spot_img
HomeΝΕΑΑΓΩΝΕΣF1 GP Mexico (26-28 Οκτωβρίου)

F1 GP Mexico (26-28 Οκτωβρίου)

Η εξαιρετικά μαλακή γόμα πραγματοποιεί την 5η και προτελευταία εμφάνιση της εντός σεζόν, στο Μεξικό μαζί με την πάρα πολύ μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα. Αυτό δίνει μια ώθηση ταχύτητας σ’ έναν εξαιρετικά δημοφιλή αγώνα. Το Αυτοκινητοδρόμιο Hermanos Rodriguez (Αδερφοί Ροντρίγκεζ) είναι μια από τις γρηγορότερες πίστες όπου θα χρησιμοποιηθεί φέτος η εξαιρετικά μαλακή γόμα. Αυτό θα επιτρέψει στους οδηγούς να αξιοποιήσουν πλήρως τη δυναμική της, για νέα ρεκόρ. Βασισμένη στη παλιά διαδρομή του 1962 η πίστα της Formula 1, στην τελευταία της εκδοχή, διατηρεί στοιχεία της παλιάς σχολής.

F1 Mexico GP Preview_ 03

Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών

Με την επιλογή της ροζ εξαιρετικά μαλακής γόμας στο Μεξικό, η επιλογή γομών είναι δυο επίπεδα πιο μαλακή από την αντίστοιχη περσινή όπου είχαμε μαλακή, πολύ μαλακή και πάρα πολύ μαλακή γόμα. Όλες οι γόμες του 2018 είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές από τις αντίστοιχες του 2017 και η εξαιρετικά μαλακή γόμα ακόμη ένα επίπεδο πιο μαλακή.

Η επιφάνεια του οδοστρώματος είναι λεία και γλιστερή αυτό μειώνει τη φθορά των ελαστικών και την πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης.

Το μήκος της ευθείας των pit είναι από τα μεγαλύτερα στη χρονιά. Αυξάνει έτσι ο χρόνος που απαιτείται για αλλαγή ελαστικών, πιθανόν θα οδηγήσει σε επιλογή ενός pit stop.

F1 Mexico GP Preview_ 04

Πέρυσι ο νικητής του αγώνα, Max Verstappen με Red Bull είχε κάνει μια αλλαγή όμως υπήρξαν και κάποιοι οδηγοί που επιχείρησαν δυο αλλαγές, εκμεταλλευόμενοι το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (VSC).

Παρατηρείται ευρεία μίξη ευθειών και στροφών: Πέρα από τις δυο μεγάλες ευθείες όπου ο Sebastian Vettel σημείωσε πέρυσι ταχύτητα 362,4 χλμ/ώρα, υπάρχει το τμήμα του Σταδίου που είναι αργό και με συνεχείς στροφές. Σ’ αυτό το σημείο βρίσκονταν παλιά η θρυλική στροφή Peraltada.

Σ’ αυτή την πίστα απαντάται το μεγαλύτερο υψόμετρο μέσα στη χρονιά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μειωμένη αεροδυναμική απόδοση καθώς ο αέρας είναι πιο αραιός. Έτσι τα μονοθέσια βασίζονται περισσότερο στην μηχανικά παραγόμενη πρόσφυση των ελαστικών.

F1 Mexico GP Preview_ 05

Mario Isola – Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου Pirelli  

«Η επιλογή γομών που κάναμε για το Μεξικό είναι ίδια με διαδρομή πόλης. Περιμένουμε οι ομάδες να είναι προσεκτικές όσον αφορά στη φθορά και στην πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης των ελαστικών. Θα πρέπει να διαχειριστούν έτσι το ρυθμό ώστε να είναι εφικτή η τακτική της μιας αλλαγής καθώς το μεγάλο μήκος της ευθείας των pit, προκαλεί υπολογίσιμη απώλεια χρόνου. Ο καιρός θα είναι ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας: Στο παρελθόν έχουμε δει ποικιλία συνθηκών στο Μεξικό αυτή την εποχή. Ως πίστα ενέχει συμβάντα, η πιθανότητα εμφάνισης αυτοκινήτου ασφαλείας είναι πάνω από 60%, οπότε το να διαθέτεις ευέλικτη στρατηγική, μπορεί ν’ αποδειχτεί κρίσιμο».

F1 Mexico GP Preview_ 06

Τι είναι νέο;     

Η τελευταία περίοδος δοκιμών εξέλιξης της Pirelli θα διεξαχθεί την Τρίτη μετά τον αγώνα. Η Sauber θα πραγματοποιήσει μια μέρα δοκιμών με σλικ ελαστικά.

Η Pirelli θα σημειώσει τη 200στη νίκη της σε Grand Prix στο Μεξικό. Πρέπει όμως να τονιστεί ότι οι περισσότερες απ’ αυτές είναι λόγω κανονισμών από το 2011, χωρίς αντίπαλο.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO