spot_img

Audi E-Tron concept

Ντεμπούτο στο σαλόνι του Λος Άντζελες, το 4θυρο ηλεκτρικό Gran Turismo αποκαλύπτεται. Η παραγωγή της σειράς θα ξεκινήσει στα τέλη του 2020. Με συνολικό μήκος 4,96 μέτρα, πλάτος 1,96 μ. μοιράζεται πάτωμα και μπαταρίες με το Taycan, αφού αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας Porsche και Audi Sport.

Audi e-tron GT_ 03

Με ισχύ 434 kW – 590 ps, το Audi e-tron GT Concept είναι ένα πραγματικό GT. Τα 0-100 έρχονται σε μόλις 3,5 δευτ. πριν φτάσει τα 200 χλμ/ώρα σε 12  δευτ. ενώ η τελική του αγγίζει τα 240 χλμ/ώρα. Η αυτονομία του θα φτάνει τα 400 χλμ.

Δείτε το video Audi e-tron GT – Perfect Coupe

Ξεχωριστοί ηλεκτροκινητήρες τοποθετούνται στον εμπρόσθιο και στον πίσω άξονα. Και στις δύο περιπτώσεις αυτοί είναι μόνιμα ενεργοποιημένου και μεταφέρουν τη ροπή και στους τέσσερεις τροχούς.  Με αυτό τον τρόπο το  νέο Audi e-tron GT είναι επίσης ένα γνήσιο quattro. Ένα ηλεκτρικό quattro πρέπει να είναι ακριβές, αφού δεν υπάρχει μηχανική σύνδεση μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου συντονίζει την κίνηση ανάμεσα στους άξονες καθώς και μεταξύ αριστερού και δεξιού τροχού. Αυτό σημαίνει βέλτιστη πρόσφυση και μόνο την επιθυμητή ποσότητα ολίσθησης.

Audi e-tron GT_ 04

Ένα χαρακτηριστικό που δεν έχει ακόμη ο ανταγωνισμός είναι η επιλογή της πλήρους αξιοποίησης της δύναμης της επιτάχυνσης. Ενώ σε άλλες περιπτώσεις ο κινητήρας βρίσκεται σε κατάσταση overdrive για θερμικούς λόγους, το concept Audi e-tron GT μπορεί να προσφέρει στον οδηγό τις πλήρεις δυνατότητες και των δύο κινητήρων και της μπαταρίας χάρη στην εξελιγμένη στρατηγική ψύξης.

Audi e-tron GT_ 05

Με 400 χλμ αυτονομία, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP, η απαιτούμενη ισχύς κίνησης προέρχεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακό περιεχόμενο άνω των 90 kWh, το οποίο καταλαμβάνει ολόκληρη την υποδαπέδια επιφάνεια μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα με το επίπεδο σχέδιο. Το πλεονέκτημα αυτής της εφαρμογής είναι το εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους του αυτοκινήτου – συγκρίσιμο με αυτό του Audi R8.

Audi e-tron GT_ 06

Το σύστημα ανάκτησης αυξάνει το εύρος έως και 30% στα ηλεκτρικά οχήματα Audi – αυτό είναι απαραίτητο ακόμα και με ένα σπορ αυτοκίνητο όπως το concept Audi e-tron GT. Η ανάκτηση αφορά τόσο τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες όσο και το ηλεκτροϋδραυλικά ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου φρένων.

Audi e-tron GT_ 07

Μέχρι και 0,3 g, το Audi e-tron GT ανακτά την ενέργεια αποκλειστικά μέσω των ηλεκτρικών κινητήρων, χωρίς τη χρήση του συμβατικού φρένου – που καλύπτει πάνω από το 90% όλων των επιβραδύνσεων. Ως αποτέλεσμα, η ενέργεια τροφοδοτείται πίσω στην μπαταρία σε όλες σχεδόν τους συνήθεις ελιγμούς φρεναρίσματος. Τα φρένα τροχών εμπλέκονται μόνο όταν ο οδηγός επιβραδύνει περισσότερο από 0,3 g χρησιμοποιώντας το πεντάλ φρένου. Το Audi e-tron GT concept διαθέτει κεραμικούς δίσκους υψηλών επιδόσεων.

Audi e-tron GT_ 08

Η μπαταρία στο concept Audi e-tron GT μπορεί να φορτιστεί με διάφορους τρόπους:

χρησιμοποιώντας καλώδιο που συνδέεται στο αριστερό εμπρόσθιο φτερό

ή και επαγωγικά με την ασύρματη φόρτιση Audi.

Με ισχύ φόρτισης 11 kW, το concept Audi e-tron GT μπορεί να φορτιστεί πλήρως κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Audi e-tron GT_ 09

Η ενσύρματη φόρτιση είναι πολύ πιο γρήγορη καθώς το 4θυρο κουπέ είναι εφοδιασμένο με σύστημα 800 βολτ. Αυτό μειώνει σημαντικά τους χρόνους φόρτισης σε σύγκριση με τα συμβατικά συστήματα που χρησιμοποιούνται σήμερα. Συνεπώς, χρειάζονται περίπου 20 λεπτά για να επαναφορτιστεί η μπαταρία στο 80% της χωρητικότητάς της. Το concept e-tron GT μπορεί επίσης να επαναφορτιστεί σε σημεία φόρτισης με χαμηλότερες τάσεις, παρέχοντας στον οδηγό πρόσβαση σε ολόκληρο το δίκτυο φόρτισης.

Audi e-tron GT_ 10

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO