spot_img

Audi e-tron extreme

Η ηλεκτροκίνηση, τελικά, μπορεί να έχει απεριόριστες δυνατότητες. Και η Audi είναι ο πρώτος κατασκευαστής που τολμά το παράτολμο. Στην “καρδιά” του χειμώνα έστειλε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV σε μια ορθοπλαγιά, όπου οι καλύτεροι σκιές του κόσμου μάχονται στον αγώνα Hahnenkamm.

Audi e-tron_ 03

Το ειδικά εξοπλισμένο Audi e-tron ανέβηκε στο “Mausefalle” στο θρυλικό “Streif”. Με κλίση 85 τοις εκατό, είναι το πιο απότομο τμήμα της θεαματικής κατηφορικής διαδρομής.

Δείτε το εντυπωσιακό εγχείρημα του Audi etron extreme 

«Έχουμε ήδη αποδείξει τη διάθεση του ηλεκτρικού SUV πέρυσι σε διάφορα ακραία γεγονότα Audi e-tron. Από το Peak Pikes έως τις σκονισμένες πεδιάδες της Ναμίμπια,  το πρωτότυπο Audi e-tron κατέκτησε τις μεγαλύτερες προκλήσεις », δηλώνει ο Peter Oberndorfer, Διευθυντής Επικοινωνιών Προϊόντων και Τεχνολογίας. “Με την εντυπωσιακή κίνηση του Mausefalle, έχουμε αυξήσει ακόμη περισσότερο τα όρια και αποδείξαμε όλες τις τεχνικές δυνατότητες της τεχνολογίας quattro σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο”.

Audi e-tron_ 04

Με μια κλίση 85 τοις εκατό, το “Mausefalle” είναι το πιο απότομο τμήμα της διάσημης κατηφορικής πορείας “Streif” στο Kitzbühel. Για να αναρριχηθεί σε αυτό το πέρασμα, το αμιγώς ηλεκτρικό Audi e-tron εξοπλίστηκε με ειδικό κινητήρα quattro με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον οπίσθιο άξονα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον μπροστινό άξονα.

Audi e-tron_ 05

Αποτέλεσμα ήταν μια συνολική ισχύς απόδοση ώθησης έως 370 kW και ροπή σε τροχούς 8.920 Nm. Αυτό εξασφαλίζει πλήρη απόδοση στην απότομη κλίση.

Audi e-tron_ 06

Η Audi, ακόμη, τροποποίησε το λογισμικό σε σχέση με τη ροπή και την κατανομή ροπής κίνησης για τις ειδικές συνθήκες στο “Streif”. Στους 19-ιντσών τροχούς τοποθετήθηκαν  ειδικά ελαστικά με καρφιά, έτσι ώστε να μπορεί να κινηθεί στις παγωμένες επιφάνειες.

Audi e-tron_ 08

“Η ανάβαση σε κλίση 85 τοις εκατό ήταν αρχικά αδύνατη”, δηλώνει ο Mattias Ekström, ο οποίος βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του Audi e-tron. “Εντυπωσιάστηκα με τον τρόπο με τον οποίο το αυτοκίνητο κινήθηκε σε τόσο δύσκολο έδαφος”, προσθέτει ο πρωταθλητής του World Rallycross και ο δύο φορές πρωταθλητής DTM. Θεωρεί ότι αυτό το γεγονός είναι μια από τις πιο εξαιρετικές εμπειρίες του.

Audi e-tron_ 09

Για την μέγιστη δυνατή ασφάλεια, το Audi e-tron ήταν εξοπλισμένο με ένα cage και ένα κάθισμα αγωνιστικών προδιαγραφών, με ζώνη ασφαλείας έξι σημείων. Το ίδιο το όχημα ήταν δεμένο με ένα καλώδιο ασφαλείας. Όμως δεν υπήρχε συσκευή έλξης.

Στην προσπάθεια αυτή της Audi ήταν μαζί της η Red Bull.

Audi e-tron_ 10

 

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO