η ενεργοποίησή του απαιτεί λιγότερα από 250 χιλιοστά του δευτερολέπτου κάνοντας το SUV να αναπτύσσει τη τεράστια ισχύ του χωρίς καμία καθυστέρηση στις χαμηλές στροφές.

Στη συνέχεια η διαδοχική ενεργοποίηση των 2 επιπλέον στροβιλοσυμπιεστών κάνουν τον κινητήρα να επιτυγχάνει τη μέγιστη απόδοσή του- σε λειτουργία biturbo – χωρίς καμία καθυστέρηση επίσης στις υψηλές στροφές. Μια ακόμα νέα λύση στο ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι το ηλεκτρομηχανικό σύστημα ενεργοποίησης των 2 αντιστρεπτικών – που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Audi – το οποίο όταν είναι ενεργοποιημένο βελτιώνει πάρα πολύ την ακρίβεια του αυτοκινήτου στο στρίψιμο, ενώ στις στροφές λειτουργεί συνδυαστικά, μειώνοντας σημαντικά τις κλίσεις του αμαξώματος, επιδρώντας έτσι θετικά στην οδηγική συμπεριφορά περιορίζοντας ακόμη περισσότερο την τάση για υποστροφή.

Κορυφαία ηλεκτρική τεχνολογία

Q7 e-tronΌσο για το Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro, πρόκειται για το πρώτο plug-in υβριδικό SUV στον κόσμο, με κινητήρα TDI V6 και κίνηση quattro και μέγιστη αυτονομία έως 1.400 χιλιόμετρα. Αποδίδει 373 ίππους και ροπή 700 Nm. Επιταχύνει από στάση στα 100 km / h σε 6,2 δευτερόλεπτα καταναλώνοντας μόλις 1,8 λίτρα ανά 100 Km και διαθέτει. μπαταρία ιόντων λιθίου η οποία μπορεί να φορτιστεί πλήρως από μια βιομηχανική πρίζα με ισχύ 7,2 KW σε περίπου δυόμιση ώρες.

Ο οδηγός του, μέσω της οθόνης TFT υψηλής ανάλυσης που διαθέτει έχει τη δυνατότητα, μέσω ειδικών γραφικών, να μπορεί να ελέγχει την ενεργειακή ροή του plug– in υβριδικού συστήματος, του μετρητή ισχύος καθώς και να αντλεί συνεχώς στοιχεία σχετικά με τη κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας του αυτοκινήτου.

Το στάνταρ σύστημα θερμικής διαχείρισης με ενσωματωμένη αντλία θερμότητας έχει αναπτυχθεί ειδικά για τα plug-in υβριδικά οχήματα της οικογένειας Q7. Η Audi είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο στην αγορά αυτής της τεχνολογίας και αυτό αποτελεί ένα ακόμη σημείο αναφοράς για τη μάρκα από την άποψη της ηλεκτρικής αυτονομίας, της εσωτερικής άνεσης και της αποτελεσματικότητας στον έλεγχο του κλίματος. Η τιμή του φτάνει τις 86.800 ευρώ.

Εδώ μπορείτε να δείτε την αναμέτρηση του SQ7 TDI με το AlphaJet. 435hpvs 10.600hp.

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO