spot_img

Alfa Romeo Giulia 2,2

Alfa Romeo Giulia 2,2 d 180hp 10Η Alfa επιστρέφει στην premium κατηγορία των σπορ σεντάν από την οποία έλειπε χρόνια, με ένα πανέμορφο σύνολο και βάλει τώρα ευθέως στον υψηλό ανταγωνισμό ο οποίος, βέβαια, προέρχεται κυρίως από τη Γερμανία. Κύρια χαρακτηριστικά της είναι οι χώροι, η ποιότητα κατασκευής, η πρόσφυση με την ποιότητα κύλισης και τη δυναμικής της συμπεριφορά, το τιμόνι, τα φρένα. Οι δημιουργοί της επιμένουν ότι πρόκειται για το τέλειο σεντάν.

Οδυσσέα Ελύτη, «H Alfa Romeo»

Θαύμασα τον Παρθενώνα
και στην κάθε του κολόνα
βρήκα τον χρυσό κανόναAlfa Romeo Giulia 2,2 d 180hp 12

Όμως σήμερα το λέω
βρίσκω το καλό κι ωραίο
σε μια σπορ Alfa Romeo

Καλοκαίρια και χειμώνες
να ‘ναι γύρω μου ελαιώνες
πίσω μου όλ’ οι αιώνες

Κι όπου μπρος μου ο δρόμος βγάζει
και σε πειρασμό με βάζει
δώσ’ του να πατάω το γκάζι

Με τη δύναμη του λιόντα
και με του πουλιού τα φόνταAlfa Romeo Giulia 2,2 d 180hp 16
πιάνω τα εκατόν ογδόντα

Γεια σας θάλασσες και όρη
γεια σας κι έχω βάλει πλώρη
για της Αστραπής την Κόρη.

Από τη συλλογή Τα ρω του έρωτα (1972)
[πηγή: Οδυσσέας Ελύτης, Ποίηση, Ίκαρος, Αθήνα 2002, σ. 292-293]

Σχεδιαστικά άψογη
Αισθητικά την υπογράφει ο μοναδικός Lorenzo Ramaciotti, με πλούσια σχεδιαστική Alfa Romeo Giulia 2,2 d 180hp 11“προίκα” στη Ferrari, Maserati & Peugeot. Πρόκειται για ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με καθαρές γραμμές και υπέροχες αναλογίες. Οι συνολική αρχιτεκτονική, οι στυλιστικές λεπτομέρειες, τα ανάγλυφα νεύρα, τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα και πολλά άλλα χαρακτηριστικά, συνθέτουν ένα πανέμορφο σύνολο. Αποτέλεσμα αυτών είναι και ο εντυπωσιακός συντελεστής οπισθέλκουσας που βρίσκεται στο Cd 0,25.

Σύγχρονη πλατφόρμα
Έχει μήκος 4.643 χιλ. πλάτος 1.860 χιλ., ύψος 1.463 χιλ. και μεταξόνιο 2.820 χιλ. Να Alfa Romeo Giulia 2,2 d 180hp 18σημειώσουμε ακόμη ότι το εμπρός μετατρόχιο φτάνει στα 1.557 χιλ και το πίσω στα 1.625 χιλ. “Πατάει” στη νέα πλατφόρμα “Giorgio” εξελιγμένη για πισοκίνητα και τετρακίνητα σύνολα, επενδύοντας η εταιρεία πάνω από ένα δις στον τομέα αυτό, πετυχαίνοντας υψηλή στρεπτική ακαμψία, άνεση και μειωμένους θορύβους. Αποτέλεσμα αυτών ήταν να κατακτήσει και την υψηλότερη βαθμολογία στο Euro NCAP χάρη στη χρήση ελεφρών και άκαμπτων υλικών, αλλά και στα διάφορα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει.

Ο οδηγός στο επίκεντρο
Η εντυπωσιακή αίσθηση περνά άμεσα και στο εσωτερικό της. Ξεκάθαρα οδηγοκεντρική, Alfa Romeo Giulia 2,2 d 180hp 20οδηγός βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο με μια υπέροχη θέση οδήγησης. Με το διακόπτη εκκίνησης να βρίσκεται πάνω στο τιμόνι, η αίσθηση της υψηλής ποιότητας γίνεται άμεσα αντιληπτή. Κονσόλα, όργανα, όλα εργονομικά σχεδιασμένα, με υλικά ξεχωριστά και όλα να έρχονται σε άμεση επαφή με τον οδηγό. Η ιταλική αισθητική τα “δίνει όλα” και στο εσωτερικό της. Σχεδιασμένη για να προσφέρει τη μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση στον οδηγό της.Alfa Romeo Giulia 2,2 d 180hp 22

Ακριβώς πίσω από το τιμόνι υπάρχουν δύο αναλογικά όργανα και ανάμεσα σε αυτά μια TFT οθόνη 7 ιντσών παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για το αυτοκίνητο, την κατανάλωση, το trip computer, τις προτεινόμενες αλλαγές ταχύτητας, τον χρόνο οδήγησης κ.α.

Alfa Romeo Giulia 2,2 d 180hp 25Το σύστημα infotainment διαθέτει οθόνη 8,8 ιντσών και πιεζο-περιστροφικό διακόπτη μπροστά από το υποβραχιόνιο. Είναι εύκολο στη χρήση, γρήγορο και δεν απαιτείται ιδιαίτερος χρόνος στο να εξοικειωθεί κάποιος μαζί του. Παρέχει συνδεσιμότητα με iOS & Android, με bluetooth & USB, ενώ το ηχοσύστημα παρέχει υψηλής ποιότητας ήχο, ακόμη και για τους πλέον απαιτητικούς. Όσο για τους πίσω επιβάτες, οι χώροι κρίνονται υπερ αρκετοί, με το χώρο αποσκευών να φτάνει στα 480 λίτρα.

Με 180 ίππους
Ο κινητήρας της Giulia είναι ένας 4κύλινδρος ντίζελ 2.143 κ. εκ. ο πρώτος αλουμινένιος Alfa Romeo Giulia 2,2 d 180hp 23ντίζελ για την εταιρεία. Διαθέτει σύστημα ψεκασμού MultiJet II και Injection Rate Shaping (IRS), με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας. Αποδίδει ισχύ 180 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 380 Nm στις 1.500 σ.α.λ. με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Στην περίπτωση του αυτομάτου κιβωτίου των 8 σχέσεων η ροπή αυξάνεται 450Nm. Επιταχύνει από 0-100 σε 7,2 δευτ. με το traction control να μην μπορεί να απενεργοποιηθεί. Η τελική της φτάνει τα 230 χλμ/ώρα, η μέση εργοστασιακή κατανάλωση να φτάνει τα 4,2 λιτ/100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων CO2 τα 109 γρμ/χλμ. Τέλος, το βάρος της Julia φτάνει τα 1.480 κιλά.

Σημείο αναφοράς στο δρόμο
Όπως τη φαντάζεται ο οδηγός της παρατηρώντας τη εξωτερικά, το ίδιο και καλύτερη είναι Alfa Romeo Giulia 2,2 d 180hp 17στο δρόμο. Φτιαγμένη για να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση, είναι αδύνατον να αφήσει ανικανοποίητο οδηγό. Με ιδανική αναλογία κιλών ανά ίππο, με πολύ καλή κατανομή βάρους εμπρός και πίσω, με υπέροχη ροπή κι ελαστικότητα, κινείται ιδανικά, ξεκούραστα και με ασφάλεια. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να τροποποιεί από τον ειδικό διακόπτη τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου με κάποια από τις διαθέσιμες επιλογές του (dynamic, natural & advanced efficiency).

Εξαιρετικά σταθερή στο δρόμο, στρίβει σαν “τρένο” ακόμη κι αν έχει παραπάνω χιλιόμετρα Alfa Romeo Giulia 2,2 d 180hp 13το ταχύμετρο. Η στρεπτική ακαμψία της είναι εντυπωσιακή, ακόμη και για έναν ιδιαίτερα έμπειρο οδηγό. Το 6άρι κιβώτιο έχει απόλυτη αίσθηση, τα “κουμπώματα” είναι υπέροχα και άμεσα και η αίσθηση της ασφάλειας περισσεύει. Το άμεσο και ιδιαίτερα ακριβές σύστημα διευθύνσεως ενθουσιάζει. Άλλωστε η Alfa πάντα είχε και το όνομα και τη χάρη στον τομέα αυτό. Τώρα το διαπιστώνουμε στον μέγιστό του βαθμό. Σε φιδίσιους ορεινούς ή επαρχιακούς δρόμους η Julia βρίσκεται στο στοιχείο της. Πλαίσιο, σύστημα διευθύνσεως και κυρίως το Q2 μηχανικό μπλοκέ διαφορικό κυριολεκτικά “κολλάνε” το αυτοκίνητο στο οδόστρωμα. Αξίζει να αναφερθούμε και στα ιδιαίτερα Alfa Romeo Giulia 2,2 d 180hp 15αποτελεσματικά της φρένα.

Τέλος, αξίζει να έχει κανείς οδηγική εμπειρία και από την Julia με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Θεωρούμε ότι πρόκειται για ακόμη καλύτερο, οδηγικά, αυτοκίνητο σε σχέση με την έκδοση της δοκιμής μας με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τιμές – εκδόσεις
Giulia 2.2 150hp MT Diesel GIULIA 39.300 ευρώ
Giulia 2.2 150hp AT Diesel GIULIA 42.050 ευρώ
Giulia 2.2 180hp MT Diesel SUPER 42.450 ευρώ
Giulia 2.2 180hp AT Diesel SUPER 45.200 ευρώ
Giulia 2.0 200hp AT Petrol GIULIA 41.850 ευρώ
Giulia 2.0 200hp AT Petrol SUPER 43.450 ευρώ
Giulia 2.0 280hp AT Petrol VELOCE4X4 53.250 ευρώ
Giulia 2.2 210hp AT Diesel VELOCE 4X4 52.000 ευρώ
Giulia 2.9 510hp Petrol QUADRIFOGLIO VERDE MT 115.500 ευρώ
Giulia 2.9 510hp Petrol QUADRIFOGLIO VERDE AT 123.300 ευρώ

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO