spot_img
HomeΝΕΑΑΓΩΝΕΣWRC 1ST ROUND Rally Monte Carlo

WRC 1ST ROUND Rally Monte Carlo

Η CITROËN πανηγύρισε την 100η νίκη της στο WRC.

Οι Sébastien Ogier και Julien INGRASSIA είναι οι απόλυτοι νικητές του πρώτου αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλλυ wrc , οδηγώντας συνεχώς εκτός ορίων το νέο C3 WRC στις χιονισμένες ειδικές του Rallye Monte-Carlo, κατάφεραν να κερδίσουν τον άπαιχτο, Tierry Neville με το γρήγορο Ηyundai I20 που διεκδίκησαν την πρωτιά μέχρι και την τελευταία ειδική του αγώνα!  Η νίκη για την ομάδα της Citroën Racing έχει μεγάλη σημασία καθώς είναι η εκατοστή της σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος, και συμπίπτει με τον εορτασμό των εκατό χρόνων από την λειτουργία της Γαλλικής εταιρίας!

3

Σε έναν άνισο πόλεμο νεύρων μεταξύ καιρικών συνθηκών, και πληρωμάτων, εξελίχθηκαν αρκετές από τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, οι οποίες απαιτούσαν καθαρό μυαλό, σωστή επιλογή ελαστικών, αλλά και καρφιών. Στην ασύμμετρη τοποθέτηση ειδικών ελαστικών εφοδιασμένα με καρφιά επέλεξε να κάνει ο έξι φορές Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής όπου, κάνοντας σωστή διαχείριση δυνάμεων διέλυσε την οποιαδήποτε απειλή αμφισβήτησης μπορούσε να δημιουργηθεί εναντίων του. Καταφέρνοντας να κερδίσουν 7 ειδικές διαδρομές τους αμέσως κατατάσσονται ανάμεσα στα πληρώματα με κύρος που θα πρωταγωνιστήσουν εφέτος σε όλους τους αγώνες.

Είκοσι ολόκληρα χρόνια έχουν περάσει από το 1999 όπου η Citroën Racing κέρδισε την πρώτη νίκη της, στο Ράλλυ Καταλωνίας με πλήρωμα τους Philippe Bugalski και Jean-Paul Chiaroni, ο οποίος πλέον εργάζεται ως συντονιστής στην ομάδα, και εμψυχώνει τους οδηγούς κατά την διάρκεια των αγώνων. Ο Ogier λίγο μετά τον τερματισμό του δήλωσε πως είναι απολύτως ευχαριστημένος τόσο από την προετοιμασία και τις ικανότητες του C3 WRC, όσο και από την δική του απόδοση, η οποία κατευθύνθηκε άριστα από τις κατευθύνσεις του ικανότατου συνοδηγού του , Julien INGRASSIA. Το ξεκίνημα και για τα δύο πληρώματα της Citroën Total WRT, ήταν το καλύτερο δυνατό παρόλη την απώλεια χρόνου που είχε ο εταίρος του Ogier, Esapekka Lappi,μετά από το άδοξο σπάσιμο του δεξιού ψαλιδιού του C3 WRC το Σάββατο το πρωί, δεν πτοήθηκε, παρά το πάλεψε πολύ καλά, και δίνει ελπίδες σε όλη την ομάδα για τον επόμενο αγώνα του Παγκόσμιου πρωταθλήματος που έχει οριστεί στις αρχές του Φεβρουαρίου στην Σουηδία! Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο είχε και χρώμα Ελληνικό καθώς ο Νίκος Παυλίδης συμμετείχε για Τρίτη χρονιά ,στον αγώνα με την υποστήριξη της RS200 MOTOR OIL, και συνοδηγό τον έμπειρο Allan Haryman. Ο Βορειοελλαδίτης  Οδηγός για ακόμη μια χρονιά κατάφερε να ανέβει στην ράμπα του τερματισμού, κερδίζοντας την 11η θέση γενικής στην κατηγορία του, οδηγώντας, αλάνθαστα το Peugeuot 208 R2 εκπροσώπησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ελληνικά χρώματα. Από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή του αγώνα, οι Νίκος Παυλίδης και Allan Haryman, έδειξαν τόσο την κλάση τους όσο και την απαραίτητη προετοιμασία την οποία έκαναν για να σταθούν επάξια στις απαιτήσεις ενός αγώνα, που από το ξεκίνημά του, έχει απαιτήσεις.

5

διαδίδωντας που εφέτος στην κυριολεξία, έπεφτε μέσα σε όλες τις προβλέψεις στρατηγικής και επιλογής ελαστικών που έκανε, όπως η πρώτη ειδική που ήταν νυχτερινή και έκρυβε πολλές παγίδες στον δρόμο της!

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

  1. Ogier / INGRASSIA (Citroën C3 WRC) 3: 21.15.9
  2. Neuville / Gilsoul (Hyundai i20 WRC) 2.2
  3. TANAK / Järveoja (Toyota Yaris WRC) +2: 15.2
  4. Loeb / Elena (Hyundai i20 WRC) +2: 28.2
  5. Latvala / Anttila (Toyota Yaris WRC) +2: 29,9
  6. Meeke / Marshall (Toyota Yaris WRC) +5: 36.2
  7. Greensmith / Edmondson (Ford Fiesta R5) +13: 04,6
  8. Bonato / Boulloud (Citroën C3 R5) +13: 56.5

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ»

  1. Sébastien Ogier – 29 πόντους
  2. Thierry Neuville – 21 πόντους
  3. Ott Tanak – 17 πόντους
  4. Kris Meeke – 13 πόντους
  5. Sébastien Loeb – 12 πόντους
  6. Ο Jari-Matti Latvala – 10 πόντους

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

  1. Hyundai WRT – 30 πόντους
  2. Citroën Total WRT – 25 πόντους
  3. Toyota Gazoo Racing – 25 πόντους
  4. M-Sport Ford WRT – 14 πόντους

.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO